کد خبر : 2760
تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1392 - 13:00
-

فیلگوش: بازنده و برنده از داور شاکی بودند!

فیلگوش: بازنده و برنده از داور شاکی بودند!
دروازه بان تیم فوتسال شهرداری تبریز با انتقاد از عملکرد داوری تاکید دارد در بازی با تاسیسات تیم های برنده و بازنده از داور شاکی بوده اند.

یعقوب فیلگوش، سنگربان تیم فوتسال شهرداری تبریز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازی با تاسیسات دریایی بازی بسیار خوبی بود که با هوشیاری بازیکنان ما از شکست سه بر صفر به تساوی سه بر سه رسید اما داور خیلی اشتباه داشت و به واسطه اخراج نادرست بازیکن ما در یک دقیقه و نیم به آخر بازی گلی دریافت کردیم که همه چیز را عوض کرد.

وی افزود: تاسیسات با اینکه یک تیم ته جدولی است اما مربی بزرگی به نام صانعی داشت که خیلی تاثیرگذار بود اما به نظر من اشتباهات داوری تاثیر بیشتری در این نتیجه داشت که حتی مربی تیم برنده را هم از زمین اخراج کرد.

دروازه بان شهرداری تبریز با بیان اینکه تیمش نیم فصل اول را سه روز مانده به مسابقات شروع کرده ادامه داد: تنها یک بازیکن به نام تیکدری نژاد از ما جدا شد اما خیلی دیر شروع کردیم. نیم فصل اول در رتبه ششم قرار گرفتیم اما پتانسیل ما بیشتر است ولی با درایت تقی پور و زحمات آقای سهرابی می توانیم بهتر از این باشیم.

فیلگوش که در فصل گذشته چهار گل و در لیگ امسال ۲گل از درون دروازه به ثمر رسانده به نحوه دعوت گلرها به تیم ملی معترض است. وی خاطرنشان کرد: تبریز اکنون بی اغراق قطب فوتسال ایران شده اما متاسفانه مسئولان تیم ملی نمی بینند همانطور که وحید شمسایی با حضورش در این شهر دید که چقدر به ما بی محبتی می شود. ما گله داریم چرا بازیکن تبریزی دعوت نمی کنند؟ امثال رستمی ها، شفیعی، بابک نصیری و … خیلی خوب عمل کرده اند اما هر مربی که آماده کاربن گذاشته و گلرهای دوره قبل را دعوت کرده و یکبار به ما فرصت داده نشد. تنها در دوره آقای شمس به گلرهای شهرستانی بیشتر بها داده شد.

وی در خاتمه یادآور شد: شهردار تبریز دکتر نجفی پایه گذار تیم فوتسال بازرگانی تبریز بوده اند که استارت فوتسالی شدن تبریز بعد از باشگاه دبیری از آنجا زده شد. حمایت ویژه ایشان از فوتسال مورد نیاز ماست هر چند که خودشان قول داده اند روی فوتسال زوم کنند تا تبریز را سربلند کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۰

با دیدن داوری بازی تاسیسات وشهرداری تبریز هرکس که به پاک بودن داوری اعتقاد داشت نظرش عوض میشه . خواهشا بررسی کنید ناداوری هارو اخه کی جوابگو این مسائل هستش !!!!!

نام ... یکشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۶

خواهشا دروغ مصاحبه نکنیم ما که از صداقت حرف میزنیم.