کد خبر : 1240
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آبان 1392 - 21:52
دسته‌بندی نشده
-

اول، دسته گل دادند و آخر، فحش!/ درگیری لفظی شمسایی و خوراکچی

اول، دسته گل دادند و آخر، فحش!/ درگیری لفظی شمسایی و خوراکچی
پیش بینی fut5al درست از آب درآمد و شمسایی و خوراکچی هم در دومین بازی خانوادگی لیگ با یکدیگر دیگری پیدا کردند. دیدار تیم های میثاق و دبیری با حواشی بسیاری همراه بود و تمام اتفاقات ریز و درشت آن را می توانید به صورت اختصاصی در پایگاه خبری فوتسال بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در شرایطی که بازی تیم های میثاق تهران و دبیری تبریز با نتیجه ۳بر۲ به سود میثاق در جریان بود یک شوت از وحید شمسایی روانه دروازه میثاق شد که داور آن را گل گرفت. پس از این صحنه اتفاقاتی افتاد که افتخاری را مجبور کرد داوران را از زمین بیرون ببرد. تمام حواشی این بازی را می توانید در ادامه بخوانید:

 

** وحید شمسایی پیش از شروع بازی به دیدن خوراکچی رفت و برای او دسته گل برد. تمام بازیکنان دبیری نیز برای خوش و بش به سمت سرمربی میثاق رفتند.

 

** داور به دلیل نبستن بازوبند کاپیتانی وحید شمسایی به این بازیکن ایراد گرفت و شمسایی نیز در نبود بازوبند از نوار چسب استفاده کرد!

 

** تمام شیپورهای تماشگران توسط حسین زاده ناظر فدراسیون جمع آوری شد و اجازه تشویق توسط شیپور به تماشگران میثاق را ندادند.

 

** صادق درودگر رئیس سابق کمیته فوتسال که رابطه خوبی با شمسایی دارد از همان ابتدا به ورزشگاه آمد و بازی را نظاره کرد. میرشاد ماجدی نیز که در گذشته در فوتسال فعالیت داشت از اواسط نیمه دوم وارد سالن فوتسال منطقه ۱۱ تهران شد. او درباره انگیزه اش برای حضور در این بازی به fut5al گفت: من خودم را همچنان یک فوتسالی می دانم و امروز هم با دعوت محمود خوراکچی و برای دیدن بازی میثاق به ورزشگاه آمدم.

 

** سید رضا افتخاری سرپرست کمیته فوتسال هم با دعوت باشگاه میثاق به ورزشگاه آمد. البته او از اواسط نیمه دوم بازی را به تماشا نشست.

 

** وحید شمسایی که برای زدن ضربه کرنر به کنار زمین رفته بود با یکی از بازیکنان میثاق درگیری لفظی پیدا کرد و جرقه حواشی این بازی زده شد. تماشاگران حاضر نیز در واکنش به این حرکت شمسایی اعتراض بسیاری کردند. شمسایی به دلیل این حرکت از داور کارت زرد دریافت کرد تا نیمکت دبیری به یک باره به سمت داور حمله ور شوند!

 

** پزشک تیم دبیری که اعتراض بسیاری به گروه داوری داشت از جانب شیرازی(نماینده هیات فوتبال) اخراج شد. این در حالی است که نماینده هیات فوتبال اجازه گرفتن چنین تصمیمی را ندارد. کادر فنی دبیری که از این قانون مطلع بود، اعتراض شدیدی به شیرازی(رئیس هیات فوتبال تهران) کرد و فرزین دبیری سرپرست این تیم مدام به شیرازی می گفت:” تو چه کاره ای؟!”

** حبیب الله شرازی در این باره به خبرنگار fut5al گفت: سرپرست دبیری مثل اینکه واقعا مرا نمی شناخت! حضور نماینده هیئت فوتبال در هر بازی بر اساس قانون اجباری است و من هم امروز با همین عنوان حضور داشتم.

