کد خبر : 3358
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 بهمن 1392 - 11:13
-

۲۳ بازیکن برای فردای فوتسال ایران

۲۳ بازیکن برای فردای فوتسال ایران

اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال جوانان از پنجم بهمن ماه در کمپ تیم های ملی آغاز می شود. به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکنان دعوت شده باید روز شنبه پنجم بهمن راس ساعت ۱۴:۰۰ خود را به کادر فنی تیم ملی در کمپ تیم های ملی معرفی کنند. اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح

اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال جوانان از پنجم بهمن ماه در کمپ تیم های ملی آغاز می شود.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکنان دعوت شده باید روز شنبه پنجم بهمن راس ساعت ۱۴:۰۰ خود را به کادر فنی تیم ملی در کمپ تیم های ملی معرفی کنند.
اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:
رامین پاشاپور، سیامک شیرعلی نژاد ، رضا فرج زاده(اردبیل) ، سجاد یوسف زاده، آرین احدی( گیلان) مصطفی سرور ، آزادی نژاد ( فارس) ، محمد رستمی( مازندران) ، مجید عبداله رحیمی نسب، رامین رستاک ( آذربایجان شرقی) ، محمد امامی راد(کردستان) علیرضا حشتمیان ، سامان شهریاری، رضا کریمی (کرمانشاه) ، پدرام مهاجرانی ، مصطفی آذرنیا، سروش احمدی نیا، علی مرتضایی ،ابوالفضل الهی ( کرمان) ابوالفضل لاهوتی،رضا خوانجه زرین( گلستان)
عباس رنجبر (البرز) و حسین دهقانی( کهکیلویه بویراحمد)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مشهدی چهارشنبه , ۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷

یک زمانی وقتی لیست تیم ملی ها می اومد حداقل ۴،۵ تا مشهدی تو لیست بود.
از زمانی که طیبی و بهادری و کهندل و سعادتی و اسدی و عباسیان و………. به تیم های ملی پایه(جوانان و امید) دعوت میشدن خیلی وقت میگذره.
البته طبیعیه تا زمانی که تمام ورزشکار های شهرمون رو از کوچیک گرفته تا بزرگش تو قهوه خونه ها ببینیم ورزش مشهد همینه و روز به روز بدترهم میشه.
یک زمانی دو تا تیم مشهدی تو لیگ برتر جوانان می اومدن فینال یا حداقلش نیمه نهایی (علم و ادب و فرش آرا) ولی الان چند ساله هیچ جهشی نداشتیم.
مسعولین یکم به جوون ها بیشتر بها بدین. یا علی

نام ... پنجشنبه , ۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱

باسلام جهت اطلاع شما دوست عزیز مشهدی ۵ نفر از این لیست مشهدی هستند که دو نفر عضو باشگاه فرش آرا و سه نفر عضو باشگا۶ جام عسل میباشند

نام ... پنجشنبه , ۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۱

پدرام و……..؟
معرفی میفرمایید؟

اصفهان چهارشنبه , ۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۴

واقعا برای مدیران تیمهای اصفهانی متاسفم. در اصفهان گرانترین و پرافتخارترین تیم فوتسال ایران، سه نماینده در لیگ یک و سه نماینده هم در لیگ دو کشور داریم. ضمن اینکه یک نماینده در لیگ برتر امید کشور و هر ساله چندین نماینده دیگه در لیگهای امید و جوانان کشوری داریم اما حتی یک نماینده هم در لیست تیمهای ملی پایه نداریم.
وقتی اصفهان این همه استعداد ناب داره و تیمی مثل گیتی پسند به جوانهای شهرمون اعتماد نداره و این همه پول مفت پای ستاره های کاغذی به اصطلاح ملی پوش می ریزه، بایدم نماینده ای نداشته باشیم. جای تاسف داره

هوادار قمی چهارشنبه , ۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۲

ماهان تندیس امسال جوان گرایی کرده و الان داره با این بازیکنای جوان نتایج قابل قبولی میگیره.
پس چرا از جوان های ماهان تندیس خبری نیست………….

یوسف جمعه , ۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰

دوستان توجه کنید که این یه فراخوان کلی هست.یعنی حدودا ۲۰۰ نفر از جوانان کشور طی برنامه ریزی انجام شده در چند مرحله به نوبت فراخوان میشن.در هر نوبت هم نفراتی در حدود ۲۰ نفر برای تست به کمپ دعوت میشن. پس اصفهانی ها و بقیه استانها در فراخوانهای بعدی که تا اواسط اسفند طول میکشه منتظر جوونای استانشون باشن.
خسوس که قراره تا آخر لیگ فوتسال ایران بمونه خواسته بیکار نباشه که البته بنظر میرسه تصمیم خوبی هم گرفته.

هوادار کرمانشاه جمعه , ۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۳

واقعا اگر دقت کنیم می بینیم که کرمانشاه داره توی فوتسال پیشرفت خوبی میکنه که سه تا از بازیکنان دعوت شده کرمانشاهی هستند که قبلا سابقه نداشته ومن می خواهم که مسئولین به این امر توجه داشته باشند وبرای تیم فوتسال باشگاه عرشیان کرمانشاه که هر ۳بازیکن دعوت شده از این باشگاه میباشه سرمایه گذاری کنند ومطمئن باشن نتیجه آنرو می گیرن ضمنا از مربی جوان وجوانگرا باشگاه عرشیان تشکر میکنم

قزوین شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۵:۱۴

تومشهدیا فقط رضا خوانچه وسروش خوبن