کد خبر : 1023
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آبان 1392 - 16:35
-

زور ایران به قهرمان جهان نرسید

زور ایران به قهرمان جهان نرسید
تیم ملی فوتسال ایران در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی کوچک مقابل قهرمان جهان تن به شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  تیم ملی فوتسال ایران در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی کوچک از ساعت ۲۳:۴۵ دیشب(پنج شنبه) به مصاف برزیل میزبان مسابقات و قهرمان جهان رفت و متحمل شکست سنگین هفت بر دو شد.

 

گزارش زنده این بازی را می توانید به صورت اختصاصی از پایگاه خبری فوتسال دنبال کنید:

 داور اول بازی دمیر رادویچ از صربستان و مونته نگرو و داور دوم بازی ولادیمیر کادیکف از روسیه سوت شروع بازی را تا دقایقی دیگر خواهند نواخت.

 حدود ۲۰۰۰ دانش آموز برزیلی با پیراهن های اسپانسر بازی های گرندپری در کنار سایر مردم برزیل برای تماشای بازی به سالن آمده اند و همچنان منتظر سوت شروع بازی هستند.

 ترکیب اولیه ایران: مجتبی نصیرنیا، علیرضا وفایی، اصغر حسن زاده، توکلی ، حسین طیبی، مسعود دانشور

ترکیب اولیه برزیل: گیتا، دنیل، سینویی، دیه گو و رودریگو

ایران یک – برزیل ۶(۲۳:۴۵ پنج شنبه)

شرح بازی:

*برزیل با شوت سنگین دنیل در ثانیه ۳۷ دروازه نصیرنیا را باز می کند. 

*ایران در حال اداره بازی است و تا الان که ۵دقیقه از بازی می گذرد موفق به مقاومت در برابر حملات برزیل شده است.

*خسوس جواد اصغری مقدم و قدرت بهادری که فیزیکی تر هستند را در این لحظات بیشتر در زمین نگه داشته تا در مقابل قدرت بدنی برزیلی ها ایستادگی کنند.

*۱۰دقیقه از بازی می گذرد ۳خطا برای ایران و ۲ خطا برای برزیل. 

 *ایران در فاصله ۸دقیقه به پایان ۴خطا می شود.

*پریرا سرمربی تیم ملی برزیل برای باز کردن قفل بازی و ادامه روند گلزنی تیمش فالکائو را وارد زمین می کند.

*فالکائو و سینویی مدام در حال تعویض شدن با هم هستند تا ستاره مسن برزیلی ها نفس تازه کند.

*با فشار شدید برزیلی ها در فاصله کمتر از ۵دقیقه به پایان ایران ۵ خطا می شود.

*جواد اصغری مقدم و قدرت بهادری به جای طیبی و خیام برای تمرکز بیشتر بر روی کار دفاعی وارد زمین می شوند.

*در دقیقه ۱۵ دیه گو برای برزیل گلزنی می کند.

*در دقیقه ۱۷ فالکائو یک گل استثنایی می زند.

*در دقیقه۱۸ فرناندینیو گل چهارم را می زند تا برزیل با برتری ۴ بر صفر به رختکن برود.

*پایان نیمه اول

 

* آغاز نیمه دوم

* فالکائو ستاره برزیل باز هم وارد زمین می شود

* نصیرنیا در دقیقه ۲۸ روی بازیکن حریف مرتکب خطا شد و کارت زرد دریافت کرد

* علی اصغر حسن زاده در دقیقه ۲۹ بالاخره قفل دروازه برزیل را گشود و نتیجه را ۴ بر یک کرد

 * سرمربی تیم ملی ایران درخواست تایم اوت می کند

 * در دقیقه ۳۲ فالکائوی با تجربه بازهم گلزنی کرد. نتیجه: ۵ بر یک

 *این بازیکن تنها ۳۰ ثانیه بعد هم گل ششم تیمش را زد

* درخواست تایم اوت برای ایران

*دقیقه ۳۵ گل هفتم برزیل را زیکو وارد دروازه ایران کرد

* ایران برای جبران گل های خورده ۵ نفره کرد

*قدرت بهادری روی سیستم ۵ نفره گل دوم ایران را زد

*سوت پایان بازی و شکست هفت بر دو ایران

 

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 162 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۶۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Amin پنجشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۸

رادیو ورزش زنده پخش میکنه

نام ... جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۰۷

خالی نبند

نام ... پنجشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۸

Ba Arze salam khedmate iranian aziz va football doostan.