 

**بازی بعد از این اتفاق ادامه یافت تا این که ضربه وحید شمسایی به سمت دروازه میثاق همه چیز را به هم ریخت! شوت این بازیکن به گوشه دروازه رفت و مشخص نبود که به تیر بیرونی یا داخلی دروازه اصابت کرد و برگشت؟

 

** داور چهارم این ضربه را گل اعلام کرد و بازی سه بر سه مساوی شد. به دنبال آن تمام نیمکت میثاق وارد زمین شد. اعتراض های محمود خوراکچی و فریاد های او در سالن کاملا قابل تشخیص بود و او به طرز عجیبی از این تصمیم شیون می کرد!

 

** تعدادی از تماشاگران منتسب به میثاق در اعتراض به یکی از بازیکنان و سرپرست دبیری وارد زمین شدند و در حالی که الفاظ رکیکی به کار می بردند به سمت بازیکنان دبیری حمله ور شدند. سهراب خلیلی سرپرست میثاق در این لحظه دست به کار شد و در حالی که این تماشاگران را هم مورد نوازش قرار می داد به بیرون زمین هدایتشان کرد!  

 

** محمود خوراکچی بعد از نیمه تمام ماندن بازی در حال مصاحبه با دوربین شبکه ورزش بود و نظرش را مبنی بر گل نبودن شوت تیم دبیری توضیح می داد. در این لحظه وحید شمسایی برای خروج از ورزشگاه از کنار خوراکچی رد شد و با او درگیری لفظی پیدا می کرد. این دو که پیش از این رفاقت نزدیکی داشته و همیشه در مصاحبه هایشان از یکدیگر تعریف می کردند در جریان بازی هم چندین بار با هم دوستانه صحبت کردند اما هنگامی که خوراکچی در حال مصاحبه بود، شمسایی در خطاب به او گفت:  این کارها را یاد گرفته ای آقای خوراکچی! پارسال هم در بازی تیمت با گیتی پسند همین اعتراض ها را کردی. برو و جلوی تماشاگرانت را بگیر که مدام به من فحش ناموس دادند!

 

** خوراکچی همچنین  در مصاحبه هایش با رسانه ها بارها اعلام کرد که گل دبیری تبریز توسط افتخاری مورد پذیرش قرار گرفته است. افتخاری با رد این موضوع به پایگاه خبری فوتسال گفت: زمانی که شمسایی این شوت را زد من در حال صحبت با نفر کناری ام بودم و آن را ندیدم. داور هم خودش این گل را درست اعلام کرد و من هیچ نظری ندادم.

 

وی همچنین به fut5al  گفت: : به هر حال قرار نیست این همه حاشیه در بازی به وجود آید و ادامه دهیم. زمانی که دیدم شرایط سالن مناسب نیست، داورها را به رختکن بردم و بازی را نیمه تمام اعلام کردم. نتیجه بازی را هم بر اساس گزارش ناظران اعلام خواهیم کرد.

 

 

** فرهاد فخیم که به شدت از سوی تماشگران میثاقی مورد فحاشی قرار گرفته بود به آن ها واکنش نشان داد تا احتمال محرومیت او هم از سوی کمیته انظباطی وجود داشته باشد.

 

 

** برگه قرعه کشی در بین تماشگران توزیع شده بود و قرار بود در پایان بازی به قید قرعه به تعدادی از هواداران جایزه اهدا شود که با درگیری های به وجود آمده و نیمه تمام ماندن بازی، این قرعه کشی هم انجام نشد!

 

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 43 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی پنجشنبه , ۹ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۲

فقط می تونم بگم برای شمسایی متاسفم. داره تموم پلهرو خراب میکنه

نام ... شنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۹:۳۹

تو اگه جای شمسایی بودی و به خاطر تلاش برای تیمت توسط تماشگران حریف فحش می خوردی چی کار می کردی؟

سلطان پنجشنبه , ۹ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۹

آقای دبیری بجای تیم باغ وحش درست کردی؟؟؟؟؟؟؟ جمع کن این تیمت رو!!

