کد خبر : 3401
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1392 - 7:26
-

طاهری: بازی را برای دبیری درآوردند/ خداحافظ فوتسال…!

طاهری: بازی را برای دبیری درآوردند/ خداحافظ فوتسال…!
مدیرعامل باشگاه گیتی پسند اصفهان با بیان اینکه دیگر حاضر نیست در فوتسال بماند، اعتراض تندی نسبت به قضاوت بازی تیمش با دبیری کرد و گفت: داور، بازی را برای دبیری درآورد!

علی طاهری در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، ابتدا درباره استعفایش از هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال توضیح داد: با توجه به روندی که فوتسال طی می کند، کنار رفتم تا جایگزین بهتری به جای من بیاید. هر چه برای فوتسال زحمت کشیدم به هوا رفت! تصمیم داریم آرام آرام از کل فوتسال برویم. اختیار استعفا از سازمان لیگ با خودم بود و کنار رفتم اما تصمیم گرفته ام به کل از فوتسال بروم و باید باشگاه هم با آن موافقت کند.

 

وی افزود: ان شاالله تصمیم خودم را در هیات مدیره باشگاه مطرح خواهم کرد. همچنین دیگر باشگاه گیتی پسند را در ادامه بازی های لیگ نخواهید دید. این تهدید نیست بلکه عین واقعیت است. شاید بگویند باشگاه های بزرگ مثل پرسپولیس و استقلال هم تهدید به کنار رفتن کرده بودند اما ماندند. ولی آن ها دولتی بودند و باید وزارت ورزش موافقت می کرد. اما باشگاه گیتی پسند برای خودمان است و دیگر نمی خواهیم در فوتسال باشیم!

 

مدیر عامل باشگاه گیتی پسند همچنین اظهار داشت: من نامه دو خطی به کفاشیان نوشتم و هیچ انتقادی هم نکردم. چون دیگر انتقاد در فوتسال به جایی نمی رسد. دو هفته پیش مصاحبه کردم و گفتم تا زمانی که کفاشیان نخواهد، فوتسال همین است. ما نیز همانطور که خودمان فوتسال اصفهان را با آوردن تیم پست زنده کردیم، خودمان هم احقاق حق می کنیم و برای همیشه کنار می رویم.

 

طاهری در ادامه به fut5al  گفت: خدا را شکر بازی ما با دبیری پخش مستقیم بود و همه دیدند. داوری که ماشاالله… هفته گذشته به کمیته فوتسال نامه نوشتیم و عنوان کردیم خواهشا از داوران مجرب برای بازی ما و دبیری استفاده کنید. آن ها گفتند بله، چشم، حتما… اما رفتیم ورزشگاه و دیدیم بازی برده را آقای فولادی چنان قشنگ برای دبیری درآورد که صدای هیچ کس در نیامد! خیلی راحت این کار را کردند. داور هم بسیار شیک، بازیکن ما را اخراج کرد. دیگر بقیه صحنه ها بماند.

 

مدیر عامل باشگاه گیتی پسند در پایان از ارسال فیلم بازی به AFC خبر داد و به پایگاه خبری فوتسال گفت: این بار دیگر به کمیته داوران فیلم نمی دهیم و آن را صاف به مالزی می فرستیم تا AFC شاهکار داوران ایرانی را ببیند. به هر حال این داوران بین المللی بودند و باید AFC بر آن ها نظارت داشته باشد.

 

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 22 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۸:۵۷

موافقم من هم بودم با داشتن این همه بازیکن ملی و اون کارهای که فقط اینها بلندند و این بار جواب نداد!!! از لیگ کناره گیری می کردم.

حق شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹

حتما تو سایت جهانی هم تبانی شده که گیتی نامزد بهترین تیم دنیاست .بابا دست بردارین گیتی رو خود ما ایرونیها که نه داورهای عزیز نابود کردن…

rahbar شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۷

گیتی اگر تیم بود به تیم مالزی نمیباخت
اصلا نباید میرفت جام باشگاهای آسیا

نام ... شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۸:۵۸

اون روز که داور خطای بازیکن گیتی روی بازیکن هلال احمر رو نگرفت و به جاش مربی هلال اخراج شد داور خوب بود حالا خوب نیست!؟

نام ... شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۸:۵۸

به قول مایلی کهن تبانی کارها باید برن دسته ۵!!!!!

نام ... شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۸:۵۹

آقای طاهری این ها عاقبت حقی است که از مردم قرچک ضایع شد. اون وقت ها که فدراسیون عمدی رای رو دیر اعلام کرد که شما برید آسیا همه چیز ردیف بود؟! حلال بد شده

نام ... شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳

مگه قرچک حقی هم داشته

علی عبدی از قرچک شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۹:۰۰

اتفاقاً رفتن اینها برای داشتن فوتسال پاک خوبه!

