کد خبر : 1238
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آبان 1392 - 20:14
-

افتخاری: داوران بازی میثاق-دبیری را خودم بیرون کشیدم!/ نظری در گل شمسایی ندادم

افتخاری: داوران بازی میثاق-دبیری را خودم بیرون کشیدم!/ نظری در گل شمسایی ندادم
سرپرست کمیته فوتسال با بیان اینکه شرایط ادامه بازی میثاق و دبیری فراهم نبود گفت که گروه داوری با دستور او زمین را ترک کردند.

سید رضا افتخاری در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره نیمه تمام ماندن بازی تیم های میثاق تهران و دبیری تبریز در هفته هفتم لیگ برتر مطرح کرد:خودم از نزدیک بازی را دیدم. به هر حال قرار نیست این همه حاشیه در بازی به وجود آید و ادامه دهیم. زمانی که دیدم شرایط سالن مناسب نیست، داورها را به رختکن بردم و بازی را نیمه تمام اعلام کردم. نتیجه بازی را هم بر اساس گزارش ناظران اعلام خواهیم کرد.

 

وی ادامه داد: من کادر فنی دو تیم را در این اتفاق مقصر می دانم. به خصوص سرپرست تیم میثاق به جای اینکه فضا را آرام کند خودش جنجال درست می کرد. تماشاگر هم طبیعی است که با دیدن عصبانیت کادر فنی، تهییج می شود و امروز هم دیدیم که تعدادی از هوادران میثاق برای کتک کاری وارد زمین شدند! اما ما این فضا را نمی توانیم تحمل کنیم. اگر در این بین خون از دماغ کسی می آمد، چه کسی پاسخگو بود؟

 

به گزارش fut5al برخی از حاضران و اعضای کادر فنی دو تیم معتقد بودند که گل شمسایی با نظر افتخاری درست اعلام شد. افتخاری در این باره نیز  توضیح داد: زمانی که شمسایی این شوت را زد من در حال صحبت با نفر کناری ام بودم و آن را ندیدم. داور هم خودش این گل را درست اعلام کرد و من هیچ نظری ندادم.

سرپرست کمیته فوتسال در حالی از توقف بازی به دستور خودش می گوید که تنها داور و ناظر بازی با تشخیص خودشان می توانند چنین تصمیمی بگیرند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عشق فوتسال پنجشنبه , ۹ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۰

آقایان خوراکچی و وحید شمسایی بابت نمایش خیمه شب بازی که یک هفته برای مردم بازی کردید براتون متاسفم !!! امروز تو سالن شهرداری صحنه های خجالت آوری از شما دو نفر دیدم که هرگز تو عمرم ندیده بودم واقعا برای شما واین فوتسال متاسفم!!

احمد پنجشنبه , ۹ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۱

خاک بر سر این جماعت بی تربیت و بی فرهنگ کنند با فوتسالشان

محمد جمعه , ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۸

شروع درگیری بافحش دادن وحیدبه تماشاگران وخط ونشان کشیدن برای اونهابوجودآمد،قسم والله میخورم شروع این درگیری توسط وحیدشمسایی زده شدچون میخوادباهرترفندی امسال دبیری قهرمان بشه

اسی جمعه , ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴

شمسایی گوش کن !!!! تبانی تبانی …………… تو قهرمانی

مشیری شنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۹

سرپرست کمیته فوتسال در حالی از توقف بازی به دستور خودش می گوید که تنها داور و ناظر بازی با تشخیص خودشان می توانند چنین تصمیمی بگیرند…ممنون ازاین توجه شما

مصطفی دوشنبه , ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۳

آقای شمسایی شما فوتبالی به بند کفش میثاق هم نمیرسید. می خواید بادروغ برنده شی.