شاهین پنجشنبه , ۹ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۶

چرا هر بازی که یک سرش وحید شمساییه به جنجال کشیده میشه چفدر این آدم بی تربیت وبی فرهنگه

نام ... شنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۹:۳۹

تو اگه جای شمسایی بودی و به خاطر تلاش برای تیمت توسط تماشگران حریف فحش می خوردی چی کار می کردی؟

اکبر شنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۸

از قدیم گفتن کرم از خود درخته چرا به بقیه بازیکنان فحش نمیدنند ؟؟؟ شمسایی با حرکاتش تماشاگر ها رو تحریک کرد و بعد به آنها فحاشی کرد

حسینی پنجشنبه , ۹ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۸

تقصیر محمود خوراکچی بود با داد وبیداد کردن خودش بازی رو به حاشیه کشوند وافعا برای این مربی پر حاشیه وبی فرهنگ متاسفم

نام ... جمعه , ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱:۰۴

واقعا باید فاتحه این فوتسال رو خوند با این وضع داوری ها

وحید پنجشنبه , ۹ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۱

وحید شمسایی تاریخ مصرفت تموم شده فوتسال رو بذار کنار بابا آبروی هر چی ورزش و ورزشکار بردی !!!با این کارهای زشت و فحاشی که در ورزشگاه ها میکنی حال همه دیگه به هم خورد از این کارهای تو برو کنار دیگه!!!

عمو پنجشنبه , ۹ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۷

یک پای ثابت تبانی و درگیری در فوتسال ایران همیشه وحید شمسایی بوده وهست. همه در فوتسال میدونند این آقا چکارست نمی دونم چه جریانی ازش حمایت میکنه که به همه از بالا تا پایین فحاشی میکنه هیچ کسی هم برخورد نمیکنه .تو رو خدا این فوتسال کثیف رو تعطیل کنید

سامان جمعه , ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۰۰

شمسایی حیا کن از این فوتسال برو بیرون بگذار این فوتسال یک دوران سلامت رو به خودش ببینه از کارهای تو و حرفای زشتت تودر ورزشکاه ها حالمون بهم خورد

rahbar جمعه , ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۲:۲۶

فوشا رو شمسایی خورده بعد به اون گیر میدید؟

اکبر جمعه , ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۹:۴۰

هر کی فحش میده فحش هم میشنوه دیگه.!! شمسایی از اول تا آخر فحاشی کرد واقعا براش متاسفم یعنی کلا برای دبیری متاسفم با این تیم داغونش!!

شایان یکشنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹

شمسایی بهتر دهنشو ببنده تا کمتر فحش بخوره!!!

کسری جمعه , ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۸:۲۹

آقایان بی جنبه نه به همدیگه گل بدهید نه در آخر بازی از خجالت خانواده های همدیگر در بیایید!!!!! آقایان خوراکچی و شمسایی به این کار شما میگویند سیاه بازی!!! نه احترام . آنوقت توقع دارید این کثافت کاری شما رو تلویزیون هم پخش مستقیم کنه ؟؟؟؟؟ این حرف هایی که وحید شمسایی دیروز تو جریان بازی وآخر بازی زد شعر های جدید حافظ و سعدی بود؟؟؟؟؟!! واقعا خجالت بکشید.شما ها مگر خانواده ندارید؟؟آبروی فوتسال رو بردید

عشق تبریز جمعه , ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۸:۴۳

آقای دبیری این چه تیمی است که شما درست کردی؟؟؟ با این کار شما فقط آبروی فوتسال تبریز رو که با سختی بدست اومده از بین میبرید پارسال شما با یک پنجم این هزینه و بدون حاشیه چهارم شدید والله اون چهارمی ارزشش بیشتر از قهرمانی است که به این شکل بخواهد بدست بیاد. تا وقت هست فکری به حال تیمت و آبروی شهر تبریز بکنید تیم شهرداری رو نگاه کنید هم نتایج خوبی گرفته هم حاشیه نداره ولی تیم شما هنوز به نیم فصل نرسیده به اندازه کل لیگ حاشیه داره!!! چرا برادر محترم؟؟؟؟؟؟ تا دیر نشده یک فکری بکنید .متشکرم

