کد خبر : 3289
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 دی 1392 - 16:00
-

اسماعیل پور: تکلیف قهرمانی در این بازی مشخص نمی شود!

اسماعیل پور: تکلیف قهرمانی در این بازی مشخص نمی شود!
بازیکن راس تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان معتقد است تکلیف قهرمان لیگ برتر در بازی دو تیم مدعی دبیری تبریز و گیتی پسند مشخص نمی شود.

احمد اسماعیل پور در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطالب فوق اظهار داشت: بازی گیتی پسند و دبیری بازی بسیار جذابی از آب در خواهد آمد چراکه آن ها بازیکنان باتجربه زیادی دارند و این طرف ما هم بازیکنانی داریم که سابقه ملی زیادی دارند.

وی افزود: نتیجه این بازی نمی تواند از الان تکلیف قهرمانی لیگ را مشخص کند چراکه امسال ۵،۶ تیم شانس دارند و باید تا روز آخر منتظر ماند. با این حال قطعا تماشاگران بازی دبیری و گیتی پسند، یک دیدار خوب را شاهد خواهند بود.

اسماعیل پور تاکید کرد: ما در تبریز به پیروزی فکر می کنیم چراکه این سه امتیاز از ابعاد زیادی برای ما حائز اهمیت خواهد بود هر چند که دبیری تیم خوب و بزرگی است.

بازیکن راس گیتی پسند که تیمش در بازی با هلال احمر تا مرز باخت پیش رفت و برگشت ادعا کرد: اگر چنین اتفاقی افتاد به دلیل این بود که تیم ما خیلی زود ۵خطا شده و محمد کشاورز هم مصدوم شد. تیم ما به دلیل ترس از خطا کردن به حریف فضا داد تا به گل های بعدی خود برسد هر چند که خیلی زود همه چیز درست شد.

وی در خاتمه به شارژ مالی بازیکنان گیتی پسند قبل از بازی با دبیری اشاره کرده و خاطرنشان کرد: ۱۵درصد از قراردادهایمان بنا به تعهدات باقیمانده است که قرار شد در همین هفته پیش از بازی با دبیری پرداخت شود. امسال الحمدالله تیم هیچ مشکلی ندارد و انشاالله می رویم که با دست پر از تبریز بازگردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

احمد دوشنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۷

ایشالا قهرمان میشین درود به شرفو غیرتتون