رادیو ورزش زنده پخش میکنه
زور ایران به قهرمان جهان نرسید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی کوچک از ساعت ۲۳:۴۵ دیشب(پنج شنبه) به مصاف برزیل میزبان مسابقات و قهرمان جهان رفت و متحمل شکست سنگین هفت بر دو شد.
گزارش زنده این بازی را می توانید به صورت اختصاصی از پایگاه خبری فوتسال دنبال کنید:
داور اول بازی دمیر رادویچ از صربستان و مونته نگرو و داور دوم بازی ولادیمیر کادیکف از روسیه سوت شروع بازی را تا دقایقی دیگر خواهند نواخت.
حدود ۲۰۰۰ دانش آموز برزیلی با پیراهن های اسپانسر بازی های گرندپری در کنار سایر مردم برزیل برای تماشای بازی به سالن آمده اند و همچنان منتظر سوت شروع بازی هستند.
ترکیب اولیه ایران: مجتبی نصیرنیا، علیرضا وفایی، اصغر حسن زاده، توکلی ، حسین طیبی، مسعود دانشور
ترکیب اولیه برزیل: گیتا، دنیل، سینویی، دیه گو و رودریگو
ایران یک – برزیل ۶(۲۳:۴۵ پنج شنبه)
شرح بازی:
*برزیل با شوت سنگین دنیل در ثانیه ۳۷ دروازه نصیرنیا را باز می کند.
*ایران در حال اداره بازی است و تا الان که ۵دقیقه از بازی می گذرد موفق به مقاومت در برابر حملات برزیل شده است.
*خسوس جواد اصغری مقدم و قدرت بهادری که فیزیکی تر هستند را در این لحظات بیشتر در زمین نگه داشته تا در مقابل قدرت بدنی برزیلی ها ایستادگی کنند.
*۱۰دقیقه از بازی می گذرد ۳خطا برای ایران و ۲ خطا برای برزیل.
*ایران در فاصله ۸دقیقه به پایان ۴خطا می شود.
*پریرا سرمربی تیم ملی برزیل برای باز کردن قفل بازی و ادامه روند گلزنی تیمش فالکائو را وارد زمین می کند.
*فالکائو و سینویی مدام در حال تعویض شدن با هم هستند تا ستاره مسن برزیلی ها نفس تازه کند.
*با فشار شدید برزیلی ها در فاصله کمتر از ۵دقیقه به پایان ایران ۵ خطا می شود.
*جواد اصغری مقدم و قدرت بهادری به جای طیبی و خیام برای تمرکز بیشتر بر روی کار دفاعی وارد زمین می شوند.
*در دقیقه ۱۵ دیه گو برای برزیل گلزنی می کند.
*در دقیقه ۱۷ فالکائو یک گل استثنایی می زند.
*در دقیقه۱۸ فرناندینیو گل چهارم را می زند تا برزیل با برتری ۴ بر صفر به رختکن برود.
*پایان نیمه اول
* آغاز نیمه دوم
* فالکائو ستاره برزیل باز هم وارد زمین می شود
* نصیرنیا در دقیقه ۲۸ روی بازیکن حریف مرتکب خطا شد و کارت زرد دریافت کرد
* علی اصغر حسن زاده در دقیقه ۲۹ بالاخره قفل دروازه برزیل را گشود و نتیجه را ۴ بر یک کرد
* سرمربی تیم ملی ایران درخواست تایم اوت می کند
* در دقیقه ۳۲ فالکائوی با تجربه بازهم گلزنی کرد. نتیجه: ۵ بر یک
*این بازیکن تنها ۳۰ ثانیه بعد هم گل ششم تیمش را زد
* درخواست تایم اوت برای ایران
*دقیقه ۳۵ گل هفتم برزیل را زیکو وارد دروازه ایران کرد
* ایران برای جبران گل های خورده ۵ نفره کرد
*قدرت بهادری روی سیستم ۵ نفره گل دوم ایران را زد
*سوت پایان بازی و شکست هفت بر دو ایران
انتهای پیام
برچسب ها :تیم ملی فوتسال،تیم ملی فوتسال ایران،فوتسال ایران،پایگاه خبری فوتسال،پایگاه خبری فوتسال ایران، ، جام جهانی فوتسال
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
خالی نبند
Ba Arze salam khedmate iranian aziz va football doostan.
