کد خبر : 3251
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1392 - 20:38
-

رجبی: پاداش صعود پنت هاوس، حفظ کل تیم در لیگ برتر است

رجبی: پاداش صعود پنت هاوس، حفظ کل تیم در لیگ برتر است

رجبی مدیرعامل باشگاه پنت هاوس در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی برابر مقاومت البرز به نمایش گذاشتیم. با وجود اینکه ما در دور رفت دو بر یک به آنها باخته بودیم ولی تمام بچه ها تصمیم گرفته بودند که این تیم را در مشهد شکست دهیم و همین هم

رجبی مدیرعامل باشگاه پنت هاوس در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی برابر مقاومت البرز به نمایش گذاشتیم. با وجود اینکه ما در دور رفت دو بر یک به آنها باخته بودیم ولی تمام بچه ها تصمیم گرفته بودند که این تیم را در مشهد شکست دهیم و همین هم شد. خوب کار کردیم و در پایان بازی ۹گل به حریف مان زدیم.

وی علت جهش رو به جلوی پنت هاوس از اواخر نیم فصل اول را حل شدن مشکلات درون تیمی دانسته و افزود: ما نیم فصل اول به خاطر هماهنگ نبودن تیم و مشکلاتی که از خود ما بود و همچنین بازیکنانی که باید عوض می شدند ضربه خوردیم ضمن اینکه هر چه از مسابقات گذشت تازه هماهنگ شدیم.

مدیرعامل پنت هاوس تاکید کرد: با توجه به اینکه تنها یک ماه مانده به مسابقات استارت زدیم، بازی های تدارکاتی لازم را نداشتیم اما انگار روز به روز که بازی ها پیش می رفت ما هم بهتر شدیم و هر بازی دور رفت برای ما حکم دیدار تدارکاتی داشت.

رجبی پاداش صعود تیمش را اینگونه اعلام کرد: با توجه به اینکه اکنون اختیار صعودمان در دستان خودمان است و می خواهیم از ۵بازی باقیمانده ۱۵امتیاز را بگیرم پاداش صعود را حفظ همین تیم برای لیگ برتر گذاشته ایم که خود بزرگترین بمب روحی است هر چند که نتایج نشان می دهد پنت هاوس اکنون در بهترین وضعیت روحی و روانی است.

وی با بیان اینکه تیمی صددرصد بومی دارد ادامه داد: ما تمام تلاش خود را می کنیم تا تمام بازی هایمان را ببریم چون به اندازه کافی باخت هایمان را داده ایم. این تیم ۱۰۰درصد بومی است و می خواهیم با همین بومی ها سهمیه استان خراسان را در لیگ برتر به عدد۲ برسانیم.

مدیرعامل پنت هاوس در خاتمه یادآور شد: با وجود اینکه هیچ حمایتی از مسئولان استانی ندیده ایم از آنها راضی هستیم. تیم خوبی در اختیار داریم و تنها امیدواریم که مغرور نشویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

mario شنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۰

عشقم سید علی حسینی اورجینال!

mahdi یکشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰

انشالله به امید صعود پنت هاوس

حميد سزاوار یکشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۱

درود به مدیر عامل ، کادر فنی و بازیکنان با غیرت تیم و به امید لیگ برتر شدن این تیم .

علی جمعه , ۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۷:۰۹

انشاالله که صعود کنید و مشهد با این همه استعداد به حقش برسه