تبریزلی جمعه , ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱

مثلا خودتو تبریزی جا زدی که چی؟؟؟؟؟؟؟؟ همین آقای خوراکچی یه سال تو تبریز بودن همه میشناسن چی کاره ست.در ضمن این اولین باری نیست که یه تیم تبریزی تو تهران فحش میشنوه.دوسال پیش تو ورامین با چاقو به بازیکنای گسترش فولاد حمله کردن.تیم دبیری بهترین کارو کرده اگه تو فوتبال ایران یکی رو مظلوم گیر بیارن سرشو میبرن مثل تراکتور.

امید جمعه , ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۹:۵۳

آقای افتخاری اگر نمی تونی لیگ رو برگزار کنی خواهش میکنم این لیگ مسخره برو تمومش کنید ۴ تا ارازل اوباش به نام مربی و بازیکن و…. دارند آبروی فوتسال ایران رو میبرند همین تیم دبیری در کویت هم درگیری درست کرد در تبریز هم حاشیه درست کرد وحالا اینجا در تهران هم این کار رو تکرار کرد با هر دو تیم برخورد قاطع بکنید لطفا

نام ... شنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲

شما کویت بودی که خبر داری ؟

امید شنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۳

نه از ماهواره خونه ی شما دیدم همه ی دنیا دیدن فقط برای ایران پخش نشده بود که !!

ناشناس جمعه , ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵

اولا شما از کجا متوجه شدید که داور چهار اعلام گل کرده شما خودتون شنیدید بعدم در کل تصمیم گیرنده بازی داور یک و کسی حق دخالت نداره لطفا تا چیزیو دقیق نمیدونید الکی جو ندید

فوتسالي جمعه , ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶

وحیدشمسایی بافحاشی به تماشاچیهاجرقه درگیری رو زدش،همه میدونن هروقت زورش فوتسالی نرسه متوسل میشه به درست کردن جنجال.بعدم خودشومظلوم نشون میده.توصحنه گل مشکوک داوراول ودوم شک داشتن که بادستورافتخاری توسط داورچهارم اعلام گل کردن،چرابازیهای دبیری اینقدرصحنه مشکوک داوری داره

نام ... جمعه , ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۶

آقا به تاریخچه بازی های دو تیم برگردین، ببینین میثاق چند بار بازیهاش به دعوا و جنجال کشیده شده و دبیری چند بار؟
شما فقط تهمت ناروا می زنین ولی یکمی سرتونو پایین نمی برین یه تیمی هم به تیم های متمول تهرانی بندازین ببینین اونا سابقه جنجال دارند یا دبیری؟!
واقعا متاسفتم از این اظهار نظرات یکطرفه!

نام ... جمعه , ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۳

غلام…
معنای رفاقت واقعی رو هم آقای خوراکچی فهمیدیم…
باتشکر از شما رفیق واقعی

نام ... جمعه , ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۸

میثم
شمسایی افتخاراتت همه چیزرو ثابت میکنه…سلطان بلامنازع فوتسال ایران و جهانی …به این حرفها گوش نده که دست این آدم ÷ارسال تو بازی با گیتی ÷سند رو شده…
بس آقای خوراکچی بس کن

ناشناس جمعه , ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۳

سعید
شمسایی احتیاجی به این حرفا نداره
شمسایی دایی فوتباله
متاسفم برای خوراکچی

ناشناس جمعه , ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۳

از اصفهان
آقا خوراکچی مثل اینکه بازی پارسال با گیتی پسند یادتون رفته که می گفتین گل سالم گیتی پسند سالم نیست !!!!

محمد جمعه , ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۷

آقای شمس شما که در مورد سالن تبریز این همه به ناحق گفتی ، کجایی که ببینی تو سالن میثاق چه اتفاق هایی میفته !!!!

