کد خبر : 3225
تاریخ انتشار : جمعه 27 دی 1392 - 10:02
-

جدال تیم های مدعی با پایین جدولی ها در هفته هفدهم لیگ برتر

جدال تیم های مدعی با پایین جدولی ها در هفته هفدهم لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ برتر فوتسال به ایستگاه هفدهم خود رسیده و بازی های حساسی در این هفته قرار است در شهرهای مختلف برگزار شود. اهمیت بازی های فردا(شنبه) برخواسته از شرایط جدول است و با وجود رقابت نزدیک بین تیم های بالای جدولی با یکدیگر و همچنین تیم های نیمه پایینی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ برتر فوتسال به ایستگاه هفدهم خود رسیده و بازی های حساسی در این هفته قرار است در شهرهای مختلف برگزار شود. اهمیت بازی های فردا(شنبه) برخواسته از شرایط جدول است و با وجود رقابت نزدیک بین تیم های بالای جدولی با یکدیگر و همچنین تیم های نیمه پایینی جدول با هم، انتظار می رود، تیم های برای کسب امتیاز به آب و آتش بزنند تا جایگاه واقعی خود را در فاصله ۹ هفته مانده به اتمام لیگ بدست آورند.

 

بازی های این هفته را همچنین می توان مصاف نیمه بالا و نیمه پایین جدول دانست. در یکی از بازی های مهم فردا، دبیری تبریز در ماهشهر به مصاف پتروشیمی می رود. این بازی فرصت دیگری برای تیم با تجربه وحید شمسایی است تا فاصله امتیازی خود در صدر را با گیتی پسند افزایش دهند. تبریزی ها در حال حاضر با ۴۰ امتیاز و اختلاف ۶ امتیازی نسبت به دبیری رده نخست جدول را در اختیار دارند.

 

در دیگر بازی حساس فردا، گیتی پسند اصفهان که با کسب دو تساوی در دو هفته اخیر از رقیب اصلی اش یعنی دبیری عقب افتاده مقابل هلال احمر تبریز محکوم به برد است. در غیر این صورت نه تنها فاصله اش از صدر بیشتر می شود، بلکه ممکن است جایگاه دومی خود را هم از دست بدهد. از طرفی هم اولتیماتوم باشگاه گیتی پسند به رضا لک سرمربی تیم، اصفهانی ها را مقابل هلال احمر تشنه برد کرده است.   

به گزارش fut5al ، تیم های دبیری تبریز، گیتی پسند اصفهان، حفاری اهواز، منصوری قرچک، میثاق تهران، فرش آرای مشهد، شهرداری تبریز، ماهان تندیس قم، هلال احمر تبریز، تاسیسات دریایی تهران، شهرداری ساوه، زمزم اصفهان، پتروشیمی ماهشهر و راه ساری به ترتیب رده های اول تا چهاردهم لیگ برتر را در اختیار دارند.

برنامه کامل هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

شنبه ۹۲/۱۰/۲۸ ساعت ۱۶
ماهان تندیس قم – تأسیسات دریایی ایران
شهید منصوری قرچک – شهرداری ساوه
راه ساری – زمزم اصفهان
پتروشیمی ماهشهر – دبیری تبریز
میثاق تهران – شرکت ملی حفاری ایران
فرش‌آرا مشهد – شهرداری تبریز
گیتی پسند اصفهان – هلال احمر تبریز

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.