کد خبر : 1193
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آبان 1392 - 7:28
دسته‌بندی نشده
-

شهرام دبیری کاندیدای انتخابات هیات فوتبال آذربایجان شد

شهرام دبیری کاندیدای انتخابات هیات فوتبال آذربایجان شد
دکتر شهرام دبیری مربی باسابقه فوتسال و رئیس هیات مدیره باشگاه دبیری تبریز تنها رقیب ششکلانی در انتخابات ریاست هیات فوتبال آذربایجان شرقی شد.

به گزارش “پایگاه خبری فوتسال ایران” مدیران فوتسالی کشور که محبوبیت زیادی در میان علاقمندان به ورزش داشته و به همین دلیل نیز موفقیت های خوبی در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای خود به دست آورده اند، در حال رسیدن به سمت هایی هستند که با توجه به ماهیت فوتسالی آنها قطعا نوید روزهای خوبی در تصمیمات آتی ورزش استان های خود و حتی کشور می دهد.

عضویت سعید نجاریان مدیرعامل راه ساری در شورای اسلامی ساری و پیشنهاد مدیرکلی اداره ورزش و جوانان خوزستان به علیرضا مرادحاجتی مدیرعامل حفاری خوزستان از جمله اتفاقات خوب فوتسال کشور است ضمن اینکه دیروز از تبریز خبر رسید که دکتر شهرام دبیری دیگر مدیر فوتسالی کشور که چندی پیش رکورد رای شوراها را در سطح شهرستان های کشور شکست، این بار کاندیدای رسمی ریاست هیات فوتبال آذربایجان شرقی شده است.

دکتر دبیری که در دوران سرمربیگری خود برای اولین بار نماینده تبریز را به سطح اول فوتسال کشور آورده و با تقبل مدیریت و حمایت از باشگاه ماشین سازی تبریز در سال گذشته نیز محبوبیت ویژه ای نزد فوتبالی های آذربایجان بدست آورده، اکنون کاندیدای هیات فوتبال و تنها رقیب جدی ششکلانی شده است.

گفتنی است انتخابات هیات فوتبال آذربایجان شرقی روز چهارشنبه در تبریز با حضور کفاشیان برگزار خواهد شد و شنیده می شود حضور سه تیم فوتسالی در تبریز و روابط بسیار خوب باشگاه های تراکتورسازی، گسترش فولاد و شهرداری تبریز با دکتر دبیری که ریاست شورای شهر تبریز را نیز عهده دار است، شانس بالای این مدیر فوتسالی را برای تصدی گری ریاست هیات فوتبال و پایان مدیریت ۲۰ساله ششکلانی را رقم زده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.