کد خبر : 1217
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آبان 1392 - 16:03
-

شمسایی:هاشم زاده سرمربی تیم ملی بود در گرندپریکس فینالیست می شدیم/فالکائو با ۳۸ سال سن می درخشد چون با او دشمنی ندارند

شمسایی:هاشم زاده سرمربی تیم ملی بود در گرندپریکس فینالیست می شدیم/فالکائو با ۳۸ سال سن می درخشد چون با او دشمنی ندارند
مربی بازیکن تیم دبیری و کاپیتان اسبق تیم ملی در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران،صحبت های جالبی را مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی که امسال هم به عنوان مربی و هم بازیکن فعالیت می کند بسیار امیدوار است تا با تیم دبیری بتواند عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود کند.با این چهره پر افتخار فوتسال ایران گپ و گفتی اختصاصی داشتیم که از نظرتان می گذرد:

تعطیلات لیگ به سود تیم شما بود یا به ضرر شما؟

هر چند این تعطیلی از قبل تعیین شده بود اما به تیم ما ضربه زد. ما روی نوار پیروزی قرار داشتیم که در آن وقفه ایجاد شد. ضمن اینکه در این مدت بازیکنان مصدومی هم روی دست ما ماند.الان امید ابراری نیا را نداریم  و چندین هفته غائب خواهد بود. محمدرضا سنگ سفیدی و نصرالله مومن هم مصدوم هستند. اصغری مقدم و فخیم هم بواسطه حضور در تیم ملی خسته به ترکیب ما اضافه می شوند . در این مدت ما با ۶،۷ بازیکن تمرین می کردیم با این حال آماده بازی با میثاق هستیم.

این بازی و تقابل با محمود خوراکچی را چطور می بینی؟

آقای خوراکچی، مربی، استاد و دوست قدیمی من هستند و همیشه برای او احترام زیادی قائل هستم. علاقه من به ایشان و رفاقتم با او خارج از ورزش است اما در بازی این هفته ما در میدان یک رقابت جدی و سنگین داریم که امیدواریم برنده باشیم.

اما این جمله شما، ما را یاد بازی خانوادگی که پیش از بازی دبیری با ماهان تندیس مطرح شد می اندازد؟

نه اینطور نیست. مطمئن باشید چه ببازیم چه ببریم در آخر بازی من و خوراکچی با هم روبوسی می کنیم. در مورد آن بازی هم بگویم که قمی ها استعدادهای ناب فوتسال ایران هستند و معتقدم تیم بسیار خوبی دارند اما پرونده آن بازی بسته شده است.

فکر می کنید تا پایان نیم فصل چه تیمی بتواند قهرمانی را از آن خود کند؟

گیتی پسند تیم بزرگی است و پتانسیل بالایی دارد. ماهان تندیس، حفاری، میثاق و منصوری را هم مدعی می دانم اما هنوز زود است در مورد قهرمان صحبت کنیم.

از عملکرد دبیری راضی هستی؟

خدارا شکر تیم خوبی داریم. نکته مثبت ما یکدست بودن و یکدل بودن تیم است که باعث شده بدون حاشیه کار کنیم. تمام تلاشمان را می کنیم تا آخر شاهنامه برای ما خوش باشد.

بهتر است کمی هم در مورد تیم ملی صحبت کنیم.عملکرد تیم ملی در گرندپریکس را چطور دیدی؟

من معتقدم اگر بخواهیم به نتیجه نگاه کنیم کسب عنوان سومی در بین ۸ تیم عنوان خوبی است. در این دوره همه تیم ها پوست انداخته بودند و در این میان جوانگرایی تیم ما بود که خود خواسته نبود. این پوست اندازی تیم ملی هر چند ناخواسته بود اما مرا یاد سال ۲۰۰۴ انداخت که پس از جام جهانی چین تایپه درودگر دست به جوانگرایی زد و بازیکنانی مثل طاهری،کشاورز،نظری و … محصول همان دوران هستند. من اکثر بازی های این دوره گرندپریکس را دیدم. همه تیم ها تغییر کرده یودند و تنها روسیه بود که ۸۵ درصد تیم قبلی اش را حفظ کرده بود.

