کد خبر : 1110
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1392 - 13:12
-

تلاش برای سومی در میان ۸تیم جام جهانی کوچک!

تلاش برای سومی در میان ۸تیم جام جهانی کوچک!
تیم ملی ایران با تحمل شکست 2 بر 4 برابر روسیه از صعود به فینال در جام جهانی کوچک برزیل بازماند تا حریف پاراگوئه برای سومی و چهارمی در اولین رقابتهای 8تیمی این جام شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم ملی فوتسال ایران با روسیه در مرحله نیمه نهایی جام جهانی کوچک برزیل از ساعت ۱۸:۳۰ امروز(شنبه) آغاز شد و در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ به پایان رسید.

گزارش کامل این بازی را می توانید در ادامه دنبال کنید:

ایران ۲ – روسیه ۴ (پایان بازی)

ترکیب اولیه تیم ملی ایران: مجتبی نصیرنیا، حسین طیبی، علیرضا وفایی، توکلی و اصغر حسن زاده

ترکیب اولیه تیم ملی روسیه: گوستاوو، رومالو، میلووانف، سیریلو، آنتوشکین

داور اول: مارکوس بایز از آرژانتین

داور دوم: رافائل گومز از گواتمالا

شرح بازی:

*اولین خطای تیمی ایران در دقیقه۳ اتفاق می افتد.

*حسین طیبی بیرون می آید و به جای او قدرت بهادری وارد زمین می شود.

*حسن نژاد هم به جای وفایی وارد زمین می شود.

*حساب کار همچنان بدون گل مساوی است.

* دومین خطای تیمی ایران در دقیقه۴ اتفاق می افتد.

*در دقیقه۴:۲۷ مهیار حسن نژاد با خطا بر روی بازیکن روسیه اولین کارت زرد بازی را دریافت می کند.

*اولین خطای تیمی روسیه در دقیقه۵ رقم می خورد.

*پس از چند تعویض این بار خسوس، فرهاد فخیم را به جای طیبی وارد زمین می کند.

*در دقیقه۷ بازی ایرانی ها مرتکب سومین خطای تیمی می شوند.

*سرمربی روسیه برای رسیدن تیمش به گل دست به تعویض های پیاپی می زند.

*شیستروف در دقیقه۱۱ اولین کارت روسیه ای ها را از داور آرژانتینی می گیرد.

* میلووانو در دقیقه ۱۴ اولین گل بازی را برای روسیه به ثمر رساند. (ایران صفر- روسیه یک)

* سرمربی تیم ایران نیز قصد دارد با به میدان فرستادن نیروهای تازه نفس گل خورده را جبران کند

*در دقیقه۱۹  سرمربی روسیه برای جلوگیری از شکل گیری حملات ایران درخواست تایم اوت می کند.

*در دقیقه ۱۹:۴۵ روسیه توسط شایخمتو و با اتکا به خالی ماندن پشت مدافعان ایران به گل دوم خود می رسد. (ایران صفر- روسیه۲)

*سوت پایان بازی در نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به سود تیم ملی روسیه

*آغاز نیمه دوم

*سه تعویض پیاپی برای ایران از سوی خسوس صورت می گیرد.

*سرمربی اسپانیایی ایران از همان ابتدای نیمه دوم دست به تاکتیک ۵نفره می زند تا بازی به شدت هیجان انگیز شود.

*اولین خطای تیمی ایران پس از لو رفتن توپ در دقیقه۲۲ شکل می گیرد.

*علی اصغر حسن زاده به عنوان بازیکن پنجم ایران کاور پوشیده و پاور پلی ایرانی ها در انتهای زمین تیم ملی است.

*فشار ایران کماکان ادامه دارد.

*روس ها دو خطای تیمی در فاصله ۳۰ثانیه در دقیقه۲۳ مرتکب می شوند.

*سرمربی روسیه برای مقابله با تاکتیک ۵نفره ایران دست به چند تعویض پیاپی می زند و حسن زاده به محض بیرون رفتن توپ از سوی روس ها به جای نصیرنیا وارد زمین می شود.

