کد خبر : 2735
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 دی 1392 - 23:51
-

حضور غیرقانونی زمزم در لیگ!/ عراقی زاده: کمیته فوتسال باید پاسخگو باشد

حضور غیرقانونی زمزم در لیگ!/ عراقی زاده: کمیته فوتسال باید پاسخگو باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بحث انتقال تیم فوتسال گیتی پسند نوین پیش از شروع فصل مطرح شد و امتیاز این تیم در فضایی کاملا مبهم به شرکت زمزم واگذار شد. شائبه هایی از همان ابتدا مبنی بر واگذاری اسمی این تیم به زمزم به وجود آمد و حتی گفته شد هیات مدیره این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بحث انتقال تیم فوتسال گیتی پسند نوین پیش از شروع فصل مطرح شد و امتیاز این تیم در فضایی کاملا مبهم به شرکت زمزم واگذار شد. شائبه هایی از همان ابتدا مبنی بر واگذاری اسمی این تیم به زمزم به وجود آمد و حتی گفته شد هیات مدیره این تیم را گیتی پسندی ها تشکیل می دهند. حضور تیم زمزم در لیگ بدون حتی یک تغییر نسبت به تیم گیتی پسند نوین، این شائبه ها را افزایش  داد و بعد از پیوستن حسین افضلی که رابطه فامیلی با علی طاهری(مدیرعامل گیتی پسند) دارد، بوی بد اتفاقات پشت پرده را به مشام فوتسالی ها رساند.

 

اما اکنون در فاصله یک روز مانده به بازی تیم های گیتی پسند و زمزم تمام علامت سوال ها دوباره رخ نشان می دهند و این ترس دوباره در بین اهالی فوتسال به وجود می آید که مبادا دوباره…؟!

 

بحث غیر قانونی بودن حضور زمزم در لیگ را پیش از این با تردید مطرح کرده بودیم اما با تایید یکی از طرفین انتقال به آن یقین پیدا کردیم.

                                                                                                                            

محمد حسین عراقی زاده در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، به غیر قاونی بودن حضور زمزم در لیگ اذعان می کند. البته او می گوید برخی مجوزهای لازم را اخذ کرده اند: ما باید مجوز کمسیون ماده ۵ را از اداره کل ورزش استان می گرفتیم که این کار را کردیم. جواهری با این انتقال موافقت کرد.

 

وی در ادامه به نداشتن مجوز هیات فوتبال اعتراف می کند: برای واگذاری امتیاز تیم گیتی پسند نوین به زمزم مجوز هیات فوتبال را نداشتیم. این اتفاق نیز به دلیل ناهماهنگی در مسئولان ورزش استان افتاد. به هر حال درگیری بین هیات فوتبال و اداره کل ورزش استان وجود داشت. افتخاری نیز در نامه ای اعلام کرد که باید مجوز هیات فوتبال را بگیریم. ما نیز در همین زمینه جلسه ای را با ابرقویی نژاد خواهیم داشت و مجوز هیات نیز صادر می شود.

 

مدیر فوتسال باشگاه گیتی پسند در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود نبود مجوز هیات فوتبال برای حضور زمزم در لیگ، این اتفاق افتاد، به fut5al می گوید: کمیته فوتسال باید پاسخ این سوال را بدهد!  ما تابع قانون هستیم.

 

صحبت های عراقی زاده مهر تائیدی است به غیر قانونی بودن حضور تیم گیتی پسند نوین با اسم زمزم در لیگ. بنابراین در صورتی که کمیته فوتسال و کمیته انضباطی برخورد عادلانه ای با این موضوع داشته باشد، تمام دیدارهای زمزم در نیم فصل اول لیگ فوتسال سه بر صفر اعلام خواهد شد و جریمه هایی هم انتظار دو باشگاه اصفهانی را خواهد کشید.

 

اما تکلیف بازی نرسیده تیم های اصفهانی چه می شود؟ اگر انتقال امتیاز گیتی پسند نوین به زمزم غیر قانونی بوده باشد، چه بهتر که جلوی بازی دو تیم تا دیر نشده گرفته شود.

 

انتهای پیام

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رضاتهرانی جمعه , ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۸:۴۵

باسلام وخسته نباشید..حالا یادتون اومده مطلب در این خصوص بزنید.ای بابا همه میدونن که شمع وگل وپروانه دست به دست هم دادند که دبیری رو راحت قهرمان بشه…اون از بازی میثاق وخدارا شکر نفوذ عوامل برای حتی چیدمان داوری دبیری…شاید خیلی ها ندونن ولی بررسی کنیدچند بار سهرابی برای دبیری سوت زده وحتی طرز سوت زدن به نفع دبیری….ولی تیمهای دیگه هم خدایی دارند.یا حق

خواننده خبر جمعه , ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱

تبریک میگم به شما که در آستانه این بازی به کمک باشگاه گیتی پسند شتافتید تابا مطرح کردن این مسایل روحیه بازیکنان تیم زمزم رو ضعیف کرده و امتیاز این بازی رو روانه جیبی گیتی پسند کنید . البته به زمزم هم تبریک میگم که اینقدر قوی شده که گیتی پسند با ت سل به این کارها میخواد این تیم رو شکست بده. همه دور هم صفا میکنیم.