کد خبر : 2884
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 دی 1392 - 17:02
-

خسروی:اگر فوتسالی ها با هم متحد شوند مشکلات حل می شود

خسروی:اگر فوتسالی ها با هم متحد شوند مشکلات حل می شود
علی خسروی مربی جوان فوتسال کشورمان معتقد است اتحاد مربیان در این رشته به پیشرفت فوتسال کمک می کند.

سرمربی تیم علیصدر همدان در مورد اتفاقات فوتسال ایران و شرایط تیمش در لیگ دسته اول با پایگاه خبری فوتسال ایران به گفتگو نشست.

علی خسروی در ابتدا در مورد پیروزی تیمش مقابل تیم صدرنشین برنای خوزستان گفت: بازی خوبی انجام دادیم. برنا تیمی است که شخصیت فنی بالایی دارد و گل سرسبد این تیم محمدرضا حیدریان است که هنوز علیرغم سن بالا با انگیزه و پرقدرت بازی می کند و از خیلی ها بهتر است.ما در این بازی سه مصدوم داشتیم اما نکاتی که در نظر گرفته بودیم به خوبی پیاده شد و توانستیم پیروزی ارزشمندی را بدست بیاوریم.با این وضعیت در نیم فصل دوم به پلی اف و حتی حضور در لیگ برتر فکر می کنیم.

سرمربی علیصدر همدان ادامه داد: بازیکنانم در چند بازی اخیر دل شیر داشتند و با قلبشان بازی کردند و مزد این جسارت و برتری خود را هم گرفتند.

خسروی در ادامه با انتقاد از اوضاع کنونی حاکم بر فوتسال ایران گفت: در سایت شما بخشی را دیدم به نام علم فوتسال که به خوبی در این سایت گنجانده شده است. به نظرم باید این بخش از فوتسال را تقویت کرد.کسانی که نظری در این زمینه دارند باید در یک فضای سالم و در کنار هم نظرشان را بیان کنند چون صدای ما را کسی نمی شنود.الان که شاهد آقایی والیبال و بسکتبال ایران در آسیا هستیم فوتسال از این روزها کم نداشته و این مسیر را پیش از این رفته است. ما در آسیا در هر دوره مقام می آوریم اما توجهی که به والیبال و بسکتبال می شود به فوتسال نمی شود.به نظرم در این شرایط خود اهالی فوتسال باید اتحاد داشته باشند در حالی که بزرگان فوتسال ما رابطه خوبی با هم ندارند.

این مربی جوان ادامه داد:چرا ما مربیان نباید در کلاس های مربیگری جدید شرکت کنیم؟ من هروقت به کمیته آموزش می روم مرا به کمیته فوتسال پاس می دهند و کمیته فوتسال به کمیته آموزش برگشت می زند.

خسروی ادامه داد: خسوس مربی بزرگی است اما لزومی ندارد همزمان مربی تیم های بزرگسالان و امید باشد.باید تیم های امید و جوانان را به مربیانی سپرد که عطش کار دارند.ما مربیانی داریم که می توانند حتی در تیم های کشورهای دیگر مربیگری کنند اما در خود کشورمان به آنها تیم نمی دهند. ما هر از چندگاهی تیم امید را تشکیل می دهیم و در یک تورنمنت یا بازی دوستانه از این تیم استفاده می کنیم و بعد خبری نمی شود. با این شرایط نمی توان به تیم های پایه امیدی بست.

سرمربی تیم علیصدر همدان با بیان اینکه عده ای قصد بزرگ کردن حواشی فوتسال را دارند تاکید کرد:الان در والبیال حاشیه های عجیبی وجود دارد.در کشتی بحث تبانی در تعیین تیم قهرمان مطرح شد و کسی آنها را بزرگ نمی کند اما در فوتسال کوچکترین حاشیه بزرگ می شود.ما باید خودمان مواظب باشم و حقمان را بگیریم.

خسروی در پایان با تمجید از چهره ای چون وحید شمسایی گفت: واقعا باید قدر بازیکنی چون شمسایی را دانست.او هر سال با صلابت بازی می کند و معتقدم ۷۰ درصد سرمایه گذاری ها در فوتسال ایران به خاطر وجود اوست و اگر شمسایی روزی از فوتسال برود پول هم می رود و تیمی به سرمایه گذاری رغبت پیدا نمی کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سعيد از تهران دوشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۱

اقای خسروی برای این طرز تفکر شما حقیقتا متاسفم

اکبر دوشنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۲

خسروی بجای کلاس مربی گری برو دوره پاچه خواری را بگذران بیشتر بدرد تو میخورد!!تو که کل فوتسال ایران رو زیر سوال بردی بابا!!بهتر آدم تو زندگیش نان بازویش را بخورد!! برو یک بار دیگر به این حرف هایی که زدی فکرکن خیلی خراب کردی برادر

حسن میرزاپور هم باشگاهی(سازمان اب) پنجشنبه , ۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰

علی جان بهتر است به حرفهای بعضی ها اهمیت ندهی همچنان بکارت ادامه بدهی آرزوی موافیت برات دارم