سطح بازی ها چطور بود؟

اگر این مسابقات با ۱۶ تیم برگزار شود بهتر است چون تیم هایی مثل اسپانیا هم می آیند و سطح بازی ها بالا می رود. در سال قبل از جام جهانی سطح این رقابتها بسیار بالا است و اکثر تیم ها با نفرات اصلی خود در این رقابتها شرکت می کنند تا قبل از جام جهانی عیار خودشان را بسنجند.

به نظر شما با این نتیجه خسوس را می توان موفق نامید و به آینده تیم ملی امیدوار بود؟

هنوز هم می گویم مربیان ایرانی بهتر از خسوس هستند. وقتی سال ۲۰۰۰ کنابن بلژیکی به تیم ملی اضافه شد و دو تفکر بر تیم ملی حکمفرما شد و نتیجه نگرفتیم این اتفاق در سال ۲۰۱۲ افتاد و خسوس را کنار صانعی قرار دادند در حالیکه اگر صانعی تنها بود تیم ملی بهتر نتیجه می گرفت. وقتی خسوس به عنوان مشاور تیم ملی قراردادش ۶برابر سرمربی تیم ملی بود چه حرفی می توان زد جز اینکه تلاش کردند تا برای جبران این رقم او را سرمربی تیم ملی کنند. وقتی در بازیهای داخل سالن آسیا با تیم بزرگسالان قهرمان می شویم و دور افتخار می زنیم در حالیکه قبلا این عنوان را با امیدها کسب کردیم نشان می دهد که با خسوس هم دنبال پشتوانه سازی نیستیم و به نتیجه گیری فکر می کنیم.

یعنی شما مخالف خسوس هستید؟

من معتقدم اگر بنا هست مربی بزرگ خارجی بیاوریم بهتر است امثال لوزانو، مارکوس ، هرمانس و … بیایند که چیزی به فوتسال ما اضافه کنند و گرنه مربیان ایرانی ما خودشان صاحب سبک هستند و در اندازه های مربیگری تیم ملی. همین بازیکنان کنونی تربیت شده مربیان ایرانی هستند. واقعیت این است که اگر هاشم زاده در مسابقات گرند پریکس سرمربی تیم ملی بود حتما به بازی فینال صعود می کردیم.

این بحث ها با صحبت چندی پیش شما که به خسوس قول حمایت داده بودید منافات ندارد؟

من به او گفتم در زمینه بازیکن از او حمایت می کنیم و هر تعداد بازیکنی که بخواهد به تیم ملی می دهم. دیدید که اصغری مقدم و فخیم را در حالیکه در لیست او نبودند به تیم ملی دادم و هر زمان بازیکن بیشتری هم بخواهد به او می دهم. من خسوس را آدم خوبی می دانم اما با او اختلاف سلیقه دارم. اگر در قم ،شیراز،ساوه و تبریز بگردیم می توانیم ۲۰ تیم ملی با بازیکنان ۸ تا ۱۵ سال درست کنیم. صانعی حرف خوبی زده که در جام جهانی ۲۰۱۶ از ۲۰۱۲ هم کارمان سخت تر و روزهای بدی در انتظارمان است.

عده ای به سن بالای بازیکنانی مثل اصغری مقدم هم ایراد گرفته و آن را خلاف جوانگرایی می دانند؟

در این دوره هم دیدید که اصغری مقدم و فخیم بیشترین تایم بازی را داشتند و گلزنی هم کردند.باید بگویم کسی که این بحث را مطرح کرده سال قبل همین بازیکنان را شایسته تیم ملی می دانست اما حالا چون دیگر اینجا نیست می گوید این بازیکنان سنشان بالاست و کریم شیره ای هستند. وقتی یک روز می گویند تیم ملی خوب کار کرده و روز بعد از عملکرد تیم ملی ایراد می گیرند یعنی در افکارشان ثبات وجود ندارد. درست است که فالکائو با ۳۸ سال سن بهترین بازیکن برزیل است اما آنجا او را همه تحسین می کنند اما دراینجا بعضی ها دنبال عناد و دشمنی و تخریب هستند.فلان مربی تا وقتی جایگاه خودش را دارد حمایت می کند اما وقتی جایگاهش را از دست می دهد دست به تخریب می زند. در حالیکه در برزیل کسی فالکائو را تخریب نمی کند و اجازه می دهند تا زمانی که مفید است برای تیم ملی بازی کند. اگر تیم ملی نتیجه نگیرد همه ضرر می کنیم. در این دوره مطئن باشید که ژاپن از هشتمی اش ناراحت نیست و از آن استفاده می کند. ما هم نباید از سومی خودمان خوشحال باشیم و باید سعی کنیم به جوانگرایی منطقی و خودخواسته رو بیاوریم.
حرف خاصی مانده که بزنی؟