*خسوس مدام در حال عوض کردن بازیکن پاور پلی (بازیکن پنجم) ایران است. پس از اصغر حسن زاده، سید علی کیایی پیراهن پاور پلی را پوشید و الان توکلی با این پیراهن جایگزین نصیرنیا می شود!

*گل سوم برای روسیه به ثمر می رسید در دقیقه۳۳ (ایران صفر- روسیه۳)

*کارت زرد برای فرهاد فخیم و شایاخمتوف به دلیل درگیری با یکدیگر از جیب داور بیرون می آید.

*خسوس، حسین طیبی را به جای فخیم وارد زمین مسابقه می کند.

*حسین طیبی بالاخره موفق به گلزنی می شود و در دقیقه۳۵ طلسم گل زنی برای ایرانی ها را می شکند. (ایران یک- روسیه۳)

*دومین خطای تیمی ایران در این نیمه شکل می گیرد و حساب کار کماکان سه بر یک به سود روسیه ادامه دارد.

*دقیقه۳۶ گل برای روسیه توسط فخرالدینوف به ثمر می رسد. (ایران یک- روسیه۴)

*پس از کارت زرد داور به حسین طیبی که موفق ترین بازیکن ایران بوده ، توکلی باز هم به عنوان بازیکن پنجم (پاور پلی) به زمین می آید بلکه در دقایق باقیمانده ایران بتواند فرصت گلزنی ایجاد کند.

*دقیقه۳۹ همچنان ایران با نتیجه ۴ بر یک از روسیه عقب است.

*دقیقه ۳۹:۱۱ سومین خطای تیمی ایران توسط اصغر حسن زاده شکل گرفته و کارت زرد داور بازی به او نشان داده می شود.

*دقیقه ۳۹:۴۵ شوت سنگین قدرت بهادری گل دوم ایران را باعث می شود.

(پایان بازی)

تیم ملی فوتسال ایران توسط روسیه شکست خورد و در بازی نیمه نهایی در جام جهانی کوچک شده ۸تیمی برزیل از صعود به فینال بازماند تا در نهایت فردا در ساعت۷ صبح به وقت برزیل و ۱۲:۳۰ به وقت ایران به مصاف پاراگوئه برود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 116 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امیر حسین شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۷

سلام دوستان بیایین همگی یه سربه سایت صدا وسیما بزنیم نسبت به پخش نشدن بازی های تیم ملی فوتسال اعتراض کنیم. اگه کسی ادرس سایتی رو بلده که بازی رو پخش کنه لطفا اطلاع رسانی کنه.

نام ... شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۳

کار از این مسائل گذشته” اینا با ورزشهایی که توش مافیا نیست حال نمیکنن

محسن شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۵

آره واقعا نظر خوبییه

حسین شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۸

به لینک زیر بروید و بد و بیراه به شبکه ۳ بدهید:
http://tv3.ir/index.php?option=com_rsform&formId=5

جالبه سایت شبکه ورزش هم باز نمیشه
http://varzeshtv.ir/

ناشناس شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۳

خاک تو سر صدا سیما،اگه کسی آدرس سایت یا اسم شبکه ای میدونه لطفا بگه

sepahan شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۶

http://www.sportlemon.tv/20131024/vv526980e4615a06.90561811-670158.html
۱۸:۳۰ be in site boro baziro bebinid

فرهاد شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۵

سلام دوستان کسی نمیدونه بازی از کدوم شبکه های خارجی پخش میشه

نام ... شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۳

۵ نفر اول ایران در این بازی:

۰۱Nasirniae
۰۶Vafaie
۰۷Hassanzadeh
۱۴Tavakoli
۱۵Tayebi

حسنعلی شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۶

این سایت مسئول نداره که پیام ها رو کنترل کنند کخه هر کسی هر چرت و پرتی رو درج نکنه؟

