کد خبر : 1221
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آبان 1392 - 18:06
-

باقری: امیدوارم در جام جهانی سوت بزنم

باقری: امیدوارم در جام جهانی سوت بزنم
بهترین داور مسابقات گرندپریکس برزیل ابراز امیدواری کرد در جام جهانی آینده قضاوت کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عبدالحمید باقری داور بین المللی فوتسال کشورمان ضمن قضاوت بازی فینال مسابقات گرند پریکس برزیل بین تیم های برزیل و روسیه، عنوان بهترین داور این مسابقات را هم از آن خود کرد.

باقری در خصوص این رقابتها گفت: ۱۶ داور از کشورهای مختلف در این رقابتها سوت زدند و جالب اینکه برخلاف عرف همیشگی که داوری از تیمهایی که به نیمه نهایی صعود می کنند در مسابقات نمی ماند اما ناظران داوری به من لطف داشتند و علیرغم صعود ایران به نیمه نهایی من در رقابتها باقی مانده و دوبازی دیگر را سوت زدم.

باقری با اشاره به قضاوتش در بازی فینال اذعان داشت: در فینال همراه با داور صربستانی قضاوت خوبی داشتیم تا جایی که توانستم عنوان بهترین داور جام را از آن خود کنم.

این داور بین المللی کشورمان در پایان تصریح کرد: من در رقابتهای غرب آسیا و تورنمنت چین هم قضاوت داشتم اما امیدوارم در سالهای آینده در جام ملتهای آسیا و جام جهانی هم قضاوت کنم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عمویی سه شنبه , ۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۳

ما در هیچ دوره بازیهایی بین المللی انتخاب بهترین داور نداریم ولی از داوران بازی فینال با اهدا لوح و جایزه تقدیر میشه باقری هم چون در فینال بوده ازش تقدیر میشه . یه چیزی ننویسید که بقیه بهمون بخندند.