کد خبر : 3302
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 دی 1392 - 22:22
-

تناقض عجیب بین اظهار نظر افتخاری و کنداکتور شبکه سه!

تناقض عجیب بین اظهار نظر افتخاری و کنداکتور شبکه سه!
در حالی رئیس کمیته فوتسال از پخش مستقیم دیدار حساس تیم های دبیری و گیتی پسند از شبکه سه سیما خبر داده که سایت این شبکه، برنامه دیگری را در کنداکتور رو جمعه گنجانده است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم‌های فوتسال دبیری و گیتی‌پسند در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر عصر روز جمعه ۴ بهمن‌ماه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در تبریز برگزار می‌شود.

 

افتخاری با اشاره به دیدار حساس دبیری و گیتی‌پسند گفت: جمعه دیدار حساسی بین ۲ تیم دبیری و گیتی‌پسند برگزار می‌شود که تا حدودی تکلیف قهرمان مشخص می‌شود. ما مذاکرات لازم را انجام دادیم و قرار شده این بازی از شبکه سوم سیما پخش مستقیم شود. امیدواریم که بازیکنان این ۲ تیم جبران مشکلاتی که سایر تیم‌ها به وجود آورده‌اند را انجام دهند و در آینده شاهد پخش مستقیم تمام مسابقات باشیم.

به گزارش fut5al، در صورتی که این مسابقه پخش مستقیم شود اولین رقابتی است که در این فصل از مسابقات به صورت مستقیم از شبکه سوم پخش می‌شود. در ۱۷ هفته گذشته هیچ رقابتی نه از شبکه ورزش و نه از شبکه سوم پخش مستقیم نشد. 

 

با این حال به نظر می رسد این بار هم ادعای رئیس کمیته فوتسال عملی نخواهد شد. چرا که بازی تیم های دبیری و گیتی پسند در کنداکتور شبکه سه به چشم نمی خورد. سایت شبکه سه زمان بندی تمام برنامه ها را دو هفته قبل در جدول کنداکتور خود اعلام می کند. در کنداکتور روز جمعه نیز راس ساعت ۱۶ و همزمان با آغاز بازی حساس فوتسال، تله فیلم راه در رو گنجانده شده است و خبری از فوتسال نیست!

 

برای دیدن کنداکتور برنامه های روز جمعه اینجا کلیک کنید.

 

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.