نام ... شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۶

چه چرت و پرتی گفتن؟؟؟ حق دارن

ali شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۱

چه چرت و پرتی گفته کسی!!!
حقشون در خالیترین زمان پخش تلویزیونی بازیها تیم ملی دقت کن میگم ملی برگزار شد
ولی دریغ از یک گوشه چشمی به فوتسال
کلی برنامه تکراری و بازپخش دارن شبکه سه و ورزش ولی وقت ندارن به فوتسال بها بدن
دو دستی چسبیدن به فوتبالی که در بهترین حالت ۵۰ سال از فوتبال دنیا عقبیم
اینجا شکایت نکنن کجا حرف دلشون رو بزنن
کی مسولین میخوان بفهمن علاقهمند بسیار داره این فوتسال

علی شهابی یکشنبه , ۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۳

پیامی که چرت و پرت بود رو حذف کردن. ضمن همه دوست دارن بازیهای فوتسال ملی و باشگاههی مستقیم پخش شه ولی هیچ کس در فدراسیون پیگیری نمی کنه.
فوتسال اینقدر بدبخته که هندبال پخش مستقیم میشه ولی فوتسال نه

milad شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۹

بازی شروع نشده؟!
این لینک ها که داره بازی استون ویلا – اورتون رو پخش میکنه

hafi شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۱

از بس تو فیسبوک و فرومهای ماهواره گفتم از کدوم شبکه پخش میشه خسته شدم جالبه رادیو ورزش قرار بود گزارش کنه که اونم خیلی نرم پیچوند بدون هیچ پاسخگویی مثل همیشه … نه الجزیره نه ای اس پن نه یورو اسپرتی که وزنه برداری رو نشون میده هیچکدوم پخش نمیکنه

hadi شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۵

هیچکدوم از لینکهای بالا پخش نمیکنه

hamid شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۳

یه نفر اسمش محمد م بود یه سایت گذاشته بودگزارش بازی رو لحظه ایی میداد.

sepahan شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۶

http://www.futsaldobrasil.com.br/2009/fichatecnica/index2.php?idCompeticao=254&idJogo=6617

natije bazi ro bebinid

hamid شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰

دمت گرم.

مجتبی شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۷

زنده باد قدرت بهادری آر پی جی

ahmad22 شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۷

http://www.futsaldobrasil.com.br/2009/fichatecnica/index2.php?idCompeticao=254&idJogo=6617

نیما شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۷

شمایی که داری بازی رو گزارش میکنی توی سایتت، از کجا داری بازی رو میبینی؟ بگو خب!

نیما شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۴

روسیه ۱ گل زد! :((

نام ... شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۴

RÚSSIA 1 -0 IRÃN

مجتبی شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۴

روسیه یکی زد

کاوه شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۵

بازی و چرا دیگه گزارش نمی کنین

نام ... شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۶

ایران یک گل خورده

alireza شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۶

bache ha ye site alan peida kardam berid bebinid doa konid:D
http://www.aovivoagora.tv/ver-tv-online/vto-sportv/

علی شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۵

داداش دمت گرم خدا خیرت بده

علی 2 شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۴

علیرضا جان دستت درد نکنه دعات کردم

محسن.نیکی بات از کرمان شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۰

دمت گرم علی رضا جون…..خیلی کارت درسته

ایلام شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۰

ممنون

Reza شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۷

من هنوز در حیرتم که چرا صدا و سیما این بازیهای به این زیبایی رو نشون نمیده! العان ۲۰ دقیقه است که بازی شروع شده و شبکه ۳ همین العان داره دوربین مخفی چرت و پرت نشون میده!

milad atashin شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۷

اه یکی خوردیم
برین لینک زیر ببینید بازی رو
http://www.aovivoagora.tv/ver-tv-online/vto-sportv/

رضا شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۸

داداش این لینکی که دادی داره تبلیغات نشون میده کجاش باید کلیک کنیم؟

milad atashin شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۳

اگه مرور گر کروم یا فایر فاکس هست رو تبلیغها کلیک راست کنید و inspect element رو بزنید
و بعد تگ های مربوط به تبلیغات رو حذف کنید. معمولا تگ های ifram باید پاک بشه
باید یک ذره از کد های html بلد باشین

او می اید شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۱

بخدا اعصابم خورد شد دیگه از دست این صدا و سیما
دیگه میگن نرین دور ماهواره والا بخدا

مجتبی شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۲

جواد اصغری چی کار میکنه تیمو داده رو هوا

avesta شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۳

جان مادرت بگو بازی رو از کجا داری گزارش میکنی؟ما هم ببینیم!

