کد خبر : 935
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مهر 1392 - 10:36
-

رجبی: مطمئن بودم این دربی دعوا ندارد!

رجبی: مطمئن بودم این دربی دعوا ندارد!
مدیرعامل پنت هاوس گفت: با وجود سابقه دو درگیری در دربی سال گذشته مشهد، مطمئن بودم دربی امسال دعوا نخواهد داشت.

رجبی مدیرعامل باشگاه پنت هاوس مشهد در گفتگو با خبرنگار “پایگاه خبری فوتسال ایران” اظهار داشت: علیرغم اینکه دربی را باختیم اما معتقدم تیم ما امروز فوتسال اصولی بازی کرد و تنها به دلیل ناهماهنگی ناشی از دیر شروع کردن کار نتوانستیم توپ هایمان را تبدیل به گل کنیم.

وی افزود: این بازی به نظر می رسد جزو معدود باخت های ما در لیگ امسال باشد و انشاالله در ادامه لیگ خواهید دید که چگونه امتیازات را جمع خواهیم کرد.

مدیرعامل پنت هاوس مشهد در خصوص اینکه برخلاف سال گذشته دربی مشهد در لیگ یک بدون حاشیه برگزار شده، تاکید کرد: قبل از بازی به همه بازیکنانم گفته بودم که با آقای نعمتی مدیرعامل باشگاه فردوسی رابطه بسیار خوبی دارم و به هیچ عنوان دوست ندارم کوچکترین بی احترامی ای صورت بگیرد. تیم پنت هاوس در عین رقابت محکم کاملا محترمانه بازی کرد و در مقابل بازیکنان فردوسی هم اینگونه ظاهر شدند.

رجبی با بیان این جمله که تنها هدف پنت هاوس در سال اول صعود به لیگ برتر است یادآور شد: حمید بی غم که یکی از بهترین مربیان حال حاضر فوتسال کشور به حساب می آید را به این تیم آوردیم و کلکسیونی از بهترین نفرات را جمع کرده ایم. انشاالله از بازی های آینده که تمامی بازیکنان را در اختیار داریم فقط برای برد به میدان می رویم تا به هدف مان که صعود به لیگ برتر در همین سال اول است برسیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.