In site vakhti ke bazi shoromish kar mikoneh

http://www.oleoletv.me/watch/live/streaming/online/free/diretta/1/46887/october-24-2013/brazil-vs-iran-futsal-world-futsal-grand-prix.html

سپهر پنجشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۴

سلام ممنون از راهنمایی شما ولی سایت کار نمیکنه

حسین پنجشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۳

خداییش انصافه که صداسیما این بازیا رو نمیذاره؟ اه اه اه اه اه اه اه

حسين دوشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹

رسانه میلی

حسین پرسپولیسی پنجشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۵

معتبرترین رقابتهای فوتسال بعد از جام جهانی رو صدا و سیما پخش نمیکنه واقعا دستشون درد نکنه امیدوارم ایران کم گل بخوره و صعود کنه

نام ... پنجشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۱

آره والا باید به صدا سیما تبریک گفت

ناشناس پنجشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۸

در عجبم که چرا بازی پخش زنده نیست و متاسف برای صدا وسیما
خنده بازار پخش میکنن… خوب از یه شبکه دیگه بازی را پخش کنید…
😐

نام ... پنجشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۹

بابا انصاف نیست چرا بازی رو تلویزیون پخش نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امین پنجشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۱

چرا اینا بازیای به این مهمی رو پخش نمیکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا باید نوجوانان پخش زنده شه که زیاد استقبال نمیشه ولی این بازیا پخش نمیشه؟؟؟؟؟؟؟

سپهر پنجشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۶

بازی تیم های هنرمندان پخش زنده میشه ولی بازی به این مهمی هیج

sina پنجشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۷

sedaosima vase in ke hosle sansur kardano nadare ke dokhatre irani ye bar bedune chador nabashe bazio pakhsh nemikone

کشتکار پنجشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۸

شبکه ورزش الان واقعا به چه دردی میخوره؟؟؟؟؟؟؟
برای مسئولین صدا و سیمای کشورمون واقعا متاسفم

هادی پنجشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۱

این بازی ها با توجه به علاقه همه به فوتسال و قدرت ایران و از طرفی بازی ایران و برزیل باید پخش میشد

hesam پنجشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۲

bacheha bazi key shooroo mishe?

سپهر پنجشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۶

۲۳:۴۵ شروع میشه

نام ... پنجشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۲

واقعا که تعجب داره آخه شبکه ۳ هیچی شبکه ورزش داره مسابقه دوچرخه سواری فرانسه را نشان می دهد !!!

sajjad پنجشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۶

kanalaye khareji ham nemizaran?

ایلیا پنجشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۷

فعلا که از رادیو ورزش هم داره پخش نمیشه!واقعا متاسفم براشون!!!حالم از این بی برنامگی های سیما بهم میخوره!!!حالم از هرچی خنده بازاره بهم میخوره!!!

رضا پنجشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۸

ایران یکی خورد

نام ... جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۰۴

agha reza azkoja mibini?

سپهر جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۱۱

اقا رضا بازی رو چطوری می بینی؟؟؟؟؟

حسن جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۳:۲۶

اقا مهدی ممنون. همش که نشد فوتبال

.......... پنجشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۸

کدوم شبکه این بازیو ببینیم ؟

sina پنجشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۸

admin khodet az koja mibini be ma begu dayer zangie ma berae

عرفان پنجشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۹

ساعت چنده بازی بچه ها ؟؟؟؟؟؟؟؟

مرتضی پنجشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۹

اگه پرسپولیس لنگی درپیت ۴۴۰ جهان با تیم دسته ۳ بازی داشته باشه پخش میکنه ولی بازی به این مهمی و …

محسن.نیکی بات از کرمان جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۰۰

بچه ها دبی اسپورت۳ پخش می کنه.خاک بر سر کانال۳

حسین پرسپولیسی جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۰۱

پس کو این گزارشتون خوب بگید بازی که تموم شد نتیجش رو میگیم واقعا که شاید یادتون رفته که بازی رو گزارش کنید.

shayan جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۰۱

وای بدبخت شدیم رفت ………….

ahmad جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۰۱

برزیل ۱-۰ جلو افتاد!