نام ... شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۹

http://www.aovivoagora.tv/ver-tv-online/vto-sportv/

او می اید شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۵

یه کادری وسط فیلم هستش چجور میشه کادر رو ورداشت؟

ایلام شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۲

تصویر رو بزرگ کن خودش حذف میشه

milad atashin شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۳

اگه مرور گر کروم یا فایر فاکس هست رو تبلیغها کلیک راست کنید و inspect element رو بزنید
و بعد تگ های مربوط به تبلیغات رو حذف کنید. معمولا تگ های ifram باید پاک بشه
باید یک ذره از کد های html بلد باشین

امیر حسین شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۵

من که هم به صدا وسیم مرکزی اعتراض کردم هم به شبکه سه افرین حسین بقیه هم برین اعتراض کنین..

نام ... شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۶

روسیه ۲ بر ۰ جلو است

نیما شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۷

روسیه دومیشم زد! 🙁

محسن شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۸

متاسفانه ایران دومیش هم خورد

نام ... شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۹

نیمه اول ۲ بر ۰ صفر تمام شد اگه فینالیست نشویم بعیده پاراگوئه رو ببریم چون این تیم فقط ۳ بر۰ به برزیل باخت!

مسی شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۱

بچه ها دارن چی کار میکنن!!!

ناشناس شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۱

ابروی ایران بردن با این بازیشون.فقط زورشون به تیمهای آسیایی می رسه

نام ... شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۱

صدا وسیمان!!!

رامین شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۲

ایران ترکیب اصلیش نیست وگرنه روسیه که تیمی نیست.

سغید شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۲

این جوری بازی کنن بازم میخورن

او می اید شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۳

بازی نشون میده ولی یه کادری وسطشه از اطرافش میشه یه کم بازی رو نگاه کرد

محمد معدنی شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۳

ایران بازی و ۴-۳ میبره………………

alireza شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۴

سایت goal.com اعلام کرد بازی ایران و روسیه از شبکه الجزیره اسپورت ۴ پخش میشه

Reza شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۴

لعنت بر هر چی آخـ – – ده !!! ر–دن تو این ممـ – کت !!!

نام ... شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۵

برزیل پاراگوئه رو نشون میده

او می اید شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۶

هرکاری میکنم بزرگ نمیشه
چجوری تصویر بزرگ میشه ؟

ایلام شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۹

پایین صفحه پخش یه علامت بزرگنمایی هست

avesta شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۲

salam.az koja dari negah mikoni?

محسن.نیکی بات از کرمان شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۳

یه مربع قرمز کوچولو هست اول اونو ببند بعد بزرگش کن

احمد شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۶

این سایت هر ۳۰ ثانیه آپ دیت میکنه نتیجه رو:
http://www.futsaldobrasil.com.br/2009/fichatecnica/index2.php?idCompeticao=254&idJogo=6617

saeed شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۷

http://www.aovivoagora.tv/ver-tv-online/vto-sportv/

این ضربدر های روی کادر رو بزنین طبلیغات بره کنار

مسی شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۹

اخه ما باید بازی ملی خودمونو از شبکه سوسماخورا ببینیم؟!

البرز شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۱

یه علامت ضربدر کوچیک داره پایین صفحه اونو که بزنی بعد می تونی صفحه رو بزرگ کنی که تبلیغات بره

عماد شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۴

بچه سایتی هست که بشه پخش زنده فوتسال رو نشون بده میشه آدرسشو بگین

مسی شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۶

http://www.aovivoagora.tv/ver-tv-online/vto-sportv/

freerunner شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۹

به پیغامهای بالا مراجعه کنید.