حرف پایانی ام با اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی در این بازی هاست. من او را بسیار دوست دارم و یکی از بهترین بازیکنان ایران می دانم اما متاسفم که حرمت بزرگتر را رعایت نکرد و بازوبند کاپیتانی را به اصغری مقدم نداد.کاش او قداست بازوبند را حفظ می کرد. برای اصغری مقدم که یک خانواده و زن و بچه اش را اداره می کند و ۱۰ سال بزرگتر از حسن زاده است زشت است که پشت سر او به زمین بیاید. هیچوقت یادم نمی رود که نکونام در تیم ملی صاحب شماره ۶ و بازوبند کاپیتانی بود اما وقتی کریم باقری دعوت شد شماره ۶ و بازوبند را به او داد. اینها مسائلی است که برای ایرانی ها مهم است و تصور می کنم اگر یک سرمربی ایرانی داشتیم اجازه رخ دادن این اتفاق را نمی داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 48 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بهادر سه شنبه , ۷ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۸

آقای حسن زاده در ایران و جهان معروف تر هستند و خیلی خوب شد که آقای خسوس ایشون رو به عنوان کاپیتان انتخاب کردند

کارن پنجشنبه , ۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۱

در ایران شاید در جهان و از کجا اوردی همین تیم روسیم. مربیه تیم ملی خسوس براش دلالی کرده فرستادتش فکر کردی از روسیه فرستاده بودن دنبالش نه جانم روسیه بازی کن می خواسته خسوسم اینارو فرستاده

ناصر پنجشنبه , ۹ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۶

تو بهش بگو اصغری دماغ !!! رو بفرسته روسیه البته برای تدارکات!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سیاوش سه شنبه , ۷ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۰

شمسایی یادت باشه حسن زاده سرورته ایول علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی

نام ... چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۹:۰۸

حسن زاده هر موقعه از کشور ایتالیا رد شد اون موقعه سرور شمسایی

بهرام چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۳

شمسایی هر موقع اسم مسکو رو شنید بیاد جلو!!! فقط کاپیتان حسن زاده رو عشق است و شهر فم پادشاه فوتسال ایران

نام ... چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰

میشه تعداد قهرمانی های قم رو تو لیگ برتر اعلام کنید؟

قم مهد فوتسال ایران چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۵

۲ تا قهرمانی جوانان ۱ نایب قهرمانی جوانان ۳ تا نایب قهرمانی بزرگسالان … فک کنم آرسنال تیم خیلی بزرگی یه ولی قهرمانی های خاصی نداره!

محمود چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸

آخ ببخشید یادمون نبود وحید شمسایی تو فلورانس!! ایتالیا به دنیا اومده

نام ... چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰

کاپیتان تیم ملی به ترتیب عبارت است از: کشاورز، طاهری و نظری پس حالاحالاها مونده تا حسن زاده کاپیتان بشه

ش سه شنبه , ۷ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۶

شمسایی برای خودت متاسف باش با اون گذشته خرابت!! داش اصغر ما وداش علی وفایی سلطان فوتسال ایران هستند تو برو توفکر بازی برگشت تو قم باش

نام ... چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۹:۰۸

نکنه شمسایی به خاطر اون دو سالی بوده که برای مردم قم بازی کرده باید اینجوری بی ادبی بشنوه؟

بانام چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴

هر چقدر بازی کرده ۲ برابرش پولشو گرفته مگه مجانی بازی بازی کرده ؟؟ شمسایی یه قرون پولش کم باشه هیچ کجا بازی نمیکنه خیلی پولکی ما تو قم یادمونه

نام ... چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸

چی یادتونه ؟ اینکه فوتسال قم رو از ته جدول به صف مدعیان آورد؟

نام ... چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲

کاش به جای طرفداری از فوتسال ادب بهت یاد می دادن چون : رسول گرامی (ص) می فرماید : هیچ پدری هدیه ای بهتر از ادب نیکو به فرزندش نداده است.

