کد خبر : 3402
تاریخ انتشار : جمعه 4 بهمن 1392 - 23:37
-

افضل در گفتگوی اختصاصی با Fut5al: دبیری ۱۰۰درصد قهرمان می شود/ بعد هاشم زاده، حالا بروند خسوس را بیاورند!

افضل در گفتگوی اختصاصی با Fut5al: دبیری ۱۰۰درصد قهرمان می شود/ بعد هاشم زاده، حالا بروند خسوس را بیاورند!

علی افضل که هنوز خیلی ها کنار گذاشته شدن او پس از قهرمانی در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا را نقطه ابهام تحولات گیتی پسند در لیگ برتر ۹۲ می دانند، پس از شکست این تیم برابر دبیری لب به انتقاد گشود چراکه به قول خودش امروز دیگر نمی توانند بگویند او باعث

علی افضل که هنوز خیلی ها کنار گذاشته شدن او پس از قهرمانی در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا را نقطه ابهام تحولات گیتی پسند در لیگ برتر ۹۲ می دانند، پس از شکست این تیم برابر دبیری لب به انتقاد گشود چراکه به قول خودش امروز دیگر نمی توانند بگویند او باعث ایجاد حاشیه در گیتی پسند و دور ماندن از جام قهرمانی شده است.  گفتگوی اختصاصی پایگاه خبری فوتسال ایران با افضل در ذیل آمده است؛

*آقای افضل! بازی دبیری و گیتی پسند را دیدید؟

بله. تمام بازی را تماشا کردم. به اعتقاد من گیتی پسند در این بازی از نداشتن تاکتیک مشخص و نبود مدیریت کوچینگ ضربه خورد. این تیم مشکلات ریشه ای در بعد فنی و مدیریتی مربی دارد که خودش را امروز هم نشان داد. بازیکنی که در این تیم تمرین می کند بازی نمی کند و بالعکس. در طرف مقابل دبیری با تمرکز کار را دنبال کرد و به سه امتیاز رسید. از اینکه می بینم میراث من را آقایان این گونه آتش زدند و تبدیل به خاکستر کردند، می سوزم.

*تحلیل فنی علی افضل از بازی تیم سابقش برابر دبیری چیست؟

اول که تاکید می کنم اگر تا به امروز حرفی نمی زدم به خاطر این بود که نگویند برای ما حاشیه درست کرد. حتی به سالن هم نرفتم چون گفتند تماشاگر با دیدن من تحریک می شود اما الان باید حرف زد. گیتی پسند امروز از انجام یک فرار از پرس ساده عاجز بود. من نفهمیدم که ارسال بلند برای جاوید یا اسماعیل پور و نگه داشتن بیهوده توپ چه دلیل فنی ای می توانست داشته باشد؟! این تیم هر نتیجه ای گرفته از خلاقیت فردی بوده و در نهایت هم امروز این باخت تیم را از قهرمانی انداخت.

*اما شاید بزرگترین دفاع لک در نوع بازی امروز، بازیکنان مصدومش باشند!

اول باید پرسید که چطور می شود این همه مصدوم روی دست یک تیم می ماند. بعد آن هم مگر در گیتی پسند به غیر از چند بازیکن اصلی به بازیکن ذخیره بازی هم داده می شود که استاد لک از آنها استفاده کند؟ بازیکنان این تیم در جلسه اخیر با مسئولان باشگاه گلایه کرده اند که بازیکنی که تمرین نمی کند چرا باید بازی کند؟ برخی در این تیم تمرین بکنند یا نکنند به میدان می روند. این تیم حتی تمرین درست هم ندارد. من به آقای طاهری گفته بودم که مشکلات تیم ریشه ای است!

*چطور؟

وقتی استاد لک در تمام تمرینات با این همه ملی پوش فقط بازی ۸در۸ و تمرین ۵نفره کار می کند همین می شود که اصلا فوتسال ما در دنیا پیشرفت نمی کند. بعد برای این بازی می روند محمد هاشم زاده را می آورند و احتمالا برای بازی بعد هم خود خسوس را می آورند. در صورتی که مشکل ریشه ای و کسی نیست بازیکن سالاری را در گیتی پسند از بین ببرد.

