کد خبر : 3478
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 بهمن 1392 - 14:50
-

محرومیت دو جلسه ای حفاری اهواز از همراهی تماشاگران

محرومیت دو جلسه ای حفاری اهواز از همراهی تماشاگران
کمیته انضباطی در حکمش آورده است که تخلفات تماشاگران منتسب به ملی حفاری مسبوق به سابقه بوده و اعمال تنبیهات شدیدتر در صورت تکرار تخلف؛ قبلا تذکر داده شده بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سوی کمیته انضباطی تیم حفاری اهواز به برگزاری دو بازی بدون حضور تماشاگر محروم شد.
بنا بر اعلام کمیته انضباطی در رقابتهای لیگ برتر فوتسال و در دیدار تیم های ملی حفاری ایران و ماهان تندیس قم که ۲۳ دی ماه در اهواز برگزار شد، تماشاگران تیم حفاری، با پرتاب اشیا و ایجاد وقفه در روند بازی مرتکب تخلفاتی شدند که کمیته انضباطی ای تیم را به دو جلسه بازی بدون حضور تماشاگران و پرداخت سی میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. رای صادره قطعی است.
کمیته انضباطی در پایان حکمش آورده است که تخلفات تماشاگران منتسب به ملی حفاری مسبوق به سابقه بوده و اعمال تنبیهات شدیدتر در صورت تکرار تخلف؛ قبلا تذکر داده شده بود.
پایان پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

از اهواز... یکشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۷

خداوکیلی خودم روزبازی با فولادتندیس درجایگاه بودم ودیدم که عکاس قم به همراهنشان که در جایگاه بودند وبطر بزرگ آب را روی نیمکت خودشان انداختند….بدلیل اینکه فشاربازی حفاری را بگیرند وما هم خبرداشتیم که فیلمی که از افتادن تدارکاتشان بعد بطری گرفته اند برعلیه تماشاگران استفاده کنندوماهم منتظر عکس العمل کمیته انضباطی بودیم…..پارسال در قم که همه یادشونه کوهستانی بطری پرتاب کرد هیچ کاریش نکردند ولی چوبش وخوردند وقهرمانیشون روز آخر پرید….ولی ثابت میکنیم کارهای زشت وزننده متعلق به خودشون بود وحق تماشاگر اهوازی نبود که محروم بشه آقایان منصف کمیته انضباطی…….تخم مرغ بازی با میثاق در اهواز هم کارخود رفقای خوراکچی بود که دیدید درتهران چه باخت فجیعی متحمل شدند آدماا خوبه که با داشته های فنی ببرند ونه دست به هر کاری بزنند…..فقط این نوشته هاکمی درد دل بود با شما دوستان فوتسالی…..یاحق

نام ... یکشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۴

حالا از گیتی نا امید شدن میخوان چوب لای چرخ حفاری بندازن که نکنه خدایی نکرده بیان و قهرمان بشن

علی یکشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۴

اقا به نظر من یه کاپ قهرمانی بدن به دبیری بعدش از لیگ بزارنش کنار بقیه تیمها با همدیگه بازی کنن.این دیگه چه وضعشه از اونطرف این بلا سر گیتی میارن از این طرف حفاری محروم میکنن یه جای دیگه داوران فقط بسود گیتی سوت میزنن.
اقای افتخاری لطفا دست از سر این فوتسال بردار
خسته شدیم بخدا
اقا ما اهوازیا قول میدیم که دبیری اومد اهواز اصلا روبروش بازی نکنیم که دل اقای افتخاری راحت بشه
خوبه دیگه…….

امیر شنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴

سلام مشکل حفاری امثال ایرج کریمی و اطرافیانش هستند که بقولی با ساپورت کردن عواملشون تحت عنوان لیدر شن ومنزلت ااین استان وشهر واین شرکت بین المللی را برده اند ونقش مافیای استان را بازی میکنند وبا هر قیمتی خودشون به باشگاه و حاجتی تحمیل میکنند وهیچ خجالتی هم نمیکشند