کد خبر : 3281
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 دی 1392 - 15:13
دسته‌بندی نشده
-

عارف بلوکی: فکر کنم دربی فوتسال تهران هم جنجالی شود!

عارف بلوکی: فکر کنم دربی فوتسال تهران هم جنجالی شود!
بازیکن تیم فوتسال میثاق تهران معتقد است دربی این هفته فوتسال تهران هم با توجه به تبادل بازیکن بین دو تیم هیجانی و جنجالی شود.

عارف بلوکی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: مقابل حفاری به دلیل اینکه تمرکز لازم را برای شروع بازی نداشتیم در ثانیه۱۵ گل اول را خوردیم و تا به دقیقه۳ برسیم، سه بر صفر از حریف اهوازی عقب افتاده بودیم. این اتفاق باعث شد تا نتوانیم عملکرد همیشگی خود را نشان دهیم.

وی با بیان اینکه در این بازی، برد حق حریف اهوازی بوده ادامه داد: آن ها در روز خوب خود بودند و هر چه زدند به تور نشست در صورتی که ما توپ هایمان به ثمر ننشست. با این حال من این برد را به حفاری تبریک می گویم چون خداوکیلی بازی خوبی کردند و به حق سه امتیاز را گرفتند.

این بازیکن میثاق که برخورد شدیدش با علیرضا صمیمی سنگربان اهوازی ها را نقش بر زمین کرد، اذعان داشت: باور کنید هیچ عمدی در این برخورد وجود نداشت و کاملا اتفاقی بود. در نیمه اول این اتفاق افتاد که بلافاصله هم به سراغش رفته و از او عذرخواهی کردم. آخر بازی دیدم صمیمی روی دستش یخ گذاشته که آرزو می کنم مشکلش حاد نباشد و به بازی بعد حفاری برسد.

بلوکی به دربی این هفته تهران میان میثاق و تاسیسات اشاره کرده و این بازی را پرهیجان می داند: فوتسال تهران همواره جذابیت های خاص خود را داشته است. به نظر من این بازی بسیار جالب و پر سرو صدا خواهد شد چون در نیم فصل بازیکنان زیادی بین دو باشگاه رد و بدل شده اند و همه انگیزه دارند.

وی در خاتمه اظهار داشت: امسال وضعیت قراردادهای مان بسیار خوب بوده و تمام تعهدها انجام شده است. امسال یک سال بسیار خوب برای میثاق است که باید با نتیجه گیری جواب محبت های مدیران باشگاه و سرمربی مان را بدهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مدیریت سایت دوشنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۳

با سلام خدمت مخاطبان عزیز
پایگاه خبری فوتسال ایران همچنان بر مواضع بی طرفانه خود تاکید داشته و بار دیگر اعلام می کند هر گونه نظر متضاد با شئونات اسلامی، فحاشی، افترا، توهین و … به شخص یا باشگاه خاصی را تایید نکرده و حذف می نماید. ضمنا از شما عزیزان خواهش می شود برای هر خبر تنها یک نظر بگذارید چراکه با تعویض نام ها، آی پی های شما دوستان در نزد این سایت تغییری نمی کند و مشخصا می توان تعدد نظرات را پیگیری کرد.

با تشکر فراوان- مدیریت سایت

kheili jalebe payam hayi ke be zarare misaghe hazv mishe fekr mikardam bi tarafid

نام ... سه شنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰:۲۹

خوب خداروشکر که پولاتو گرفتی.اصلا بازیکنان تیمها اشتباه میکنن میرنن گیتی یا دبیری باید بیان میثاق تا پولهای بهتری بگیرن

ناشناس چهارشنبه , ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹

اگه پوله میلیاردی هم بگیره بازم کمشه چون به حقش نرسیده بازیکن غوق العده ای هست

صادق ذبیحی شنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸

هر چی بگیره حقشه