ککامران سه شنبه , ۷ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۱

شمسایی چرا اینقدر دو پهلو حرف میزنی؟؟؟ مگه تو نمی گفتی همین خسوس دلال است؟؟؟؟پس این تویی که ثبات نداری و باد می چرخی آفای ملون!!

نام ... چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۹:۰۵

مگه الان از خسوس تعریف و تمجید کرده؟

ککامران چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۹

یه خط تعریف میکنه یه خط میکوبتش البته شگردش همینه مگه در مورد حسین شسمس ندیدی ؟؟؟یه روز میگه بهترین مربی دنیاست یه روز باها ش درگیر میشه داره با شعور مردم بازی میکنه خودتی شمسایی!! حرف نزنی بهتره سنگین تری بابا !! دستت برای مردم رو شده داداش

نام ... چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰

هدیه برای تو که به اسطوره فوتسال ایران (شمسایی) اهانت می کنی:
امام على علیه ‏السلام : تو را سفارش مى‏کنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دینى)؛ چرا که سرور اولین و آخرین، تو را چنین ادب آموخته و فرموده است : «گذشت کن از کسى که به تو ظلم کرده ، رابطه برقرار کن با کسى که با تو قطع رابطه کرده و عطا کن به کسى که از تو دریغ نموده است».

شاهین سه شنبه , ۷ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۴

شمسایی زیاد خودشو ناراحت نکن!!!! فدای سرت !! حسن زاده ……..

حامد سه شنبه , ۷ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۱

بابا شمسایی ما از ثبات تووو و تفکرات گرانبهایتان!!!!!!!در عجبیم واقعا نمیدونیم با این همه ثبات چکار کنیم آقای پروفسور بالتازا !!!

نام ... چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸

امام على علیه ‏السلام : عَلَیْکُمْ بِالاَدَبِ ، فَاِنْ کُنْتُمْ مُلوکا بَرَزْتُمْ وَ اِنْ کُنْتُمْ وَسَطا فُقْتُمْ ، وَ اِنْ اَعْوَزَتْکُمُ الْمَعیشَهُ عِشْتُمْ بِاَدَبِکُم؛

ادب بیاموزید، زیرا که [در این صورت] اگر پادشاه باشید، برجسته مى‏شوید، اگر میانه باشید، سرآمد مى‏شوید و اگر تنگ‏دست باشید، با ادبتان گذران زندگى مى‏کنید.
شرح نهج البلاغه ابن ابی الحدید ج۲۰ ، ص۳۰۴ ،ح۴۸۳

حسن سه شنبه , ۷ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۶

حاج وحید!! تازه کجاشو دیدی فوتسال قم پر از کاپیتانه تیم ملیه !! بازی برگشت که اومدی قم همشو بهت نشون میدیم تو تازه علی اصغر دیدی بقیه رو هم میایی قم میبینی

عماد سه شنبه , ۷ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۳

حالا کی به تو گفته کارشناس که در مورد کاپیتانی تیم ملی نظر میدی؟ تو چکاره تیم ملی هستی ؟؟؟؟ از تیم ملی انداختنت بیرون هم بازدست از پر رو بازیت بر نمیداری؟؟ برو یه گوشه ساکت باش به تو چه که کاپیتان تیم ملی کیه؟؟ این موضوع به سرمربی تیم ملی مربط میشه!!

نام ... چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۹:۰۶

حداقل به اسم قم ادب داشته باشید.

