کد خبر : 3286
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 دی 1392 - 15:49
دسته‌بندی نشده
-

خوراکچی: بازی با حفاری از منطق فوتسال خارج شد

خوراکچی: بازی با حفاری از منطق فوتسال خارج شد
خوراکچی می گوید با سه گلی که میثاق در دقایق ابتدایی از حفاری خورد بازی از منطق فوتسال خارج شده است.

سرمربی تیم میثاق تهران می گوید بازی تیمش با حفاری با اتفاقاتی که در ابتدای بازی رخ داد از منطق فوتسال خارج شد.

محمود خوراکچی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران درمورد شکست پرگل و خانگی تیمش مقابل حفاری خوزستان گفت: در این بازی داور تا سوت شروع را زد ما گل خوردیم و در همان دقایق ابتدایی سه بار دروازه مان باز شد.این اتفاق تمام برنامه های ما را به هم زد و بازی از منطق فوتسال خارج شد. با تمام احترامی که برای تیم حفاری قائلم معتقدم اگر اتفاقات ابتدای بازی رخ نمی داد آنها توانایی برتری بر ما را نداشتند با این حال این پیروزی را به آنها تبریک می گویم.

سرمربی میثاق ادامه داد: هر چقدر فیلم بازی را نگاه می کنم متوجه نمی شوم چرا ما آن سه گل را خوردیم.گل اول از زاویه کاملا بسته زده شد و دروازه بان ما نتوانست آن را بگیرد.گل دوم را بازیکن خودمان وارد دروازه کرد و گل سوم از کانالی که برای حریف درست کردیم زده شد درحالیکه بارها به بازیکنان گفته بودم کانال ها را ببندند. با این حال در نیمه دوم ما کاملا حریف را تحت فشار قرار دادیم اما گویا روز ما نبود و موقعیت هایی از دست دادیم که تا به حال ندیده بودم.چند تک به تک و گل خالی را از دست دادیم و حتی داور با زی هم گفت هر چقدر تلاش کنید توپهایتان گل نمی شود چون روز شما نیست.

خوراکچی با اشاره به اخراج حسین سلطانی در این بازی تاکید کرد:سلطانی قسم خورد که توپ به دستش نخورده است و داور به اشتباه او را اخراج کرده.او بعد از پایان بازی پیش ناظر داوری رفت و جان پدرش را قسم خورد که توپ از بین دو دستش رد شده و به سرش ساییده شده با این حال تاثیری ندارد و او اخراج شده است.

سرمربی میثاق در مورد دربی این هفته تهران با تیم تاسیسات گفت: بازی با حفاری را فراموش کردیم و در مقابل تاسیسات به پیروزی فکر می کنیم .تمرینات خود را به سالن دستگردی بردیم تا با شرایط این سالن هم آشنا شویم.در این بازی با یک دفاع منطقی و حمله مناسب به یک پیروزی شیرین فکر می کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار فوتسال دوشنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۰

آقای خوراکچی خدا قوت شما قبل از اینکه قابلیتهای ثیم حفاری را کمرنگ کنید به فکر گلر وکارهای تدافعی خودتان باشید که داخل ۱۰دقیقه ۴گل نخورید ودرضمن درنیمه دوم بازم شما بودید که اسیر بازی منطقی حفاری شدید.ولی در کل تیم قابل احترامی دارید.

taha دوشنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۵

سلام به سلطان مربیان ایران اقای خوراکچی. شما ببرید یا ببازید برای اهالی فوتسال شناخته شده هستید . همین که با بچه های بی ادعای میثاق یقه همه تیم هارو گرفته اید و بالای جدول هستید نشان از توانایی شماست . ارزوی موفقیت و پیروزی برای شما در بازی های اینده میثاق

نام ... دوشنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۵

ba tashakor az time misagh va mohsene farahmand be khater kar javan mardanegish

علی دوشنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۶

اقای خوراکچی لطفا با این حرفها ارزش برد شش امتیازی حفاری از بین نبرید هرچند که این بازی با بقیه بازیها برای حفاری چندان تفاوتی نداشت.اقای خوراکچی امسال که دور رفت بازی با حفاری یادتونه فکر کنم اونجا هم اتفاقات فوتسال باعث شد که در ثانیه های پایانی بازی به تساوی برسید وگرنه اگر توپها وارد چهارچوب میشد واویلا میشد اون بازی.فقط حفاری خوزستان

انشاالله پیش بسوی قهرمانی

اصغر دوشنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۶

خوراکچی از این به بعد خیلی از کانال ها رو باید ببندی!!! تا گل نخوری و نبازی مگه صدا وسیماست که این قدر کانال داره؟؟؟ دور رفت هم خیلی شانسی بازی رو بردی یادت رفته؟؟؟

ناشناس سه شنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۷

khorakchi 6ta khordi etefaq bode!!!
valla to dg kheili poroei!!!
soltani ba dast joloi gol 7 ro gereft mostahaq ekhraj nabod!!!
ma k toi salon bodim boro vase kasaei k nabodan qasam doroq bokhor aqai soltani!!!