In site vakhti ke bazi shoromish kar mikoneh
http://www.oleoletv.me/watch/live/streaming/online/free/diretta/1/46887/october-24-2013/brazil-vs-iran-futsal-world-futsal-grand-prix.html
سلام ممنون از راهنمایی شما ولی سایت کار نمیکنه
خداییش انصافه که صداسیما این بازیا رو نمیذاره؟ اه اه اه اه اه اه اه
رسانه میلی
معتبرترین رقابتهای فوتسال بعد از جام جهانی رو صدا و سیما پخش نمیکنه واقعا دستشون درد نکنه امیدوارم ایران کم گل بخوره و صعود کنه
آره والا باید به صدا سیما تبریک گفت
در عجبم که چرا بازی پخش زنده نیست و متاسف برای صدا وسیما
خنده بازار پخش میکنن… خوب از یه شبکه دیگه بازی را پخش کنید…
😐
بابا انصاف نیست چرا بازی رو تلویزیون پخش نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا اینا بازیای به این مهمی رو پخش نمیکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا باید نوجوانان پخش زنده شه که زیاد استقبال نمیشه ولی این بازیا پخش نمیشه؟؟؟؟؟؟؟
بازی تیم های هنرمندان پخش زنده میشه ولی بازی به این مهمی هیج
sedaosima vase in ke hosle sansur kardano nadare ke dokhatre irani ye bar bedune chador nabashe bazio pakhsh nemikone
شبکه ورزش الان واقعا به چه دردی میخوره؟؟؟؟؟؟؟
برای مسئولین صدا و سیمای کشورمون واقعا متاسفم
این بازی ها با توجه به علاقه همه به فوتسال و قدرت ایران و از طرفی بازی ایران و برزیل باید پخش میشد
bacheha bazi key shooroo mishe?
۲۳:۴۵ شروع میشه
واقعا که تعجب داره آخه شبکه ۳ هیچی شبکه ورزش داره مسابقه دوچرخه سواری فرانسه را نشان می دهد !!!
kanalaye khareji ham nemizaran?
فعلا که از رادیو ورزش هم داره پخش نمیشه!واقعا متاسفم براشون!!!حالم از این بی برنامگی های سیما بهم میخوره!!!حالم از هرچی خنده بازاره بهم میخوره!!!
ایران یکی خورد
agha reza azkoja mibini?
اقا رضا بازی رو چطوری می بینی؟؟؟؟؟
اقا مهدی ممنون. همش که نشد فوتبال
کدوم شبکه این بازیو ببینیم ؟
admin khodet az koja mibini be ma begu dayer zangie ma berae
ساعت چنده بازی بچه ها ؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه پرسپولیس لنگی درپیت ۴۴۰ جهان با تیم دسته ۳ بازی داشته باشه پخش میکنه ولی بازی به این مهمی و …
بچه ها دبی اسپورت۳ پخش می کنه.خاک بر سر کانال۳
پس کو این گزارشتون خوب بگید بازی که تموم شد نتیجش رو میگیم واقعا که شاید یادتون رفته که بازی رو گزارش کنید.
وای بدبخت شدیم رفت ………….
برزیل ۱-۰ جلو افتاد!
