کد خبر : 3237
تاریخ انتشار : جمعه 27 دی 1392 - 20:41
دسته‌بندی نشده
-

ادعای ساروی ها: او نباید جلوی ما بازی کند

ادعای ساروی ها: او نباید جلوی ما بازی کند
در شرایطی که مسئولان زمزم معتقدند محرومیت حمید احمدی فردا خاتمه می یابد ساروی ها می گویند او از روز یکشنبه می تواند بازی کند.

حضور حمید احمدی بازیکن جدید تیم زمزم در بازی فردای تیمش مقابل راه ساری به نقطه ی اختلاف این دو تیم تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید احمدی سال گذشته به دلیل دوپینگ یک سال از بازی محروم شد . براساس آنچه در رای کمیته انضباطی آمده این بازیکن از ۲۸ دی ماه سال ۹۱ به مدت یک سال محروم شده است.

احمدی در زمان نقل و انتقالات نیم فصل به تیم زمزم پیوست اما حضور این بازیکن در بازی فردای زمزم با راه ساری باعث اختلاف مسئولان دو تیم شده است .

زمزمی ها معتقدند محرومیت احمدی روز ۲۸ دی ماه (فردا) خاتمه یافته و طبیعتا می تواند مقابل راه ساری به میدان برود، آنها در همین رابطه با کمیته پزشکی فدراسیون مذاکره کرده و توافق آنها را برای بازی احمدی گرفته اند این در حالی است که مسئولین تیم راه ساری با استناد به رای کمیته انضباطی معتقدند محرومیت احمدی تا روز ۲۸ دی ماه خواهد بود و این بازیکن از روز ۲۹ دی ماه می تواند تیمش را همراهی کند. مدیران راه ساری از کمیته فوتسال خواسته اند تا پیش از آغاز بازی تکلیف این بازیکن را روشن کنند و چنانچه او به میدان رود به کمیته انضباطی شکایت خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۷

مسئولین زمزم بخصوص علی طاهری با پول همه کاری میکنن