سپهر جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۰۱

بابا رادیو ورزش هم پخش نمیکنه

qom futsal brazilete جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۰۱

az 2 sa.at pish daram search mikoonam hich siti peyda nakardam motasefane …

حسین جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۰۱

برای صدا و سیما متاسفم ……………

نام ... جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۰۲

رادیو ورزش هم پخش نمی کنه که

علی جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۰۳

شبکه ورزش بخوره تو اون سرتون.یه ذره به مخاطب توجهی نداره.آخه تور دوچرخه سواری فرانسه اونم معلوم نیس واسه کیه به چه درد من میخوره؟

محسن.نیکی بات از کرمان جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۰۴

یه خبر جدید —-بازی ساعت ۱:۳۰ بامداد

راه جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۰۴

یا حسین اولیشو خورد بشمار ۱

یاسر جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۰۴

باید به صدا و صیما تبریک گفت بهتر نبود به جای این طنز مسخره خنده بازار ، بازی ایران و برزیل رو پخش میکرد

کشتکار جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۰۵

اقا هیچکس سایتی چیزی سراغ نداره که بشه نتیجه رو بصورت زنده مشاهده کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۰۷

لطفا بگید خودتون از کجا می بینید دیگه. ما هم ببینیم چیزی ازتون کم میشه؟؟؟؟

کیا جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۰۷

http://www.bestsportgo.tv/20131024/vv-670158-football-526980d5939f63.66232142.html لینک پخش بازیه فقط همین رو پیدا کردم که کار میکنه اینجا ببینید

نام ... جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۰۸

دق کردم بگین کجا پخش می نه

محمدم جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۰۸

این سایت نتیجه آنلاین رو نشون میده
http://www.futsaldobrasil.com.br/2009/fichatecnica/index2.php?idCompeticao=254&idJogo=6558

نام ... جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۱۵

دمت گرم

راه جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۱۰

آقا از اینجا میتونین نتیجه رو آنلاین ببینین
http://www.futsaldobrasil.com.br/2009/fichatecnica/index2.php?idCompeticao=254&idJogo=6558

حسین پرسپولیسی جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۲۰

داداش دمت گرم بازم تو یه کاری کردی اگه به امید اینا باشی خوابت میگیره.

علی جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۱۰

بچه ها برین به این لینک هر ۳۰ ثانیه آپدیت میشه سایت خود برزیلیاس.ایران یک هیچ عقبه فعلا.دعا کنین زیاد گل نخوریم
http://www.futsaldobrasil.com.br/2009/fichatecnica/index2.php?idCompeticao=254&idJogo=6558

به تو چه جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۱۷

خالی نبندین یه سایت درست حسابی بگین

راه جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۱۱

ژاپن و آرژانتین ۰-۰ کردن ایران اگه ببازه هم سعود میکنه

Amin جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۱۸

hano shoro nashode bazishon

ایلیا جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۱۹

برادر من چی میگی تو؟اون بازی بعد بازی ایران برگزار میشه!

علی جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۲۴

نه بازی ژاپن آرژانتین هنوز تموم نشده.به احتمال زیاد صعود میکنیم.ولی خدا کنه آبرومندانه ببازیم

ناشناس جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۱۱

چی بگم از دست صدا و سیما با این کارهای عجیبش

amir جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۱۲

فقط خیلی خیلی برا ی خودم متاسفم حتما ما لیاقت دیدن بازی تیم ملی کشورمونو نداریم خاک عالم بر سرمون که اینقدر ارزش داریم تف به این مدیریت بی غیرت.

حسین پرسپولیسی جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۱۳

استقلال تو هفت تا بازی یه برد داشته اینه تیم زیر ۱۰۰ جهان رحمتی هم فردا یه گل ۴۰ متری دیگه میخوره .
راستی خودتون رو مسخره این سایت نکنید گزارششون بدرد نمیخوره .

