کد خبر : 3438
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1392 - 17:55
-

ناظم الشریعه: هدفمان این است این جایگاه را از دست ندهیم

ناظم الشریعه: هدفمان این است این جایگاه را از دست ندهیم
سرمربی تیم حفاری می گوید این تیم باید جایگاه خود در رده دوم را حفظ کند هر چند نیم نگاهی هم به قهرمانی دارند.

با توجه به شکست گیتی پسند در مقابل دبیری تبریز، تیم حفاری خوزستان توانست با برتری مقابل راه ساری به رده دوم جدول صعود کند.محمد ناظم الشریعه سرمربی این تیم در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: تلاش می کنیم جایگاه خود در رده دوم را حفظ کنیم.

ناظم الشریعه ابتدا در مورد بازی با راه ساری اذعان داشت:راه ساری در مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت و متاسفم که این تیم پرطرفدار و قدیمی در آستانه سقوط است.با توجه به اینکه ما بازی دشواری مقابل منصوری در هفته آینده داریم در بازی با راه ساری به چند بازیکن مصدوم خود استراحت دادیم و چند بازیکن دو اخطاره تیم هم کمتر بازی کردند تا با تمام قوا مقابل منصوری به میدان برویم.

سرمربی حفاری که تیمش در بازی رفت در اهواز از منصوری شکست خورد در مورد بازی برگشت اذعان داشت:شرایط دور رفت با برگشت تغییر می کند.آن شکست شرایط ما را سخت کرد و حالا به دنبال احقاق حق خود هستیم.در بازی رفت حقمان باخت نبود اما در بازی جمعه به چیزی جز پیروزی فکر نمی کنیم.

ناظم الشریعه که تیمش برای اولین بار در رده دوم ایستاده در مورد شانس قهرمانی تیمش تصریح کرد: واقعیت این است که کار سختی برای قهرمانی داریم.البته دبیری بازی های سختی پیش رو دارد اما شانسش بسیار بالاست.الان بازی با همه تیم ها مشکل شده و حتی تیم های پایین جدولی هم راحت نیستند.به نظرم راه دبیری برای قهرمانی هموار تر است اما ما هم تلاشمان را می کنیم تا در وهله اول قهرمان شویم و همینطور بتوانیم جایگاهمان در رده دوم را از دست ندهیم.

سرمربی اسبق گیتی پسند در مورد احتمال کناره گیری این تیم از لیگ برتر تاکید کرد: ما هم شرایط بازی در تبریز را تجربه کردیم  و می دانیم که نتیجه گرفتن در آنجا کار سختی است.شاید داور هم اشتباهی داشته باشد اما راهش محروم کردن داور است نه اینکه تیمی قهر کند و بگوید دیگر شرکت نمی کنیم.امیدوارم این اتفاق نیفتد و گیتی پسند در لیگ بماند.

ناظم الشریعه در پایان گفت: بازیکنانم با جان و دل بازی می کنند و تیم شرایط ایده الی دارد.من از بازیکنانم تشکر می کنم و امیدوارم با ادامه این روند بتوانیم به جایگاهی که شایسته حفاری است دست پیدا کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۳

Donya Faghat Farhad Tavakoli-Ali Samimi-Farid Namazi

ناشناس 1 شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۰

باسلام وخسته نباشید…..ملی حفاری یه تیم وکاروبرنامه ریزیها براساس کارگروه تیمی انجام میشه….انشااله به امید پیروزیهای آینده

اهوازی با غیرت شنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۵

درود بر فرهاد توکلی با غیرت…..

حسن یکشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۷:۵۸

از هفته ششم با آمدن جلیل دوران به عنوان مربی تیم حفاری نتایج تیم به کلی عوض شد
جلیل دوران دوست داریم