کد خبر : 1202
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آبان 1392 - 19:56
دسته‌بندی نشده
-

نائب رئیسی فوتسال در هیئت رئیسه هم تصویب نشده است!

نائب رئیسی فوتسال در هیئت رئیسه هم تصویب نشده است!
در حالی که افتخاری از تصویب ارتقای فوتسال در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و بررسی آن در مجمع خبر داده بود، علی کفاشیان تمام آن ها را رد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بحث ارتقای فوتسال به نائب رئیسی فدراسیون فوتبال بعد از روی کار آمدن رضا افتخاری در کمیته فوتسال مطرح شد و وی بعد از گذشت چند ماه از حضورش در این کمیته آستینش را برای ارتقای فوتسال بالا زد.

 
افتخاری همچنین بارها در چندین رسانه از جمله پایگاه خبری فوتسال از تصویب آیین نامه ارتقا فوتسال به نائب رئیسی و ادغام با فوتبال ساحلی خبر داده و از انتظار برای تصویب این طرح در مجمع عمومی فدراسیون گفته بود.
 
البته بررسی این طرح در دستور کار جلسه آبان مجمع که امروز(یک شنبه) برگزار شد، قرار نداشت ولی اظهار نظری که علی کفاشیان بعد از مجمع امروز مطرح شد جای تامل دارد.
 
رئیس فدراسیون فوتبال بعد از اتمام جلسه در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا موضوع ارتقای فوتسال به نائب رئیسی بالاخره در جلسه بعدی مجمع رای گیری خواهد شد یا نه، گفت: ارتقا فوتسال به نائب رئیسی حتی در هیئت رئیسه فدراسیون هم به تصویب نرسیده و نمی تواند در مجمع عمومی به رای گذاشته شود. بنابراین فوتسال همچنان به صورت کمیته به کارش ادامه می دهد.
 
مصاحبه افتخاری درباره تصویب ادغام فوتسال و فوتبال ساحلی و ارتقا این دو به نائب رئیسی فدراسیون:

ادغام فوتسال و فوتبال ساحلی در نائب رئیسی فدراسیون

 

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.