عباس چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۱

از کی تا حالا شمسایی با ادب شده؟؟ تمام بی تربیتی فوتسال مال این آقا ست یادتون رفته؟؟ بهتره ساکت باشی شمسایی بیشتر از این خودتو ضایع نکن

نام ... چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۲

معلوم آشنا داشتی اسم خودت بی ادبت رو از مجموع بی ادب ها حذف کردی که فکر می کنی خیلی باادبی

نام ... چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸

امام على علیه‏ السلام :
اِنَّ النّاسَ اِلى صالِحِ الاَدَبِ اَحْوَجُ مِنْهُمْ اِلَى الْفِضَّهِ وَ الذَّهَبِ؛

مردم، به ادب (فرهنگ و تربیتِ) درست ، نیازمندترند، تا به طلا و نقره.

تصنیف غررالحکم و دررالکلم ص۲۴۷ ، ح۵۰۸۰

ابی چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۲

آقای نام تو حرفای خوبی زدی چرا عربی نوشتی؟؟؟ مگر به مردم بحرین توصیه میکنی برادر؟؟این حرف ها رو فقط فارسی بنویسی اثرش بیشتره

سپهر چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱

قمی ها همه با ادبند تو نمی خواد برای ما کلاس اخلاق بذاری برو دم در خونتون بازی کن!!

نام ... چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸

نه پس تو کارشناسی که تنهایی ۱۰ کامنت میذاری، بی ادبی هم میکنی. مردم قم رو هم بدنام میکنی؟ طرف یک کلمه گفته که باید بازیکن مسن تر کاپیتان باشه و احترامش حفظ بشه . انوقت اینقدر بی ادبی می کنی.

نام ... چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶

امام علی علیه السلام:
لا غِنَی کالعَقلِ، و لا فَقرَ کالجَهلِ، و لا میراثَ کالاَدَب و لا ظَهیرَ کالمُشاوَرَه؛

هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخواهد بود. نهج البلاغه(صبحی صالح) ص۴۷۸

داش مهدی چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۸:۴۹

با بچه های قمی شوخی نکن بچه سوسول حواست به تیمت باشه وگرنه حالتو قمی ها میگبرن بشین سره جات و دهنتو ببند

احمد از قم چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۹:۵۸

فراوانی ادبی. به اسم قمی های بی ادبی نکنید .

نام ... چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷

رسول اکرم صلى ‏الله ‏علیه ‏و ‏آله :
اَنـَا اَدیبُ اللّه‏ِ وَ عَلىٌّ اَدیبى ، اَمَرَنى رَبّى بِالسَّخاءِ وَ الْبِرِّ وَ نَهانى عَنِ الْبُخْلِ وَ الْجَفاءِ وَ ما شَى‏ءٌ اَبْغَضُ اِلَى اللّه‏ِ عَزَّوَجَلَّ مِنَ الْبُخْلِ وَ سوءِ الْخُلُقِ، وَ اِنَّهُ لیُفْسِدُ العَمَلَ کَما یُفْسِدُ الخَلُّ الْعَسَلَ؛

من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نیکى کردن فرمان داد و از بخل و سختگیرى بازَم داشت . در نزد خداوند عزّوجلّ چیزى منفورتر از بخل و بد اخلاقى نیست . بد اخلاقى ، عمل را ضایع مى ‏کند ، آن‏سان که سرکه عسل را. مکارم الاخلاق ص ۱۷

بانام چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹

استاد اخلاق این احادیث زیبا رو اول برای وحید شمسایی بخون بعد بیا بده ما هم استفاده کنیم!

نام ... چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹

چون تو قمی هستی برای تو خوندم ادب یاد بگیری

احمد ناصرزاده چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴

کابران عزیز لطف این بی اخلاقی ها رو از چشم مردم قم نبینید. یه نفر می خواد مردم قم رو ضایع کن به نام ایشون به بقیه توهین می کنه

نام ... چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹

موافقم بی ادبی این فرد رو مختص به خودش بدونید نه قمی ها

نام ... چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۵

موافقم

قم مهد فوتسال ایران چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۴

در همه جای ایران اینجوری یه .. ای کاش به جای اسم شهر یا قومی رو بردن … شخص رو بی شخصیت و بی ادب بدونیم! مرسی

