کد خبر : 2875
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 دی 1392 - 10:00
دسته‌بندی نشده
-

دست یاران و سالاری اخراج نشده اند، کنار گذاشته شدند!

دست یاران و سالاری اخراج نشده اند، کنار گذاشته شدند!
باشگاه راه ساری ضمن عذرخواهی از هواداران خود بابت نتایج ضعیف حاصله، امیدوار است در هفته های آتی بتواند نتایج درخور شأن آنها را کسب نماید.

در پی اتفاقات اخیر رخ داده و کنار گذاشتن دو بازیکن راه ساری از ترکیب این تیم توسط سرمربی، بیانیه این باشگاه جهت تنویر اذهان عمومی منتشر می شود.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، متن این بیانیه به شرح زیر است:
“همانطور که علاقه مندان و هواداران فهیم باشگاه راه ساری از طریق جراید مطلع شده اند، دو بازیکن این تیم به نام های احمد دست یاران و حمید سالاری بنا به دلایلی از حضور در مسابقه حساس راه ساری برابر فرش آرا مشهد امتناع کردند.
پس از این دیدار که در سالن جهان پهلوان سید رسول حسینی ساری برگزار شد و با برتری فرش آرا همراه بود، سرمربی راه ساری در گفتگو با تعدادی از رسانه های دیداری و نوشتاری صراحتاً اعلام کرد که این دو بازیکن دیگر جایی در تیم تحت هدایت وی ندارند.
متأسفانه مشاهده شده بعضی از رسانه ها برای درج این خبر از واژه « اخراج » استفاده کرده اند. این درحالی است که سرمربی محترم راه ساری معتقد است واژه اخراج شایسته این دو بازیکن نیست و نباید از از چنین عبارات شدید الحنی در برخورد با بازیکنان استفاده کرد. لذا با توجه به تأکید آقای صالح به عدم استفاده از این واژه بدینوسیله اعلام می دارد با تشخیص سرمربی، این دو بازیکن از ترکیب تیم کنار گذاشته شدند.
باشگاه راه ساری ضمن عذرخواهی از هواداران متعصب و خونگرم خود بابت نتایج ضعیف حاصله، امیدوار است در هفته های آتی بتواند نتایج درخور شأن آنها را کسب نماید.”
منبع:
سایت رسمی باشگاه راه ساری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.