حسن پرسپولیسی جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۲:۳۲

پرسپولیس درپیتی که ۱۲۰ هفته صدر نرفته بازیشو پخش میکنن! تیم ۴۴۰ جهانه!
حالا تیم ملی که یک رقمیه در جهان نشون نمیدن!

freerunner جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۱۴

دوستان این سایت آنلاین میذاره
http://www.hahabar.com/20131024/v-football-670158-526980d49ea722.18044975.html

رحمت جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۱۴

لعنت به این خنده بازار واقعا دیگه شورشو در آوردن لعنتی های صداوسیما الان خودشون از ماهواره این بازی مهم رو نگاه میکنن و واسه مردم خنده بازار انداختن.

freerunner جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۱۵

تبلیغاتشو ببندین.یه ضربدر کوچیک دارن

freerunner جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۱۹

من الان دارم از این آدرس فوتسالو زنده میبینم.
http://www.hahabar.com/20131024/v-football-670158-526980d49ea722.18044975.html

راه جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۲۰

داورشون زن هست با شورت داوری میکنه واسههمین نشون نمیدن =))

as جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۲۰

admin khob begoo az koja mibini ma ham bebinim

zakerin2 جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۲۱

این شبکه ورزش برای چی افتتاح شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!بازیهای مهم ول میکنه چی نشون میده!!!!!!!!!!!!واقعا بدبخت عقب افتاده هستیم

freerunner جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۲۱

خداییش حیف این همه طرفدار نیست که صدا و سیما نشون نمیده بازیو!

محسن جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۲۱

خاک تو سر صدا و سیمای غیر ملی که این بازی ها رو پخش نمی کنه

مرتضی جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۲۳

بچه ها برین به این سایت داره پخش میکنه
http://www.livesoccerhd.me/l17.html

محسن قروه ای جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۲۳

علی آقا اون لینکم فقط گل دقیقه اول برزیلو میگه و چیز خاصی نشون نمیده

zakerin2 جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۲۴

راه تایمه بازی کجا نوشته؟

محمدم جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۲۷

از این لینک بازی رو به صورت آنلاین تماسا کنین
http://www.oleoletv.me/watch/live/streaming/online/free/diretta/1/670158/october-24-2013/brazil-vs-iran.html

farzad جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۲۹

رادیو ورزش ساعت بازی رو ۴ بامداد گفته ۹ شب به وقت برزیل

محسن جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۳۰

داشتم رادیو ورزش را الان گوش می دادم شنیدم می گفتند بازی فوتسال ساعت ۴ صبح برگزار می شود واقعا خنده داره نه.

راه جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۳۰

برزیل چسبیده به مهوته جریمه ضربه ایستگاهی رو خراب کرد تمام سالن پرهخ از تماشاگر برزیلی با لباس زرد ههه
http://www.livesoccerhd.me/l17.html

zakerin2 جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۳۳

بازی داری زنده میبینی؟

ali جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۳۰

http://www.sportlemon.tv/20131024/vv526980e4615a06.90561811-670158.html

از اینجا ببینید

ایلیا جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۳۱

کیا مثل من دارن رادیو ورزش گوش میدن؟الان یکی زد گفت فوتسال ساعت چنده چرا پخش نمیکنین؟مهمان خیلی شیک و مجلسی جواب داد رو سایتا اشتباه زدن بازی ساعت ۳ شب به بعد برگزار میشه…من واقعا برا این رسانه رادیو صدا سیما و همشون متاسفم که یکم وجود ندارن راستشو بگن…اینقدر راحت دارن دروغ میگن…تف…تف…تف…!

محسن جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۴۰

من شنیدم واقعا تف …تف

راه جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۳۵

یکی این لینکه
http://www.oleoletv.me/watch/live/streaming/online/free/diretta/1/670158/october-24-2013/brazil-vs-iran.html
یکی هم این
http://www.livesoccerhd.me/l17.html
زنده نشون میده

ایلیا جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۴۴

دمت گرم پسر دمت
گرم!!!دارم بازیرو میبینم.

