کد خبر : 3377
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 بهمن 1392 - 7:19
-

پنج گانه سلسائو در فوتسال جهان / ایران بازهم ناکام ماند

پنج گانه سلسائو در فوتسال جهان / ایران بازهم ناکام ماند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، از سوی سایت فوتسال پلنت و از میان ده نامزد ، تیم ملی فوتسال برزیل به عنوان بهترین تیم فوتسال سال ۲۰۱۳ جهان انتخاب شد. تیم ملی فوتسال ایران ، اسپانیا، روسیه، تایلند، اوکراین، استرالیا، زیر ۲۱ سال برزیل و تیم بانوان برزیل دیگر کاندیداهای کسب عنوان بهترین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، از سوی سایت فوتسال پلنت و از میان ده نامزد ، تیم ملی فوتسال برزیل به عنوان بهترین تیم فوتسال سال ۲۰۱۳ جهان انتخاب شد.
تیم ملی فوتسال ایران ، اسپانیا، روسیه، تایلند، اوکراین، استرالیا، زیر ۲۱ سال برزیل و تیم بانوان برزیل دیگر کاندیداهای کسب عنوان بهترین تیم ملی سال گذشته میلادی بودند.
برزیل پیش از این در سال های ۲۰۱۲، ۲۰۱۱، ۲۰۰۸ ، ۲۰۰۷ نیز به این عنوان دست پیدا کرده بود، تا از این لحاظ با تعداد قهرمان هایش در جام جهانی برابری کند.
برزیل در سال ۲۰۱۳ میلادی به عنوان قهرمانی گرندپریکس دست یافته بود.
تیم ایران نیز در سال ۲۰۰۹ با مربیگری حسین شمس و پس از درخشش در جام جهانی و رقابتهای گرندپریکس با نسل طلایی خود به عنوان بهترین تیم سال دنیا انتخاب شده بود.
اسپانیادو بار در سالهای ۲۰۱۰ و ۲۰۰۴ و ایتالیا نیز در سال ۲۰۰۳ به این عنوان دست یافته اند ، تا به جز ۴ کشور دنیا یعنی برزیل ، اسپانیا، ایتالیا و ایران هیج تیمی از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۳ موفق به کسب این عنوان نشده باشد.
اصافه می شود در سالهای ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ هیچ انتخابی توسط فوتسال پلنت در این زمینه انجام نشده است.
پایان پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.