مراد یکشنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱

شمسایی یادت باشه حسین شمس همیشه سرورته!!

نام ... جمعه , ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۹

آقا خوراکچی مثل اینکه بازی پارسال با گیتی پسند یادتون رفته ، که گل سالم گیتی رو می گفتین سالم نیست !!!!!

منصوری جمعه , ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۱

از دوستان خواهش میکنم در نقد، کمی منصف باشند. در سالهای طولانی حضور وحید شمسایی در فوتسال لیاقت او به همه ثابت شده و او برای موفقیت نیاز به حاشیه سازی ندارند. او بازیکن بزرگیست و حفظ حریم او لازم است

نام ... جمعه , ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۳

واسه ما ایرانی جماعت اسطوره کشی شده یه فرهنگ !!! همه قدر علی دایی رو بعد اینکه بازی رو گذاشت کنار فهمیدن ، همون جماعتی که تخریبش میکردن !
حالا دارن همین بلا رو سر وحید شمسایی میارن ، بابا ناسلامتی فوتسال این مملکت رو به اسم وحید شمسایی تو کل دنیا میشناسن ، یه ذره از برزیلیا یاد بگیرین که چطوری فالکائو رو میپرستن ؟

سلطان شنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۷:۵۸

اسطوره کشی چه ربطی به برخورد با اراذل و اوباش در فوتسال داره !! کمیته انضباطی باید به شدت با این اراذل و اوباش که در تمام در گیری های فوتسال حضور دارند برخورد کنه

تابش یکشنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳

گل گفتی داداش خاک برسر این فوتسال که همه اونو با شمسایی بشناسنش!!

بهزاد جمعه , ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۵

واقعا به تیم میثاق و خوراکچی متاسفم با این تیم عوضیشون که بی ادبی و بی معرفتی خودشون رو ثابت کردن من خودم تو سالن بودم واقعا فحشهای رکیکی به تیم دبیری میدادند چون میدونستند که بازی رو حتما میبازند درضمن از یه منبع آگاه شنیدم که به زودی بازی از طرف کمیته انضباطی ۳-۰ به سود دبیری اعلام میشه.

نام ... شنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰

اشتباهات داوری جزی از بازیست (همان اشتباهات داوری بود که دو سال تراکتورسازی را از قهرمانی باز نگه داشت) این فرهنگسازی باید در بین تماشگران ایرانی باشه وقتی داور اشتباه می کنه به بازیکن تیم حریف چه ربطی داره که فش میدن و با چاقو وارد میدان شده و داور را مجبور به فرار می کنند تاسف و هزار تاسف

نام ... شنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۲

farhad az ahvaz
اول همه ی فحش هارا شما می دی بعد می آی دروغ می گی.لطفا جنبه ی باخت داشته باش.کجای اون توپ گل شد.

نام ... شنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۴

آقا خوراکچی دوستت دارم.توپ گل نشد.

نام ... شنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۷

از مسولین میخواهیم حق را به حق دار بدهند.

نام ... یکشنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۰:۱۲

بی طرف
یک بازی کن حرفه اینطور برخورد نمکنه این نشان دهنده غیرحرفه ایی بودن ونادرست بودن است وهمین طور کم ظرفیتی بازیکنان دبیری ومسئولین این تیم رامی رساند

ع م یکشنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵

شمسایی بره از محمد رضا حیدریان وعلیرضا پازوکی درس اخلاق یاد بگیره – یه روزی خوراکچی پته همه اینها میریزه روی آب

ععبا یکشنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۰

داور یک ذره فکر کن.آخه کجای اون توپ گل شد.
عباس عشق میثاق

o دوشنبه , ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۶

به تماشاچی فوش ناموسی داد گلرتیم میساق تهدید کرد شمسایی تموم شده ابروی تبریزم داره میبره مثل اصفهان که وقتی توماهان و گیتی بود