محسن جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۳۸

از این سایت مستقیم پخش می کنهhttp://www.livesoccerhd.me/l17.html

علی جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۴۳

بابا دم این صدا و سیمای ما گرم با این همه استعداد

zakerin2 جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۴۶

بازی نیمه چندمه ؟دقیقه چنده؟

راه جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۴۶

۲/۰ برزیل

امیر جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۵۱

اخه این چه وضعشه شبکه ورزش داره لیگ اسپانیا پخش میکنه شبکه سه داره یه فیلم مسخره نشون میده ب
حیف فوتسال نیست یه ورزشیم که ما قوی هستیم صداوسیما این طوری میکنه

راه جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۵۲

۳/۰

Amin جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۵۳

Iran 0- Brazil 3

بابک جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۵۴

چند چند شد؟

رامین جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۵۴

آخرین نتیجه ۳-۰ :((

على جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۵۴

راه تو رو خدا توضیح بده از کجا ببینم

راه جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۵۶

۴/۰ |:

سینا جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۵۶

سرعت چند می خواد برا دیدن بازی؟

freerunner جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۵۷

نیمه‌ی اول ۳ بر هیچ برزیل برد

reza جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۵۸

پنالتی دارن میزنن؟؟؟
چند تا خطا کردیم؟

علی جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۵۹

هرکی داره بازی را میبینه بگه نتیجش چیه

وحید جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۵۹

۴-۱

نام ... جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۰۰

داداش دمت گرم داریم نگاه میکنیم ۴ تا خوردیم

حسین پرسپولیسی جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۰۱

۴-۰ برزیل

محسن قروه ای جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۰۲

بچه ها این سایت زنده میده.حالا بین نیمس و ایران نیمه اول ۴برصفر باخت
http://www.livesoccerhd.me/l17.html

freerunner جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۰۴

دوستانی که الان به جمع ما پیوستن ۵ الی شیش تا لینک برای تماشای آنلاین بازی در پیامهای قبلی موجوده

محمد جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۰۴

نیمه اول ۴تا بیشتر نخوردیم
از http://www.futsaldobrasil.com.br/2009/fichatecnica/index2.php?idCompeticao=254&idJogo=6558 پخش زنده
البته باید صبر کرد تا بازی شروع شه

ساقی جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۰۵

داورش کجاش زنه؟
پاشیم بریم بخوابیم بابا

شمس جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۰۵

۴:۲ برزیل

نوید جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۰۸

بچه ها فکر کنم آرژانتین و ژاپن مساوی کردن درسته ؟

على جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۰۹

محسن من تو سایتم چى کار کنم

Iman جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۱۵

سلام
از این آدرس ببینید آنلاین
http://www.hahabar.com/20131024/v-football-670158-526980d49ea722.18044975.html

جلال جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۱۷

واقعا این درست نیست این بازی به ابن مهمی رو نشون نمیدن

freerunner جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۱۹

به مرحمت شرکت شاتل ساعت ۱ به بعد که اینترنتشون رایگان میشه سرعتشونم افتضاح میشه.دیگه نمیتونم آنلاین ببینم.دوستانی که میدونن خواهشن بگن.

نام ... جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۱۹

برای این صدا و سیما واقعا باید تاسف خورد

mehdi جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۲۱

نیمه دومه و ایران ۴ هیچ عقبه

ایمان جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۲۴

نگران نباشید ایران صعود می کنه چون تفاضل گل آرژانتین افتضاح !!! ایران ۲ و آرژانتیتن منفی ۱۰
البته تا قبل بازی ! باید دعا کنید ایران ۸ گل دیگه نخوره چون تا حالا ۴ تا خورده !

رامین از ساری جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۲۴

نیمه دوم شروع شد

محسن قروه ای جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۳۰

ایران گل اولو زد.حالا شد ۴ بر ۱ به نفع برزیل

رامین از ساری جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۳۰

هورا، ایران یکی زد :))))))))))))))))))))))))))))))))))))