بابا رادیو ورزش هم پخش نمیکنه
az 2 sa.at pish daram search mikoonam hich siti peyda nakardam motasefane …
برای صدا و سیما متاسفم ……………
رادیو ورزش هم پخش نمی کنه که
شبکه ورزش بخوره تو اون سرتون.یه ذره به مخاطب توجهی نداره.آخه تور دوچرخه سواری فرانسه اونم معلوم نیس واسه کیه به چه درد من میخوره؟
یه خبر جدید —-بازی ساعت ۱:۳۰ بامداد
یا حسین اولیشو خورد بشمار ۱
باید به صدا و صیما تبریک گفت بهتر نبود به جای این طنز مسخره خنده بازار ، بازی ایران و برزیل رو پخش میکرد
اقا هیچکس سایتی چیزی سراغ نداره که بشه نتیجه رو بصورت زنده مشاهده کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفا بگید خودتون از کجا می بینید دیگه. ما هم ببینیم چیزی ازتون کم میشه؟؟؟؟
http://www.bestsportgo.tv/20131024/vv-670158-football-526980d5939f63.66232142.html لینک پخش بازیه فقط همین رو پیدا کردم که کار میکنه اینجا ببینید
دق کردم بگین کجا پخش می نه
این سایت نتیجه آنلاین رو نشون میده
http://www.futsaldobrasil.com.br/2009/fichatecnica/index2.php?idCompeticao=254&idJogo=6558
دمت گرم
آقا از اینجا میتونین نتیجه رو آنلاین ببینین
http://www.futsaldobrasil.com.br/2009/fichatecnica/index2.php?idCompeticao=254&idJogo=6558
داداش دمت گرم بازم تو یه کاری کردی اگه به امید اینا باشی خوابت میگیره.
بچه ها برین به این لینک هر ۳۰ ثانیه آپدیت میشه سایت خود برزیلیاس.ایران یک هیچ عقبه فعلا.دعا کنین زیاد گل نخوریم
http://www.futsaldobrasil.com.br/2009/fichatecnica/index2.php?idCompeticao=254&idJogo=6558
خالی نبندین یه سایت درست حسابی بگین
ژاپن و آرژانتین ۰-۰ کردن ایران اگه ببازه هم سعود میکنه
hano shoro nashode bazishon
برادر من چی میگی تو؟اون بازی بعد بازی ایران برگزار میشه!
نه بازی ژاپن آرژانتین هنوز تموم نشده.به احتمال زیاد صعود میکنیم.ولی خدا کنه آبرومندانه ببازیم
چی بگم از دست صدا و سیما با این کارهای عجیبش
فقط خیلی خیلی برا ی خودم متاسفم حتما ما لیاقت دیدن بازی تیم ملی کشورمونو نداریم خاک عالم بر سرمون که اینقدر ارزش داریم تف به این مدیریت بی غیرت.
استقلال تو هفت تا بازی یه برد داشته اینه تیم زیر ۱۰۰ جهان رحمتی هم فردا یه گل ۴۰ متری دیگه میخوره .
راستی خودتون رو مسخره این سایت نکنید گزارششون بدرد نمیخوره .
پرسپولیس درپیتی که ۱۲۰ هفته صدر نرفته بازیشو پخش میکنن! تیم ۴۴۰ جهانه!
حالا تیم ملی که یک رقمیه در جهان نشون نمیدن!
دوستان این سایت آنلاین میذاره
http://www.hahabar.com/20131024/v-football-670158-526980d49ea722.18044975.html
لعنت به این خنده بازار واقعا دیگه شورشو در آوردن لعنتی های صداوسیما الان خودشون از ماهواره این بازی مهم رو نگاه میکنن و واسه مردم خنده بازار انداختن.
تبلیغاتشو ببندین.یه ضربدر کوچیک دارن
من الان دارم از این آدرس فوتسالو زنده میبینم.
http://www.hahabar.com/20131024/v-football-670158-526980d49ea722.18044975.html
داورشون زن هست با شورت داوری میکنه واسههمین نشون نمیدن =))
admin khob begoo az koja mibini ma ham bebinim
این شبکه ورزش برای چی افتتاح شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!بازیهای مهم ول میکنه چی نشون میده!!!!!!!!!!!!واقعا بدبخت عقب افتاده هستیم
خداییش حیف این همه طرفدار نیست که صدا و سیما نشون نمیده بازیو!
