کد خبر : 2993
تاریخ انتشار : جمعه 20 دی 1392 - 0:13
-

بازیکن راه ساری: تمام تلاشمان را برای حفظ سهمیه با سابقه ترین تیم ایران می کنیم

بازیکن راه ساری: تمام تلاشمان را برای حفظ سهمیه با سابقه ترین تیم ایران می کنیم
بازیکن جوان راه ساری گفت: کم تجربگی و بدشانسی، دلیل عدم نتیجه گرایی تنها نماینده مازندران است.

حمیدرضا ره انجام در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: راه ساری با معرفی بازیکنان زیادی به جامعه فوتسال یکی از تیم های بزرگ ایران است.

وی با اشاره به ترکیب جوان راه ساری تصریح کرد: امسال از بازیکنان بسیار جوانی در ترکیب تیم استفاده شده و با توجه به جوانگرایی، همان طور که مشاهد می کنید بازی‌های خوبی در برابر حریفان انجام می دهیم، اما می توان کم تجربگی و بدشانسی را دلیل عدم نتیجه گرایی تنها نماینده مازندران دانست.

ره انجام ضمن اظهار تاسف از مصدمیت مرتضی عظیمایی، عنوان داشت: تیم به حضور بازیکنی با تجربه و بزرگتری که داخل زمین بازیکنان را هدایت کند، احتیاج داشت و محمود لطفی بهترین شخص برای این کار است.

بازیکن راه ساری بیان کرد: همیشه شروع هر کاری سخت است و من تازه اول راه هستم و با وجود سن کم امسال اولین سال حضورم در لیگ برتر را تجربه می کنم و روزهای سخت را که تجربه های زیادی کسب خواهم نمود، پشت سر می گذارم.

وی با بیان اینکه در هر تیمی که هستم تمام تلاشم را میکنم تا موثر باشم، افزود: انشا ا… با استفاده از تجربیات و دانش مربیانی چون ناصر صالح، رامین طالبی و … تمام سعیم را می کنم تا برای با سابقه ترین تیم ایران تاثیرگذار باشم.

ره انجام در مورد جایگاه راه ساری در پایان فصل اظهار داشت: امسال تیم خیلی جوان تر از سالهای گذشته است و امیدوارم با تدابیر آقای صالح و صبر و حمایت تماشاگرانی که در سرما و گرما دست از حمایت تیم شهرشان نکشیدند، هر روز بهتر شویم و سهمیه تنها نماینده فوتسال مازندران را در لیگ برتر فوتسال کشور حفظ کنیم.

وی علی رهنما را بازیکن با اخلاق و دوست داشتنی توصیف کرد و افزود: با هم ارتباط خیلی خوبی داریم و همیشه سعی می کنم از علی آقا چیزهای زیادی یاد بگیرم.

فوتسالیست بهشهری راه با تاکید به اینکه توجه به خدا و خانواده راه موفقیتم را هموار می کند، اذعان داشت: از خانواده و تمام کسانی که برای من زحمت کشیدن و حمایتم کردن، ممنونم و امیدوارم بتوانم قدری از زحماتشان را جبران کنم.

مصاحبه ارسالی از: خبرنگار افتخاری پایگاه خبری فوتسال ایران در ساری

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.