بهراد شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۴

من گفتم میخوریم خواستن منم بخورن به خدااین تیم ازپاراگوه هم میخوره تیم معلولین باشمس روفرستاده بودن بهتربود

ناشناس شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۸

لطفا به تیم ملی مون توهین نکنید % تیم ما با آقای شمس یه نایب قهرمانی تو این مسابقات داشته و بقیه ش مقام چهارمی بوده % می بینید که خیلی هم تفاوت نداره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

javidi یکشنبه , ۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۸

دوست عزیز ناشناس،
ما هم حرف شما را تایید می کنیم که نباید به تیم ملی توهین کرد چراکه انتقاد و توهین دو مقوله جدا از هم هستند.
ضمنا جهت اطلاع شما همان گونه که در خبرها نوشتیم ایران تاکنون دو نایب قهرمانی در سال های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۹ در گرندپری داشته که توسط تیم ملی دوم ما و در غیاب ستارگانی چون کشاورز، شمسایی، طاهری و … و با ۱۶تیم شرکت کننده بدست آمده است.
باتشکر

ناشناس شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۵

دروازبان ما رو اوردن جلو…

محسن.نیکی بات از کرمان شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۹

بابا خدایش خیلی بچه ان ….انصاف داشته باشین …روسیه تیم اصلیشه

بهراد شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۰

سومیش هم خوردن

ناشناس شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۰

روسیه گل سوم رو هم زد

مسی شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۰

گل سوم تسلیت 🙁

او می اید شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۱

سومین گل رو هم خوردیم

amirabbas شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۱

خاک توسرصداوسیما.خواهشاهرکی بازیومیبینه ماروبی خبر نذاره

سجاهان شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۲

خدات شکر داریم میبازیمش

avesta شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۲

آبروی ایرانو بردن!!!

امیر حسین شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۳

ایران یکی زد

ناشناس شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۴

yeki zadim

محسن.نیکی بات از کرمان شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۴

گلگگگگگلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل

شاپور شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۴

ایران دیگه جای من نیست.من رفتم برزیل

خودم شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۵

کجاست تیم شمس.هی…………

محسن.نیکی بات از کرمان شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۵

گلگلگلگللللللللللللللاخ جون

امیر حسین شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۶

بهادری کارت زرد گرفت

امیر حسین شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۷

روسی ۴ ایران ۱

شاپور شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۱

امیر جسین از کجا داری بازی رو میبینی؟

بهراد شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۷

چهارمیش هم خوردیم

avesta شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۸

امیر حسین از کجا داری بازی رو میبینی؟

محسن.نیکی بات از کرمان شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۲

دیگه تموم شد خودتو اذیت نکن

نام ... شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۹

۴ بر ۱ شد

قم مهد فوتسال ایران شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۰

۴-۱ tayebi zad

نام ... شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۱

بابا این مربی ایران بجز تاکتیک ۵ نفره چیز دیگری هم بلده!!!

سعید شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۲

درمقابل برزیل هم دقیقا همین کارروکردهفتا خوردیم بازهم همین کارروداره انجام میده

قم مهد فوتسال ایران شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۴

همین روسیه رو با همین تیم + علیرضا وفایی که الان مصدومه یه بار ۴-۳ بردیم یه بار ۴-۴ مساو!!!

مسی شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۴

۴-۲

نام ... شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۴

۴ بر ۲

قم مهد فوتسال ایران شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۵

۴-۲ قدرت بهادری حسین طیبی

نام ... شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۷

۴ بر ۲ تموم شد

امیر حسین شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۸

۴-۲ باختیم تموم شد

saeed شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۸

۴-۲ باختیم

قم مهد فوتسال ایران شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۸

۴-۲ تمام … باختیم 🙁

میثم شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۹

دست صداوسیما واقعا درد نکنه که بازی به این مهمی رو پخش نکرد واقعا…….