خاک تو سر صدا و سیمای غیر ملی که این بازی ها رو پخش نمی کنه
بچه ها برین به این سایت داره پخش میکنه
http://www.livesoccerhd.me/l17.html
علی آقا اون لینکم فقط گل دقیقه اول برزیلو میگه و چیز خاصی نشون نمیده
راه تایمه بازی کجا نوشته؟
از این لینک بازی رو به صورت آنلاین تماسا کنین
http://www.oleoletv.me/watch/live/streaming/online/free/diretta/1/670158/october-24-2013/brazil-vs-iran.html
رادیو ورزش ساعت بازی رو ۴ بامداد گفته ۹ شب به وقت برزیل
داشتم رادیو ورزش را الان گوش می دادم شنیدم می گفتند بازی فوتسال ساعت ۴ صبح برگزار می شود واقعا خنده داره نه.
برزیل چسبیده به مهوته جریمه ضربه ایستگاهی رو خراب کرد تمام سالن پرهخ از تماشاگر برزیلی با لباس زرد ههه
http://www.livesoccerhd.me/l17.html
بازی داری زنده میبینی؟
http://www.sportlemon.tv/20131024/vv526980e4615a06.90561811-670158.html
از اینجا ببینید
کیا مثل من دارن رادیو ورزش گوش میدن؟الان یکی زد گفت فوتسال ساعت چنده چرا پخش نمیکنین؟مهمان خیلی شیک و مجلسی جواب داد رو سایتا اشتباه زدن بازی ساعت ۳ شب به بعد برگزار میشه…من واقعا برا این رسانه رادیو صدا سیما و همشون متاسفم که یکم وجود ندارن راستشو بگن…اینقدر راحت دارن دروغ میگن…تف…تف…تف…!
من شنیدم واقعا تف …تف
یکی این لینکه
http://www.oleoletv.me/watch/live/streaming/online/free/diretta/1/670158/october-24-2013/brazil-vs-iran.html
یکی هم این
http://www.livesoccerhd.me/l17.html
زنده نشون میده
دمت گرم پسر دمت
گرم!!!دارم بازیرو میبینم.
از این سایت مستقیم پخش می کنهhttp://www.livesoccerhd.me/l17.html
بابا دم این صدا و سیمای ما گرم با این همه استعداد
بازی نیمه چندمه ؟دقیقه چنده؟
۲/۰ برزیل
اخه این چه وضعشه شبکه ورزش داره لیگ اسپانیا پخش میکنه شبکه سه داره یه فیلم مسخره نشون میده ب
حیف فوتسال نیست یه ورزشیم که ما قوی هستیم صداوسیما این طوری میکنه
۳/۰
Iran 0- Brazil 3
چند چند شد؟
آخرین نتیجه ۳-۰ :((
راه تو رو خدا توضیح بده از کجا ببینم
۴/۰ |:
سرعت چند می خواد برا دیدن بازی؟
نیمهی اول ۳ بر هیچ برزیل برد
پنالتی دارن میزنن؟؟؟
چند تا خطا کردیم؟
هرکی داره بازی را میبینه بگه نتیجش چیه
۴-۱
داداش دمت گرم داریم نگاه میکنیم ۴ تا خوردیم
۴-۰ برزیل
بچه ها این سایت زنده میده.حالا بین نیمس و ایران نیمه اول ۴برصفر باخت
http://www.livesoccerhd.me/l17.html
دوستانی که الان به جمع ما پیوستن ۵ الی شیش تا لینک برای تماشای آنلاین بازی در پیامهای قبلی موجوده
نیمه اول ۴تا بیشتر نخوردیم
از http://www.futsaldobrasil.com.br/2009/fichatecnica/index2.php?idCompeticao=254&idJogo=6558 پخش زنده
البته باید صبر کرد تا بازی شروع شه
داورش کجاش زنه؟
پاشیم بریم بخوابیم بابا
۴:۲ برزیل
بچه ها فکر کنم آرژانتین و ژاپن مساوی کردن درسته ؟
محسن من تو سایتم چى کار کنم
سلام
از این آدرس ببینید آنلاین
http://www.hahabar.com/20131024/v-football-670158-526980d49ea722.18044975.html
واقعا این درست نیست این بازی به ابن مهمی رو نشون نمیدن
به مرحمت شرکت شاتل ساعت ۱ به بعد که اینترنتشون رایگان میشه سرعتشونم افتضاح میشه.دیگه نمیتونم آنلاین ببینم.دوستانی که میدونن خواهشن بگن.
