کد خبر : 1187
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آبان 1392 - 23:36
-

شمس: سومی جام جهانی کوچک رتبه خوبی است/ از امروز باید به فکر جام ملت ها باشیم

شمس: سومی جام جهانی کوچک رتبه خوبی است/ از امروز باید به فکر جام ملت ها باشیم
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال با بیان اینکه ایران در جام جهانی کوچک به افتخار بزرگی رسید، به مسئولان کمیته فوتسال و تیم ملی یادآوری کرد که در باد این موفقیت نخوابند و به فکر تورنمنت های مهم پیش رو باشند.

حسین شمس در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره سومی تیم ملی ایران در جام جهانی کوچک برزیل اظهار کرد: این مقام برای فوتسال ایران خوب است و من به خاطر این افتخارآفرینی به همه مردم تبریک می گویم. ما مقابل پارگوئه بهترین بازیمان را انجام دادیم. در حالی که پاراگوئه تیم خوبی در دنیاست.

حسین شمس

وی ادامه داد: من تنها گل بازی ها را دیدم اما از روی نتایج می گویم که نباید مقابل آرژانتین مساوی می کردیم. این تیم از برزیل ۱۱ گل خورد و نشان داد که چندان هم مدعی نیست. ژاپن هم در این دوره محلی از اعراب نداشت و تیم هشتم شد. ما هم موفق شدیم این تیم را شکست دهیم اما مقابل برزیل هم نباید هفت گل دریافت می کردیم. زمانی که من در خدمت تیم ملی بودم یک بار با برزیل دو بر دو مساوی کردیم و در بازی اصفهان هم اگر گل شمسایی از سوی داور گرفته می شود، این تیم را می بردیم. با این حال فکر می کنم باخت هفت بر دو نتیجه بدی است. همچنین من پیش بینی می کردم که حداقل بتوانیم روسیه را شکست دهیم و به فینال برسیم.

تیم ملی

سرمربی سابق تیم ملی همچنین با انتقاد از خسوس به دلیل استفاده از برخی سیستم های اشتباه در جام جهانی کوچک، مطرح کرد: سیستم پنج نفره مقابل تیم های ضعیف و در اواخر بازی به کار گرفته می شود اما سرمربی محترم تیم ملی از ابتدای نیمه دوم بازی با روسیه دست به استفاده از این سیستم زد و در حالی که می توانست در بیست دقیقه و با آرامش این دو گل را جبران کند اما به بازیکنان روسیه فضا داد و ما دو گل دیگر هم خوردیم. معتقدم خسوس باید به دنبال پیدا کردن بازیکنان اصلی اش برای جام جهانی ۲۰۱۶ باشد. اما اینکه بخواهد در هر تورنمنتی به فکر نتیجه باشد، تفکر درستی نیست.

شمس در ادامه به fut5al گفت: ای کاش ما در این دوره که جوانگرایی زیادی کرده بودیم به جای چند بازیکن با سن بالا باز هم بازیکن جوان می بردیم تا شعار جوان گرایی تحقق یابد. من فکر می کنم در خصوص برخی انتخاب ها به خسوس مشاوره غلط دادند.

حسن زاده تیم ملی

حسین شمس در پایان گفت و گویش با پایگاه خبری فوتسال تاکید کرد: رتبه سومی جام جهانی کوچک مقام خوبی است و دیگر از امروز باید به فکر جام ملت های سال آینده باشیم و تکلیف تیم را روشن کنند. خسوس باید در چنین مسابقاتی بازیکنان جوان را تست کند تا در جام جهانی ۲۰۱۶ بازیکنانی داشته باشیم که چهار سال در کنار هم بازی کرده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سعید امیری سه شنبه , ۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۷

ما آخر نفهمیدیم این بنده خدا با خودش چند چنده؟