کد خبر : 3079
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 دی 1392 - 23:13
دسته‌بندی نشده
-

پاسبانی:رختکن ما در بازی با میثاق مثل سونا بود

پاسبانی:رختکن ما در بازی با میثاق مثل سونا بود
سرپرست تیم زمزم اصفهان پاسخ اظهارات محمود خوراکچی را داد.

مهدی پاسبانی سرپرست تیم زمزم اصفهان پاسخ اظهارات محمود خوراکچی در مورد ندادن سالن برای تمرین به این تیم را داد.

پاسبانی به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:ادعای آقای خوراکچی بسیار جالب است.ایشان گفته که ما ساعت ۱۱ صبح را برای تمرین عرق گیری در اصفهان به این تیم پیشنهاد دادیم و آنها در این ساعت در اصفهان نیستند این در حالی است که خود آنها هم در بازی رفت در همین ساعت زمین تمرین را به ما دادند منتها ما مجبور شدیم برای اینکه این جلسه تمرین را از دست ندهیم خودمان را زودتر به تهران رسانده و در همین ساعت تمرین کنیم پس خوراکچی نگوید که کسی در این ساعت تمرین نمی کند.

سرپرست زمزم ادامه داد:این عادت خوراکچی است که به تیم ها سالن تمرین ندهد و حالا مدعی شده که این کار غیر حرفه است.او به اکثر تیم ها سالن تمرین نداده و عادت خودش است اما حالا از این قضیه گله دارد.

پاسبانی با اشاره به بازی رفت دو تیم در تهران تصریح کرد: اتفاقا ما به دنبال پیروزی در زمین هستم نه حرکات غیرحرفه ای و این حرکات مختص شماست.نکند بازی رفت را فراموش کردید که رختکن تیم ما را به حدی گرم کردید که مثل سونا بود و بازیکنان ما مجبور شدند لباسهای خود را در گوشه زمین عوض کرده و بین دو نیمه هم در همانجا به نکات مربی تیم گوش کنند.

سرپریت زمزم در ادامه با اشاره به ادعای خوراکچی مبنی براینکه به دیگر تیم اصفهانی زمین تمرین نخواهد داد اذعان داشت: شما در حالی قصد داری این اتفاق را برای گیتی پسند رقم بزنی که من شاهدم آنها چه برخورد خوبی با شما در اصفهان داشتند و بهترین زمان را برای تمرین در سالن در اختیار شما گذاشتند و حتی نیم ساعت بیشتر از زمان اعلام شده هم در سالن ماندید و تمرین کردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اکبر یکشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۰

بابا محمود خوراکچی عددی تو فوتسال این مملکت نیست که ولش کنید بابا !! همه ی ایران این بابا و حرکاتش رو میشناسند فقط دنبال سیابازی و ادا درآوردن است .

نام ... دوشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۱

aghaye akbar to saket sho.hame midonan khorakchi ostoreye futsale.aslan ki az shoma nazar khast aghaye akbar.aghaye pasbani shoma ham dorogh nagoid

اکبر سه شنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۰:۱۴

در این فوتسال رو باید گل بگیرند اگر محمود فلافل فروش اسطوره آن معرفی بشود.!!! خوراکچی برو دنبال فلافل فروشی !!!راستی فلافل چنده؟؟؟؟

باقری دوشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۵

سلام به مسئولین پایگاه خبری فوتسال ایران.با آرزوی موفقیت و سپاس از ایجاد پایگاهی برای فوتسال مظلوم که هر روز با وجود تلاش و استقبال زیاد مردمی مظلوم تر میشه که وبسایت شما می تونه از مظلومیت این رشته ورزشی جذاب رو کمتر کنه، به اطلاع شما می رسانیم ( که البته شاید بعضی ها خجالت کشیدند مطرح کنند) تیم منصوری قرچک دو تا رختکن داره که یک از رختکنهاش بوی توالت بسیار ناراحت کننده ای داره و همیشه هم این رختکن را به مهمان اختصاص میدهند.بقدری بوی زننده داره که قبل از بازی ها هم عمدی در های آنرا می بندند تا بو درداخل باقی بماند.بازیکنان فقط به فکر فرار کردن از رختکن متعفن هستند و علاوه بر اینکه تمرکز ندارند بلکه از نظر روحی بسیار آسیب پذیر می شوند و درنتیجه پتانسیل خودرادربازی نمی توانند بروز بدهند.این رفتار دور از شان و منزلت فوتسال ایران و ورزشکاران و مسئولین این شهر هست.البته این رفتار به نوعی پارا دوپینگ تلقی می شه.لطفا انعکاس بدهید تا بلکه رفتار انسانی تری داشته باشند( معنی پاردوپینگ در قدیم خوراندن داروهای به تیم مقابل بود که الان از ادبیات ورزشی خارج شده).

سعادتي از قرچك دوشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۴

برادر عزیز خدا أمثال شما را شفا دهد زیرا عادت کرده اید فقط برای خودتان داستان طراحی می کنید با این دورغ پردازی ها به کجا می رسید

احمد سه شنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۷

دم زمزمیها گرم که حال میثاق ها راگرفتند ومثل خودشان رفتار کردند چیزی که عوض داره گله ندارد

abolfazl سه شنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰

darin janeb dari mikonin chera payam haro salighei kardin