قم مهد فوتسال ایران چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۳

یکی از مشکلات بزرگ ما ایرانی ها این بحث قوم گرایی یه … هر جایی که باشی اول ایرانی هستی برای هر کسی که تو کامنت های بالا به هموطنش احترام نمیزاره متاسفم … همه جای ایران با ادب و بی ادب داره و برای خودمون متاسفم که تو ورزشگاه حیدریان قم یه عده بی شخصیت به شمسایی فحش دادن!!!
ولی همین رفتارا تو ۹۹ درصد شهر های ایران اتفاق افتاده پس به جای موضع گیری واقع بین باشین بچه ها!!!

نام ... پنجشنبه , ۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۳

بله اگه بازی کنی تو یه شهر بازی کرد. دیگه حق نداره جای دیگه بازی کنه از نظر اینا اگه رفت می بندنش به باد فش و ناسزا.

قم مهد فوتسال ایران چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۳

در مورد کاپیتانی هم باید بگم حسن زاده ۲۵ سالشه و از لحاظ فنی خیلی بهتر از اصغری مقدمه ولی خوب خیلی هم خوب نیست که کاپیتان تیم ملی نیمکت نشین باشه و از لحاظ فنی پایین!!! فالکائو با ۳۸ سال سن و بازی عالی کاپیتان نیست و به قول وحید شمسایی این چیزا تو ایران مهمه!! ما چون تو جو تیم ملی نیستیم نباید نظر بدیم!! وحید شمسایی هم مطمئنن تحت تاثیر هم تیمی بودن با اصغری مقدم این حرف رو زده!!!

کارن پنجشنبه , ۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۸

اقای محترم شما در حد اندازه این نیستی که بگی کی بهتر کی بد تر پس. لطف کن و. ساکت باش اصغری مقدم با سن ۳۴سالگی بازی می کنه و در نقش دفاع دوسه تا گل هم می زنه اگر اقای حسن زاده در. سن۳۴ سالگی باز برای تیم ملی مفید بود شما نظر بدین

rahbar پنجشنبه , ۹ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۰

نگنید این کارا رو
چتون شده افتادید به جون هم
واقعا اولین باره میبینم قمیا اینقدر از خودشون تعریف و تمجید میکنن
آقا اصلا بد ما شیرازیا هستیم خوبه؟
فقط اینفدر فوتسالو به حاشیه نکشونید اون از مسئولین این از طرفدارا
من واقعا نگران تیم ملی ام.خوب من هم دوست دارم کشورم یه بار اول بشه تو جهان
این روزا دارم دوباره حسرت جام جهانی پارسالو میخورم
اگر شمسایی بود واقعا تن به چنین خفتی میداد که از کلمبیا بخوره؟چرا باید فالکائو تیم ملیش التماسش کنه تا بیاد ولی شمسایی اصلا حمایت نشه.من اینو بخاطر تیم ملی میگم اول

أمير حسين جمعه , ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۵

شمسایی خجالت ، خجالت اگر محبوب بودی که نسیتی و فقط معروف هستی توی هر شهری که می رفتی به شما احترام می گذشتن نه أهانت یادم نیست کدم شهر ولی چیز سال پیش کریه میکردی در صدا سیما متأسفم برای شما اسطوره تبانی کار

زهرا جمعه , ۲۴ آبان ۱۳۹۲ - ۲:۴۳

واقعا واسه کسایی که به آقای شمسایی توهین میکنن متاسفم
واقعا خجالت آره
به همین زودی اسطوره ی کشورتونو یادتون رفت؟؟
وحید شمسایی آقای گلِ جهان
هیچ کجای دنیا آدماش بخاطر حسادت اسطورشونو زیر پاشون له نمیکنن، فقط ایران اینجوریه
از اینکه ایرانی هستم خجالت میکشم و متاسفم
از وحید شمسایی و امثال اون شرمنده ام
چقدر راحت کنارش گذاشتیمو فراموشش کردیم
آقای گل جهانو افتخار ما ایرانیهاس، کاش بعضیها یادشون بمون
متاسفم….