نام ... شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۱

شما قرچکیا مگه معنی فوتسالو میدونید که دنبال فوتسال پاک هستید؟

نام ... شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۹:۰۱

یکی نیست بپرسه وقتی عضو هیات رئیسه بودی چند بار جلسه می رفتی؟ تو که همیشه غایب بودی .

نام ... شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۹:۰۲

وای گیتی بره کی می خواد تبانی کنه؟ واله برید دلمون برای تبانی هاتون تنگ میشه.

تبريز شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۹:۴۰

سلام در مطلب دیگری هم نوشتم، چوب خدا صدا ندارد. آقای طاهری عزیز چرا وقتی داوری ها به نفعتون بود، همه چیز عالی بود، همه جا نیکو بود، هوا هم خیلی خوب بود، چرا تحمل شکست ندارید؟ چرا تحمل قبول واقعیت را ندارید؟ داوران خوشبختانه دیگر به بلوغ فکری رسیده اند و امثال شما ها نمی توانید آنهاو جامعه فوتسال را با قلدر مآبی هاتون گول بزنید. کمی واقع بین باشید و قبول کنید که دوران شما به سر رسیده است. یا حق

نام ... شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲

اگه باخته بودید که انقد زیبا حرف نمی زدید.برید خدارو شکر کنید

محسن شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵

اگه یک تیم که تو فوتسال سرمایه گذاری می کنه اونم بره وای به حال فوتسال ، من اصفهانی نیستم ولی کمیته فوتسال نباید بزاره گیتی هم مثل ماهان فوتسال رو ترک کنه چون این واقعا برا فوتسال و بازیکنای فوتسال فاجعس، امیدوارم این اتفاق نیفته، چون روز به روز فوتسال پسرفت می کنه و قرارداد های بازیکنا کمتر می شه

ورزشى شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۶

اخه یکى نیست به این جوبان دروغکو و دستیارش بینوکیو ( اراقیزاده) بکه اکه میخاهید کنار برید فیلمو جرا به afc میفرستید. در ضمن تو تیم بست اوردى بالا یا على افضل، اون موقع که کسى کاه بارت نمیکرد دنبال على افضلى میرفتى که بشناسنت، حالا حرفاى کنده میزنى، بخدا این اقا بره فوتسال باک میشه، کیتى فکر کرده جون خوسوسیه باید حتما اول شه، اقاى جنتى ورزش رو با فیلى هندى اشتباه کرفته.

يوسف شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۶

طاهرى ١٠ ساله میخاد بره ولى این کار بدجور به دهنش مزه کرده، اینقدر که حاضره همه رو زیره باش له کنه تا به هدفش برسه، ولى دیکه ممه رو لولو برد، حالا تو باید برى،

سینا شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۰

علی طاهری حیا کن فوتسال اصفهان رو رها کن
اره دیگه میخواد بره تیم زمزم را برای ساله دیگه دست بگیره حالا گیتی بد شد

نام ... شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۶

عزیزم اگه نمی دونی بدون که زمزم هم را طاهری داره مدیریت می کنه

گيتي نصف جهان شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۱

نظر همه قابل احترامه ولی این بگم علی طاهری پدر فوتسال ایرانه خیلیا در پرتو همین علی طاهری به خیلی جاها رسیدند .علی افضل و خیلیا دیگه اگه علی افضل شد به خاطر همین اقا شد.تا زمانی که تو اصفهان بودعلی افضل و حسین افضل مربی تیم هاش بودند که با توجه به سیاستای اقای طاهری وجذب بازیکنان خوب ونوع رفتار اقای طاهری تیم ها نتیجه می گرفتند وگرنه این دو شخصیت بزرگوار افضل تو این ایران هیچ جایی ندارند ،چرا که اگه سوادی داشتند تیمای دیگه می خواستندشون.اینم بگم تو کل ایران برا موفقیت یه تیم توشهرشون افتخار می کنن ولی تو اصفهان رفقای دیروز دشمنای قسم خورده می شن،گیتی پسند تو این چهار سال به نتایجی رسیده که همه به خاطر زحمتای امثال طاهری است.

امير شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۷

واقعاً با رفتن اقای طاهری یعنی یک عقب گرد به ١٠ سال گذشته…
اگه وحید شمسایی الان واسه خودش مال املاک بهم زده با وجود این بزرگ وار بوده..
اقای طاهری خیلی واسه این فوتسال زحمت کشیده..
دمت گرم

rahbar یکشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰:۰۴

مال و املاک؟
مگه اومدن دزدی؟
همچی میگی انگار رو گنجه شمسایی
اگه به همین راحتی بودی چرا بقیه به گرد پای شمسایی نمیرسن؟

رضا شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۰

امیر اقا واقعأ حرف حق زدى هر چند برا خیلیها تلخه. از کنار طاهرى ب همه چى رسیدن حالا یادشون رفته.