کد خبر : 3569
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 بهمن 1392 - 14:47
-

ابطحی:شهرداری ساوه مثل حفاری در سالهای بعد مدعی می شود

ابطحی:شهرداری ساوه مثل حفاری در سالهای بعد مدعی می شود
سرمربی تیم شهرداری ساوه معتقد است تیمش در لیگ برتر عملکرد خوبی داشته است.

سید مهدی ابطحی سرمربی تیم شهرداری ساوه مدعی شد از شرایط این تیم رضایت دارد و شهرداری ساوه راه حفاری خوزستان را می رود.

ابطحی در مورد شرایط تیم شهرداری ساوه در لیگ برتر به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: تیم خوبی داریم و مهم این است که مردمی که بازی های ما را می بینند از شرایط رضایت دارند.اینکه از تیم ما بازیکن به تیم ملی دعوت می شود یعنی تیم خوبی داریم.البته در بعد نتیجه گیری تا حدودی به مشکل خوردیم که دلیل اصلی آن هم موقعیت هایی است که در هر بازی از دست می دهیم و به گل تبدیل نمی شود که ناشی از کم تجربگی بازیکنان است چرا که اکثر بازیکنان ما سابقه حضور در لیگ برتر را ندارند.

سرمربی شهرداری ساوه با بیان اینکه این تیم در اکثر بازی ها از حریفانش برتر است اذعان داشت: ما تنها در دو بازی از حریف خود ضعیف تر یا برابر بودیم و گرنه در سایر دیدار ها از حریفان خود برتر و سرتر بودیم اما در نتیجه گیری موفقیتی نداشتیم.

ابطحی در مورد جایگاه این تیم در پایان لیگ تصریح کرد: طبق برنامه ای که داریم در پایان لیگ باید در رده هشتم قرار بگیریم.برنامه اصلی ما در این فصل تمرکز روی ساختن تیم های پایه و تیم دوم شهرداری ساوه بود.برنامه این تیم مثل حفاری خوزستان خواهد شد و همانطور که حفاری اکنون به تیمی قوی تبدیل شده شهرداری نیز در سالهای آینده حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت و به تیمی مدعی تبدیل می شود.

این مربی در مورد کیفیت لیگ امسال گفت: لیگ عیجیبی داریم.امسال سالی متفاوت است و هر چند داوری ها و میزبانی ها تعیین کننده است اما حضور این همه مدعی کار را فشرده و جذاب کرده است. به نظرم در بعد داوری ها باید رسیدگی بیشتری شود.

ابطحی در پایان در مورد شرایط تیم ملی تصریح کرد: ارزش خسوس در جام جهانی مشخص می شود.در دوره های قبلی جام ملتهای آسیا تیم ایران در اکثر دوره ها قهرمان شده و این هنر نیست که خسوس تیم ایران را قهرمان کند.عدم برنامه ریزی و نبود ساختار در فوتسال ما گاهی باعث شده قهرمانی در آسیا را از دست بدهیم با این حال برای ما قهرمانی در آسیا رویا نیست و در جام جهانی باید در جمع سه تیم برتر قرار بگیریم که آن زمان عیار خسوس مشخص می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا پنجشنبه , ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۴

دم همه بچه های فوتسالی استان مرکزی گرم که همیشه پرچم استان مخصوصا فوتسالش رو بالا نگه میدارن…

ارسلان جمعه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۵

جناب ابطحی مثل اینکه حفاری در زمان اقای فرهادی در سال۸۸ با یک تیم بومی مقام سوم دست یافته بود ولی شما یک جهارمی وششمی برا حفاری اوردید بهتره با کلمات مثل بجه ها بازی نکنی

yosef شنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰:۲۱

سلام.
اقا ما اصلا راضی نیستیم از این تیم اگه قرار به بومی سازی هستش باید مربی تیم هم بومی بشه یعنی اقای عقابی برگرده.
اگه به سایت شهرداری ساوه یعنیwww.savehsports.comسربزنید و به قسمت نظرات برید میفهمید که مردم چقدر ناراضی اند.
ما از بچه های تیممون خیلی زاضیم ولی از مربی این تیم اصلا راضی نیستیم.