کد خبر : 2800
تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1392 - 17:59
-

خبیری:آرزویم قهرمانی دبیری در لیگ برتر است

خبیری:آرزویم قهرمانی دبیری در لیگ برتر است

سرمربی تیم هلال احمر تبریز با بیان اینکه تیمش شایسته شکست مقابل دبیری بوده وعده داد روند پیروزی های این تیم از هفته پانزدهم آغاز می شود. محسن خبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد دربی تبریز مقابل دبیری گفت: در این بازی به تجربه دبیری باختیم. من به بازیکنان گفته بودم

سرمربی تیم هلال احمر تبریز با بیان اینکه تیمش شایسته شکست مقابل دبیری بوده وعده داد روند پیروزی های این تیم از هفته پانزدهم آغاز می شود.

محسن خبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد دربی تبریز مقابل دبیری گفت: در این بازی به تجربه دبیری باختیم. من به بازیکنان گفته بودم که جوانی ما باید بر تجربه دبیری غلبه کند اما حریف بهتر بازی کرد و پیروزی شد.

خبیری ادامه داد: در ابتدای بازی یک لحظه غفلت کردیم و دروازه مان باز شد.از آنجایی که در هر بازی برای پیروزی به میدان می رویم حمله کردیم تا گل خورده را جبران کنیم و همین عامل باعث شد تا دو گل دیگر هم بخوریم.در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و علیرغم اینکه یک گل خوردیم یک گل هم زدیم و چندین توپمان گل نشد.اگر درخشش دروازه بان دبیری در این نیمه نبود حتی می توانستیم بازی را مساوی کنیم.در کل معتقدم حریف انگیزه بیشتری برای پیروزی داشت و همین عاlل باعث شد تا برنده این بازی شوند و شایسته آن هم بودند.

سرمربی هلال احمر با تمجید از تیم دبیری تصریح کرد: دبیری در بازی با ما بسیار خوب بازی کرد.انگیزه و نمایش عالی چهره ای چون شمسایی هم برای من جالب بود.خیلی دوست دارم جام قهرمانی به تبریز بیاید و آرزویم این است که دبیری با قهرمانی در لیگ جام را به تبریز بیاورد.

خبیری در پایان درباره دیگر دربی این هفته تبریز بین هلال احمر با شهرداری گفت: ما از این بازی قصد داریم ثابت کنیم که شگفتی ساز و مدعی هستیم.در این بازی نوار پیروزی هایمان را آغاز می کنیم و باردیگر خودمان را به بالای جدول می رسانیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹

Khejalat bekesh aghaye khabiry say kon none bazoto bokhori

محمد دوشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰

اقای خبیری خدا به ارزوت برسونت واقعا که……….

بیگزاده شنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۸

اقای خبیری بی ادبی نفر اولی که ایمیل زده نشانه بی …… اوست به دل نگیر
تو الگوی ورزشی من بوده و هستی
موفق باشی مربی