کد خبر : 3153
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 دی 1392 - 9:52
-

سرمربی نوریل روسیه: نظری گلری فوق العاده سطح بالا است

سرمربی نوریل روسیه: نظری گلری فوق العاده سطح بالا است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از پیروزی ۷ بر ۳ نوریل برابر پلی تکنیک در لیگ برتر فوتسال روسیه که منجر به مصدومیت دوباره نظری شد، سرمربی نوریل در گفتگو با یکی از سایت های روسیه اظهار داشت: مصطفی نظری مقداری مشکل در زانویش دارد. این مشکلات جدی نیست اما به هر حال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از پیروزی ۷ بر ۳ نوریل برابر پلی تکنیک در لیگ برتر فوتسال روسیه که منجر به مصدومیت دوباره نظری شد، سرمربی نوریل در گفتگو با یکی از سایت های روسیه اظهار داشت: مصطفی نظری مقداری مشکل در زانویش دارد. این مشکلات جدی نیست اما به هر حال برای این بازیکن وجود دارد. وضعیت داخلی زانوی نظری خوب نیست و همین موضوع هم او را آزار می دهد.

وی از درخواست نظری برای بازی با همین وضعیت خبر داده و افزود: نظری با وجود مشکلاتی که دارد از ما خواسته تا بازی کند به هر حال او یک گلر فوق العاده سطح بالاست.

ماجوسکی از عملکرد سنگربانش در دو پیروزی پیاپی تیمش برابر پلی تکنیک تمجید کرده و متذکر شد: او در بازی اول بسیار خوب ظاهر شد و در بازی دوم هم بسیار خوب و قابل اعتماد درون دروازه ما ایستاد. نظری در ترکیب اصلی من خواهد بود تا زمانی که بتواند بازی کند.

سرمربی نوریل به شش امتیاز کسب شده از پلی تکنیک اشاره کرده و یادآور شد: این دو پیروزی پیاپی برای ما خیلی مهم بود. ما با برنامه پیش رفتیم همان طور که برای نیم فصل دوم لیگ روسیه هم برنامه ریزی و استراتژی خاص به خود را داریم.

کنستانتین ماجوسکی افزود: با احترام به حریف، فکر نمی کنم که زمان زیادی برای شکست پلی تکنیک گذشت و از این بابت از بازیکنانم بسیار متشکرم که کارشان را خیلی خوب انجام دادند. ما موفق شدیم استانداردهای یک فوتسال پیش رونده را به اجرا درآوریم.

گفتنی است دیدار بعدی تیم نوریل روسیه برابر دینامو مسکو صدرنشین کنونی لیگ روسیه است که جمعه این هفته اولین بازی آن برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

راه ساری چهارشنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷

سلام اگه میشه جدول رده بندی لیگ روسیه رو هم بزارین

سامان چهارشنبه , ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۳

خدایش رفیق بازی تو سایتتون بیداد میکنه….خسته نباشید!!