برای این صدا و سیما واقعا باید تاسف خورد
نیمه دومه و ایران ۴ هیچ عقبه
نگران نباشید ایران صعود می کنه چون تفاضل گل آرژانتین افتضاح !!! ایران ۲ و آرژانتیتن منفی ۱۰
البته تا قبل بازی ! باید دعا کنید ایران ۸ گل دیگه نخوره چون تا حالا ۴ تا خورده !
نیمه دوم شروع شد
ایران گل اولو زد.حالا شد ۴ بر ۱ به نفع برزیل
هورا، ایران یکی زد :))))))))))))))))))))))))))))))))))))
۴-۱
۴-۱
ایران ۱ برزیل ۴
۴-۱
۵-۱
۶-۱
۵ بر ۱ .شماره ۱۰ ایران کیه.همش توپو لو میده و برزیلیا گل میزنن
۵-۱
۶–۱ عقبیم این کیه تو گل؟ هرچی اومد خورد
علی اصغر حسن زاده دقیقه ۲۸ زد
ایران ۶/۱ عقب هست
۶-۱ برزیل فعلا
ایران۱ برزیل۶
۶- ۱ به نفع برزیل است
۷ – ۱ کاش زود تموم می شد
۷-۱ عقب افتادیم
وای یکی دیگه هم خوردیم
۷-۱ به نفع برزیل
این خسوس دیوونه بازی رو کزده ۵نفره و همش دارن گل میخورن ۷بر۱
خوبه بازم….. صعود کردیم
بله وقتی شمس رومیزان کنار همینی میشه که میبینید
برزیل۷
۷-۲
ایران یکی دیگه هم زد
۷-۲
بازی با همون نتیجه ۷-۲ تمام شد
۷ – ۲ تموم شد …
این برزیل ۲۰۰ درصد قهرمانن شانس آوردیم بیشتر نخوردیم
۷-۲ تموم شد
ایران ۷-۲ شکست خورد و بازی هم تمام شد
بازی تموم شد – سوراخ شدیم که 🙁
خوب زور ایران نرسید که چی؟
چی شد؟می رن مرحله بعد یا نه؟
بازی ژاپن و ارزانتین بعد از بازی ایرانو برزیله
ارژانتین ۱
زاپن ۰
دقیقه ۴
سلام ممنون از سایتتون ولی خیلی غلط اطلاع رسانی میکنین!!! تو بازی ایران ژاپن نوشته بودین کاپیتان جواد اصغری مقدم در صورتی ک کاپیتان اصغر حسن زاده بود … اینجا هم نوشتین گل اول رو علی اصغر حسن زاده زد ولی اصغر حسن زاده پاس گل رو از کرنر داد و شماره ی ۳ ایران گل زد …! ولی باز مرسی
http://www.youtube.com/watch?v=GCADeBKBygE
لینک بالا, High light بازی ایران برزیل , برای کسانی که مثل من نتونستن بازی رو ببینن!
خیلی جالبه. امروز صبح جمعه اخبار ورزشی ساعت ۳۰/۸رادیو پیامو گوش دادم. نتیجه مسابقات وزنه برداری رو خبر آخرش گفت، چون ایران بازم افتضاح بود و خبر بازی فوتسال ایران و برزیل رو که اصلاً نگفت!!! چون ایران ۷-۲ باخته بود. حالا اگه مساوی می کرد به عنوان خبر اول می گفت: ایران برزیل را تحقیر کرد!!! ایران برزیل را نابود کرد و از این حرفا! وقتی خود رسانه ملی با مردم روراست نباشه خب مردم هم می رن سراغ رسانه های خارجی دیگه!
