کد خبر : 3274
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 دی 1392 - 12:23
دسته‌بندی نشده
-

شارقی: دو هفته دیگر می توانیم به صدر جدول بازگردیم/ با توجه به مسابقه برابر دبیری بازی را رها کردیم

شارقی: دو هفته دیگر می توانیم به صدر جدول بازگردیم/ با توجه به مسابقه برابر دبیری بازی را رها کردیم
فرشاد شارقی بازیکن گیتی پسند که در ثانیه ای پایانی بازی با هلال احمر توانست گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند از این بازی و دیدار روز جمعه با دبیری می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرشاد شارقی بازیکن تیم گیتی پسند با اشاره به پیروزی برابر هلال احمر تبریز گفت: بازی را خودمان سخت کردیم، در نیمه اول خوب بودیم و ۴ گل هم پیش افتادیم اما در نیمه دوم با توجه به بازی این هفته برابر دبیری کمی بازی را رها کردیم و بیشتر به دنبال کارت نگرفتن و حتی استراحت بودیم که این کار دست تیم ما داد.
وی افزود: با اشتباهات داوری و مصدومیت کشاورز در نیمه دوم ورق به سود هلال احمر برگشت و به یکباره همه چیز از دستمان رفت اما در شرایطی که نتیجه بازی ۷ بر ۶ به سود هلال احمر بود با بچه ها هم قسم شدیم برنده این دیدار شویم که خدا را شکر همینطور هم شد.
بازیکن تیم گیتی پسند به سه گلی که به هلال احمر زد اشاره کرد و افزود: بیشتر به دنبال برد بودیم و برای من گلزنی خیلی اهمیتی نداشت، تلاش بازیکنان را به ثمر رساندم و این گلها حاصل زحمت همه بازیکنان بود.
شارقی درباره بازی جمعه جاری برابر دبیری تبریز اظهار داشت: برای قهرمانی باید این دیدار را ببریم، من فکر می کنم با پیروزی برابر دبیری رسیدن به صدر جدول دست یافتنی خواهد بود و حتی دو هفته دیگر می توانیم به صدر جدول بازگردیم، همه چیز به عملکرد خودمان بازمی گردد و باید هیچ اشتباهی مرتکب نشویم.
منبع: واحد خبر باشگاه صنایع گیتی پسند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.