قم مهد فوتسال ایران شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۰

۴-۲ تمام … باختیم 🙁 …

محسن.نیکی بات از کرمان شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۱

همین گل اخر ۵تا ارزش داشت.مرسی طیبی

سعید شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۲

بچه ها برین سایت باشگاه گیتی پسند-میخواد یه مطلب انتقادی شدید بنویسه شنیدم.بازم دم این سایت باشگاه گرم
www.sgpco-club.com

قم مهد فوتسال ایران شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۱

ب نظرم شما تو باغ نیستی … همون گیتی پسند بازیکنای ملیشو نداد که ایران به این روز افتاد … گیتی پسند ۶ تا ملی پوش داره و ب خاطر لیگ بازیکناشو نداد به تیم ملی … این اصفهانی یا خیلی سیاست دارن خداییش … ما قمی یا یکم با سیاست بودیم الان ۱۰ تا قهرمانی داشتیم

قم مهد فوتسال ایران شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۶

جالبه بازیکناشو نداده تیم ملی بعد رفته کشورای دیگه داره بازی دوستانه میزنه …
گلهای گیتی پسند را در این دیدار افشین کاظمی ۴ گل-سعید تقی زاده ۳ گل-احمد اسماعیل پور ۲ گل-مهدی جاوید ۱ گل و محمد کشاورز ۱ گل به ثمر رساندند.

رضا لک در این دیدار در هر دو نیمه ده دقیقه پایانی را با سیستم ۵ نفره بازی کرد
جالبه نفرات بالا تمام نفرات تیم ملی هستند + محمد طاهری
دم سعید تقی زاده ی قم پرم .. ایشالا فصل بعد برگرده قم …
## اونوخ میخوان قهرمانم نشن!!!!
رضا لک در این دیدار در هر دو نیمه ده دقیقه پایانی را با سیستم ۵ نفره بازی کرد !!! جالبه

امیر حسین شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۹

چیزی ننوشته چی میگی

محمد شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۶

یاد حسین شمس و تیمش به خیر جام جهانی ۱ بر ۰ به برزیل باختیم – اون زمان اگه یادتون باشه حتی نزدیک بود مساوی کنیم. اما حالا با بدسلیقگی های شخصی شمس و شمسایی را میذارن کنار از روسیسه ۴ تا میخورن از برزیل ۷ و نتایج ضعیفی که نشان از عقب رفت بیم فوتسال ایران است

بهراد شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۶

شانس اوردن اسپانیا ایتالیا پورتقال نبودن وگرنه حسابی ابروریزی میشد چندتا بازی که باخت این رو هم میزارن کنار اما باز شمس رو نمیارن من که اخرش دلیل کنار گذاشتن شمس رو نفهمیدم این همه لج بازی ودشمنی باشمس افسوس

سامان شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۲

خاک بر سر گیتی که بهترین های تیم ملی رو نداد به تیم ملی تا اینجوری بشه.. حیف

حسین شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۹

کلا تو کشور ما هر ورزشی که افتخار افرین باشه رو نابود می کنند
پارسال بیشتر مدالهای المپیک رو کشتی فرنگی و وزنه برداری اورد حالا همه ورزشکارای این دو رشته دارند برای خودشون می گردند و رها شدند
تیم فوتسال ۳ سال پیش در حال اوج بود که مربی رو برکنار کردند
تیم تکواندو که برای اولین بار در جهان کره رو برد رو نابود کردند
مطمئن باشید این مافیا تیم والیبال رو هم نابود می کنه
اینها فقط به پول فکر می کنند و فعلا هم همشون با فوتبالیستها دستشون تو یک کاسه است

نام ... سه شنبه , ۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۹

کیروش باید با جوانا بره جام جهانی ماکه با پیر مرد ها هم صعود کنیم کی میاد جواد یا تیموریان …سناشون بالای ۲۶ رو برای تیمشون باشگاههای خارجیو می گم میگیره باید رضا حقیقی وصادقیان و عالیشاه و مسلمان و بختیار رحمانی اینارو ببره جام جهانی صادقیان نیمار اسیاست