*چرا مدعی بازیکن سالاری هستید؟

من که کور نیستم. مجری اصفهان همین بازی قبل با هلال احمر هم گفت فلان بازیکن در حال داد زدن بر سر دیگری در زمین است. یا دو روز تمرین تعطیل می شود و بازیکن می رود شمال و دیر برمی گردد و عوض جریمه می گویند خوب کاری کرده ای! من پارسال با این موضوع برخورد کردم و سر پرداخت قراردادهای برخی بازیکنان خاص در شرایطی که مابقی پولی نگرفته بودند اعتراض کردم اما آقایان خوششان نیامد و یا اینکه هوای آن بازیکنان را بیشتر داشتند.

*منظورتان دوباره به همان ماجرای کشاورز است؟

من حرف هایم را آن موقع زدم. یک ماه به پایان لیگ مانده بود که گفتند تیم پولی ندارد اما همه چیز حل می شود اما به یکباره دیدیم به کشاورز یک آزرا و به اسماعیل پور یک ماکسیما به عوض قراردادهایشان دادند که صدای همه تیم را درآورد. باور کنید خودم شخصا تا روز آخر یک ریال هم نگرفتم و حتی قرارداد هم نداشتم اما فقط به خاطر این کار لب به انتقاد گشودم که خوششان نیامد. الان هم این بازیکن سالاری ادامه دارد. جدای از این به خاطر اینکه من اصفهانی بودم و تیم را قهرمان آسیا کردم گفتند برود که پررو نشود و لک را آوردند!

*اما شاید دفاع گیتی پسند از این انتخاب جدید، نتایج خوب لک با منصوری قرچک باشد؟

ببینید کار کردن در تیم منصوری قرچک شرایط خاص به خودش را دارد. آنها تماشاگران پرشوری دارند که این خودش توپ را به سمت دروازه حریف هل می دهد والا چرا سرمربی بعد از لک با وجود بازیکنان جدا شده و بودجه کمتر، در مقایسه بهتر از لک کار می کند؟! همچنین تقوی استاد جمع کردن حاشیه ها و تیم است که کمک بزرگی برای قرچکی ها است. نه، به نظر من لک مربی خاصی نبود که آوردند، مشکل اصفهانی بودن من بود که در شناسنامه ام قید شده. گیتی پسند با حمایت مدیران باشگاه که الحق امسال عالی حمایت کردند می توانست راحت قهرمان شود اما همه چیز از دست رفت.

*یعنی شانس قهرمانی گیتی پسند را صفر می دانید؟

شانس قهرمانی آن ها نزدیک به صفر شده و آقایان این را می دانند که کار از دست درآمده است. به عقیده من دبیری صد درصد قهرمان ایران می شود؛ مگر این تیم نمی تواند از ۸بازی باقیمانده ۱۵امتیاز بگیرد؟ حیف از حمایت هایی که مدیران باشگاه از استاد لک کردند. اردوی ژاپن برای جام باشگاهها، اردوی کیش، اردوی ازبکستان و … اما ایشان همه چیز را به باد داد که الان آقایان می گویند کنار می کشیم.

*پیشنهادی نشده که به گیتی پسند برگردید؟

من که گفتم اصلا دوست ندارند اسمی از من وسط بیاید، آن وقت بیایند پیشنهاد بدهند؟! من در همین تیم نیک اندیش که مدیر فنی هستم و تلاش می کنیم که به لیگ برترش بیاوریم راحت هستم. هر چند که همین جا هم ناگهان یادشان آمده که بازیکنان کلیدی ما را جدا کرده و به گیتی پسند ببرند.

*و صحبت آخر …

مسئولان در فوتسال اصفهان ادعاهای جالبی دارند. آن سال برای اولین بار فولاد ماهان را قهرمان ایران کردم گفتم پول مان ماهان را قهرمان کرد نه سرمربی. پارسال هم که گیتی را قهرمان کردیم با رفتارشان نشان دادند که انگار بازیکن تیم را قهرمان می کند باز هم نه سرمربی. این اجحافی است که در اصفهان به من شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 16 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

منتقد فوتسال شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰:۰۶

آقای افضل هرچی دل پرت میخاد بگو جنابعالی هم این عیاری را در همین تیمها که الان منتقدشون هستی یاد گرفتی خودت کم بلا به عناوین مختلف به سر تیمها درآوردی…..ازقدیم گفتند چوب خدا صدا نداره….درضمن شغل مربیگری که انحصاری نیست که شما میراثم میراثم میکنید…