۴-۱

نام ... جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۳۰

۴-۱

mehdi جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۳۰

ایران ۱ برزیل ۴

هادي جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۳۱

۴-۱

نتذ جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۳۵

۵-۱

6-1 جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۳۶

۶-۱

محسن قروه ای جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۳۷

۵ بر ۱ .شماره ۱۰ ایران کیه.همش توپو لو میده و برزیلیا گل میزنن

رامین از ساری جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۳۷

۵-۱

محمد جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۳۷

۶–۱ عقبیم این کیه تو گل؟ هرچی اومد خورد

علیرضا جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۳۸

علی اصغر حسن زاده دقیقه ۲۸ زد

نام ... جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۳۸

ایران ۶/۱ عقب هست

محمد-قم جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۳۸

۶-۱ برزیل فعلا

نام ... جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۳۹

ایران۱ برزیل۶

بهمن جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۴۲

۶- ۱ به نفع برزیل است

محمد جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۴۲

۷ – ۱ کاش زود تموم می شد

نام ... جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۴۳

۷-۱ عقب افتادیم

بهمن جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۴۳

وای یکی دیگه هم خوردیم
۷-۱ به نفع برزیل

محسن قروه ای جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۴۳

این خسوس دیوونه بازی رو کزده ۵نفره و همش دارن گل میخورن ۷بر۱

نام ... جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۲:۱۵

خوبه بازم….. صعود کردیم

نام ... جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۷:۰۶

بله وقتی شمس رومیزان کنار همینی میشه که میبینید

نام ... جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۴۴

برزیل۷

محمد جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۴۸

۷-۲

رامین از ساری جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۴۸

ایران یکی دیگه هم زد
۷-۲

رامین از ساری جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۵۱

بازی با همون نتیجه ۷-۲ تمام شد

محمد جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۵۱

۷ – ۲ تموم شد …

محمد جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۵۳

این برزیل ۲۰۰ درصد قهرمانن شانس آوردیم بیشتر نخوردیم
۷-۲ تموم شد

علی جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۵۴

ایران ۷-۲ شکست خورد و بازی هم تمام شد

ali جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۲:۰۰

بازی تموم شد – سوراخ شدیم که 🙁

خشایار جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۲:۰۶

خوب زور ایران نرسید که چی؟
چی شد؟می رن مرحله بعد یا نه؟

نام ...حمید جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۲:۲۸

بازی ژاپن و ارزانتین بعد از بازی ایرانو برزیله

نام ... جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۲:۳۵

ارژانتین ۱
زاپن ۰
دقیقه ۴

قم مهد فوتسال ایران جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۸:۲۰

سلام ممنون از سایتتون ولی خیلی غلط اطلاع رسانی میکنین!!! تو بازی ایران ژاپن نوشته بودین کاپیتان جواد اصغری مقدم در صورتی ک کاپیتان اصغر حسن زاده بود … اینجا هم نوشتین گل اول رو علی اصغر حسن زاده زد ولی اصغر حسن زاده پاس گل رو از کرنر داد و شماره ی ۳ ایران گل زد …! ولی باز مرسی

قم مهد فوتسال ایران جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۸:۳۵

http://www.youtube.com/watch?v=GCADeBKBygE

لینک بالا, High light بازی ایران برزیل , برای کسانی که مثل من نتونستن بازی رو ببینن!

مجید جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۹:۰۴

خیلی جالبه. امروز صبح جمعه اخبار ورزشی ساعت ۳۰/۸رادیو پیامو گوش دادم. نتیجه مسابقات وزنه برداری رو خبر آخرش گفت، چون ایران بازم افتضاح بود و خبر بازی فوتسال ایران و برزیل رو که اصلاً نگفت!!! چون ایران ۷-۲ باخته بود. حالا اگه مساوی می کرد به عنوان خبر اول می گفت: ایران برزیل را تحقیر کرد!!! ایران برزیل را نابود کرد و از این حرفا! وقتی خود رسانه ملی با مردم روراست نباشه خب مردم هم می رن سراغ رسانه های خارجی دیگه!