مسولین بی غیرت
باختیم ولی خوبه صعود کردیم.بچه ها نمیدونین ازون سمت کیا بالا اومدن؟
واقعا برای صدا وسیمای کشورمون متاسفم … افتتاح شبکه ورزش واقعا به چه دردی می خوره ؟
دیشب از دست صدا و سیما دق کردیم … نمی دونم کی این تراژدی فوتسال تو صدا وسیما ما تموم میشه اون از پخش بازی مای لیگ !!! اینم از پخش بازی های ملی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا دست بچه هایی که دیشب لینک معرفی کردن درد نکنه %
واقعا باید به این صداوسیما افتخارکرد بااین استعدادشون تو انتخاب برنامه ها!!!بازی فوتبال اگه باشه که بازی تیم ملی روبا تیمایی مثل لبنان وتایلندو…که اصلا نمیدونن فوتبال چیه رو پخش میکنن حالاخوبه نهایت ارزوی فوتبال ایران رفتن به جام جهانیه.ولی بازیای فوتسال فوتسالی که این همه افتخارداره اونم بابرزیل اصلا تواخبارم نتیجشونمیگن!واقعاکه!!!
خاک برسرتان چطور روتون میشه بگین شبکه ورزش داریم
الان دعوای علی دایی و بعضیها بود ۲۰ بار نشون میدادیدکه جوانان سیاد بگیرن ولی فوتسال …………………….
گل دوم ایران رو قدرت بهادری زد
برای صدا و سیمای ایران متاسفم …….
از گروه اول : برزیل و ایران صعود کردن
از گروه دوم : روسیه و پاراگوئه
بامداد یکشنبه برزیل و پاراگوئه
و بعد از بازی ایران و روسیه
آقایون به اصطلاح مسئول اول فوتبالو خراب کردن حالا کمر به نابودی فوتسال بستن.شمسو برکنار میکنن.جوانترین تیم تاریخ فوتسال ایرانو میفرستن.بازیکنای تیم ملی رو راه نمیدن که تنبیه بشن.غافل از اینکه این ملت ایرانه که تنبیه مبشه و اینجوری تحقیر میشه.نمیدونم چقد پول به جیب این آقایون میره که اینقد دوست دارن فوتسال پر استعدادو خراب کنن.اول چهارم جهان.بعد پنجم.بعد هفتم.همینطور پیش بریم دو رقمی میشیم تو رده بندی فیفا.البته بچههای تیم ملی هم روحیه نداشتن.چون فهمیده بودن بازیا پخش نمیشه.خود مربی فعلی هم فقط به خاطر استعدادهای فراوان فوتسال ایران تو ایران مونده و الی بارها خودش گفته که مسئولین واقعا حمایت نمیکنن.مسئولین!هه!حیف کلمهی مسئولین که واسه بعضیا به کار بره.به امید روزهای بهتر برای فوتسال ایران و ایران زمین!
دوستانی که از این سایت اینقد عیب میگیرن،به اطلاعتون برسونم این تنها پایگاه خبری فوتسال ایرانه که برای فوتسالی که اینقدر مظلوم واقع شده نعمتیه.پس بهتره ازش حمایت کنیم تا روز به روز پیشرفت کنه و قدرتی پیدا کنه که بتونه رو فوتسال در حال تضعیف ایران تأثیرگذار باشه.اگه هم انتقادی میشه بهتره سازنده باشه نه کوبیدن بیفایدهی سایت!با آرزوی موفقیت روزافزون برای مسئولین سایت و تمام فوتسال دوستان.
سلام اگه کسی میدونه لطفا یه شبکه خارجی بگید بشه بازی های باقیمانده رو با کیفیت مطلوب دید.
لطفا کمک کنید و جواب بدید. متشکرم
صداوسیما میتونه بازی پرسپولیس استقلال رونشون بده ولی بازی به این مهمی رونشون نمیده؟؟؟:@
تو رو خدا به گوش مسئولین صدا و سیما برسونید که این بازیها از حساسیت بالایی برخوردارن اگه نمیتونن پخش کنن خبرهاشو لحظه به لحظه بگن
واقعا که گند به هیکل صدا سیما!!!!!!!!!!!!!۱
بازی های درپیتی فوتبال لیگ های دسته ۳و۴ کشور های دیگه پخش می شه اما فوتسال نه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 162 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۶۲