MM32 شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰:۳۹

آقای افضل با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه این تیم رو قهرمان ایران و آسیا کرد. هیچکس فکرشو نمیکرد که ایشون ۷ تا ملی پوش رو اون زمان کنار بذاره و با این وجود قهرمان آسیا بشه ولی قدرت و کار فنی عالیش رو نشون داد. حالا لک با تیم ملی ایران نمیتونه قهرمان آسیا بشه و ۸ هفته به پایان لیگ ۹ امتیاز عقب میفته و جبرانش هم غیر ممکنه. امثال کشاورز و لک دیگه جایی تو اصفهان ندارند.
زنده باد استاد علیرضا افضل. اسطوره زنده اصفهان و ایران

abolfazl شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱:۴۰

reza lak aberoye esfehan ro bordi. faghat afzal

ماهر شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۸:۴۱

افضل اسطوره فوتسال اصفهانه و به لحاظ فنی طی چندین سال خودش رو اثبات کرده و حقش نبود کنار گذاشته بشه – فوتسال اصفهان و تیم ملی با کنار گذاشتن افضل ضربه خورد ۰

علی شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۵

افضل خجالت بکش

احمدرضا شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲

مربی فقط علی افضل-حسین افضلی و سلطان احمد باغبانباشی ….نباشن فوتسالی وجود نداره

رضايى شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۵

١سال با تبانى ١سالم با لطف تیم منصورى قهرمان شدى عجب کارنامه و میراثى

يوسف شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰

اقاى رضایى سال اول حق کیتى قهرمانى بود اکه ماهان با منصورى تبانى نمیکرد و ماهان به نفراتش اجازه بازى میداد عمرا منصورى ماهان رو میبرد، سال دومم منصورى میخاست نبره که کیتى اول نشه، حالا هم دیکه قهرمان شد و رفت اسیا، اونجا که دیکه نه تبانى بود نه ماهان نه منصورى ولى با درایت قهرمان شد با ٧ بازیکن. على افضل خودش ادم خوبیه، اون کثافت کاریها کار على طاهرى و اطرافیانشه

سینا شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۶

سلطان علی افضل
محمد کشاورز و دارو دستش گیتی را نابود کردند حالا هم بهونه مصدومیت میکنند ما اصفهانی ها گیتی را یه تیم اصفهانی نمیدونیم اقای کشاورز از اصفهان برو اصفهان جای ادمهای زیراب زن نیست

سینا شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۶

علی افضل ادم خوبیه
این علی طاهری باید از فوتسال بره تا فوتسال پاک بشه

نام ... شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۷

اقای افضل حرف از مبلغ قراردا دزدید میشه به عنوان یه مربی درجه Bبگیداز ماهان ،فیروز صفه زمان ظاهری چقدر دریافتی داشتید،تو دو سال گیتی پسند که نزدیک به هشت صد میلیون قراردادبستی چه کسی به شما داد،شما کسی بودی که اختلافاتت با شمسایی بر کسی پوشیده نیست حالت سنگ دبیری رو به سینه می زنی نمک خوردی نمکدون می شکنی.مگه مربی گری ارث شماست که منم منم می کنی این فرشگاه دو نبش تو خ چمران رو که صدقه سری طاهری داری.برو مرد باش.

ناشناس شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۳

آقای بی نام.آن زمان که علی افضل فوتبال بازی می کرد بعد تیم ملی فوتسال بود تو کجا بودی.این مال و اموال و این مغاره رو هم از اون موقع داره.آن زمان که ذوب آهن بود تو و علی طاهری تو لوپ لوپ بودین.اول جایگاه تو بدون بعد اسم علی افضل و وحید شمسایی رو بیار

سینا شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۰

فوتسال اصفهان یعنی سلطان علی افضل و احمد باغبانباشی

سینا شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۴

اقای نام اگه ۸۰۰ میلیون پول گرفته حقش بوده تیم گیتی رو دو سال قهرمان کرد حالا این همه پول به لک لک دادید چیکار کرد

رامین یکشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۸:۴۵

واقعا این سلطانها چقدر خواهان دارن لیگ یکو قرق کردن و بخاطر اینکه ریا نشه نمیان لیگ برتر مربیگری کنن

مدیریت سایت دوشنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷

دوست بزرگوار سلام

با توجه به مشخص بودن آی پی ها لطفا فقط یک بار نظر خود را مرقوم بفرمایید و پاسخ خودتان را با نام دیگر ندهید. از شما که توجه می کنید سپاسگزاریم.

اقا گل گفتی نمرت ۲۰