زرتشت جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۹:۰۸

مسولین بی غیرت

ناشناس جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۹:۲۵

باختیم ولی خوبه صعود کردیم.بچه ها نمیدونین ازون سمت کیا بالا اومدن؟

عصبانی جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳

واقعا برای صدا وسیمای کشورمون متاسفم … افتتاح شبکه ورزش واقعا به چه دردی می خوره ؟
دیشب از دست صدا و سیما دق کردیم … نمی دونم کی این تراژدی فوتسال تو صدا وسیما ما تموم میشه اون از پخش بازی مای لیگ !!! اینم از پخش بازی های ملی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا دست بچه هایی که دیشب لینک معرفی کردن درد نکنه %

Amirabbas جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷

واقعا باید به این صداوسیما افتخارکرد بااین استعدادشون تو انتخاب برنامه ها!!!بازی فوتبال اگه باشه که بازی تیم ملی روبا تیمایی مثل لبنان وتایلندو…که اصلا نمیدونن فوتبال چیه رو پخش میکنن حالاخوبه نهایت ارزوی فوتبال ایران رفتن به جام جهانیه.ولی بازیای فوتسال فوتسالی که این همه افتخارداره اونم بابرزیل اصلا تواخبارم نتیجشونمیگن!واقعاکه!!!

محسن جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۰

خاک برسرتان چطور روتون میشه بگین شبکه ورزش داریم

محسن جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۱

الان دعوای علی دایی و بعضیها بود ۲۰ بار نشون میدادیدکه جوانان سیاد بگیرن ولی فوتسال …………………….

مجتبی جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲

گل دوم ایران رو قدرت بهادری زد

علی جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۸

برای صدا و سیمای ایران متاسفم …….
از گروه اول : برزیل و ایران صعود کردن
از گروه دوم : روسیه و پاراگوئه
بامداد یکشنبه برزیل و پاراگوئه
و بعد از بازی ایران و روسیه

freerunner جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵

آقایون به اصطلاح مسئول اول فوتبالو خراب کردن حالا کمر به نابودی فوتسال بستن.شمسو برکنار میکنن.جوانترین تیم تاریخ فوتسال ایرانو میفرستن.بازیکنای تیم ملی رو راه نمیدن که تنبیه بشن.غافل از اینکه این ملت ایرانه که تنبیه مبشه و اینجوری تحقیر میشه.نمیدونم چقد پول به جیب این آقایون میره که اینقد دوست دارن فوتسال پر استعدادو خراب کنن.اول چهارم جهان.بعد پنجم.بعد هفتم.همینطور پیش بریم دو رقمی میشیم تو رده بندی فیفا.البته بچه‌ها‌ی تیم ملی هم روحیه نداشتن.چون فهمیده بودن بازیا پخش نمیشه.خود مربی فعلی هم فقط به خاطر استعدادهای فراوان فوتسال ایران تو ایران مونده و الی بارها خودش گفته که مسئولین واقعا حمایت نمیکنن.مسئولین!هه!حیف کلمه‌ی مسئولین که واسه بعضیا به کار بره.به امید روزهای بهتر برای فوتسال ایران و ایران زمین!

freerunner جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳

دوستانی که از این سایت اینقد عیب میگیرن،به اطلاعتون برسونم این تنها پایگاه خبری فوتسال ایرانه که برای فوتسالی که اینقدر مظلوم واقع شده نعمتیه.پس بهتره ازش حمایت کنیم تا روز به روز پیشرفت کنه و قدرتی پیدا کنه که بتونه رو فوتسال در حال تضعیف ایران تأثیرگذار باشه.اگه هم انتقادی میشه بهتره سازنده باشه نه کوبیدن بی‌فایده‌ی سایت!با آرزوی موفقیت روزافزون برای مسئولین سایت و تمام فوتسال دوستان.

مسعود جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۲

سلام اگه کسی میدونه لطفا یه شبکه خارجی بگید بشه بازی های باقیمانده رو با کیفیت مطلوب دید.
لطفا کمک کنید و جواب بدید. متشکرم

رضايي ازممسني جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۳

صداوسیما میتونه بازی پرسپولیس استقلال رونشون بده ولی بازی به این مهمی رونشون نمیده؟؟؟:@

علي شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۹:۲۵

تو رو خدا به گوش مسئولین صدا و سیما برسونید که این بازیها از حساسیت بالایی برخوردارن اگه نمیتونن پخش کنن خبرهاشو لحظه به لحظه بگن

سعید شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۲

واقعا که گند به هیکل صدا سیما!!!!!!!!!!!!!۱

نام ... دوشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۶

بازی های درپیتی فوتبال لیگ های دسته ۳و۴ کشور های دیگه پخش می شه اما فوتسال نه