کد خبر : 4159
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1392 - 10:21
-

حسن زاده : اشتباه داور در شکستمان اثرگذار بود/مهم نیست که با چه رتبه‌ای لیگ بر‌تر را به اتمام برسانیم!

حسن زاده : اشتباه داور در شکستمان اثرگذار بود/مهم نیست که با چه رتبه‌ای لیگ بر‌تر را به اتمام برسانیم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محسن حسن‌زاده در خصوص شکست تیمش برابر فرش آرای مشهد گفت: از نظر کیفی بازی خوبی از هر دو تیم دیدیم اما متاسفانه در مسابقه‌ای که می‌توانستیم برنده میدان باشیم بازی را واگذار کردیم. وی گفت: هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی ایجاد کردند اما سهم تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محسن حسن‌زاده در خصوص شکست تیمش برابر فرش آرای مشهد گفت: از نظر کیفی بازی خوبی از هر دو تیم دیدیم اما متاسفانه در مسابقه‌ای که می‌توانستیم برنده میدان باشیم بازی را واگذار کردیم.
وی گفت: هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی ایجاد کردند اما سهم تیم ماهان تندیس به مراتب بیشتر بود و اگر در ضربات آخر کمی دقت داشتیم به راحتی می‌توانستیم با امتیاز کامل این مسابقه به قم بازگردیم.
سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم با انتقاد از نحوه قضاوت داوران این مسابقه بیان کرد: اشتباه داور در شکست تیم ماهان تندیس اثرگذار بود و حتی در ثانیه‌های پایانی بازی داور چهارم در متوقف کردن زمان غیر مفید بازی تعلل کرد و در حقیقت در زمانی گل دوم را دریافت کردیم که بازی باید تمام می‌شد.
حسن‌زاده افزود: قصد توجیه شکست را ندارم و ما چندین موقعیت عالی گل را به دست آوردیم و هنگامی که آن‌ها را یکی پس از دیگری از دست دادیم دروازه‌مان باز شد.
وی عنوان کرد: تیم فرش آرای مشهد در دقایق پایانی دفاع می‌کرد و به یک امتیاز کاملا راضی بود اما ماهان تندیس برای پیروزی و کسب ۳ امتیاز تلاش می‌کرد اما تقدیر این بود که آن‌ها در حالی که به مساوی راضی بودند در ‌‌نهایت برنده مسابقه باشند.
سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس درباره جایگاه تیمش در هفته‌های پایانی لیگ بر‌تر فوتسال خاطرنشان کرد: برای ما مهم نیست که با چه رتبه‌ای لیگ بر‌تر را به اتمام برسانیم بلکه هدف ما قهرمانی در جام حذفی و کسب یک جام برای ماهان تندیس است.

پایان پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فرشاد شنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱

سلام آقای محسن حسنزاده
من از نزدیک بازی رو دیدم تایم اوت ۱ دقیقه مونده به پایان بازی مجید مرتضایی تیم شما رو با خاک یکسان کرد اون با آوردن دو بازیکن تهاجمی(قدرت بهادری – ایمان احمدی) به بازی قصد بردن تیم شما رو داشت نه دفاع کردن برای همین در۴ ثانیه به آخر بازی گل خوردید. بازم دم مربیهای فرش آرا گرم که هر و قت میبازند تیم حریف رو تحقیر نمیکنند.

قم مهد فوتسال ایران شنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۳

چه تحقیری عزیز جان داری خودتم میگی که ۱ دیقه مونده به پایان بازی عنصر تهاجمی اضافه کرده!!! دفاع نکرده یعنی؟؟؟
یکم انصاف داداش من!

بی نام شنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۴

همین تیم بادش رفته تو قم هم بازی رو به فرش ارا باخته بود….!!!
حافظه هم خوب چیزیه

قم مهد فوتسال ایران یکشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱

یادمون نیست ولی ماهان نیم فصل دوم خیلی بهتر از نیم فصل اوله … بعد از جدا شدن ۳ تا بازیکن اصلی از تیم یه نیم فصل طول کشید که تیم دوباره جمع بشه … جام حذفی میبینیمتون!

قم مهد فوتسال ایران یکشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۳

منظورم یادمون هست بود!! 🙂 :s

عبدالله خاكي شنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۹

کمیته داوران در مورد داور سوم و وقت هم باید از داوران مجربتر و مسلط تر استفاده کند نه افرادی که در کلاس لیک برتر نبودند و متأسفانه با ندانم کاری جو مسابقه را خراب میکنند

باران یکشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۹

تیمی که تو خونه خودش ۶ تا از فرش آرا خورده چطور زمین و زمان را مقصر باختشون می دانند!!!!!!!!! مرد باشید بگید زورمون به فرش آرا نرسید باختیم .تمام

قم مهد فوتسال ایران دوشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰

درته ولی چ ربطی داره دور رفت برای رفت بود … فرش آرا ۸ هفته بود برد نداشت!!!! بعدشم نیم فصل او لماهان بعد از جدایی ۳ تا از بازیکنای اصلی فصل پیش خوب نبود ولی الان کم کم داره جا میفته.
ایشالا جام حذفی قهرمان میشیم.
تدافعی بازی کرد ولی به هر حال ما باختیم . فقط همین!

علیرضا یکشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۰

جناب حسن زاده سلام تا جاییکه من بازی رو دیدم شما هیچ تاکتیکی واسه حمله نداشتین به جز تاکتیک کهنه صبای قدیم و ماهان جدید،که کرمانی در نقاط کور می ایسته،ضمنا فرشآرا مساوی میخواست یا شما که دروازه بانتون طبق عادت قدیمی قمی ها داءم اظهار به مصدومیت میکردو خوشبختانه با تیزهوشی داور کارت هم گرفت.تازه بازی رفت هم یادتون نره

نام ... یکشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۲

ضمنا اگر میشد عکس تابلو رو واسه آقای حسن زاده بفرستم که بدونن هنوز وقت بازی ۵ثانیه مونده بود تا تموم بشه

sama_txt دوشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵

باسلام.
من بازی و دیدم انصافٱ قم حمله کرد توپش گل نشد همون توپ تو برگشت گل شد. کلأ بازی قشنگی بود.

مهران دوشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۱

تمام این حرفا بر میگرده به یک اسم…..:
سلطان قدرت بهادری

ماهان دوشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸

خیلی جالبه گل دوم فرش ارا موقعی زده شد که تیم ماهان تندیس بی مهابا حمله میکردو تمام بازیکنای فرش ارا تو زمین خودشون جمع شده بودن و به مساوی راضی بودن
تازه اگه اول نیمه دوم ماهان تندیس پنالتی رو خراب نمیکرد الان با اختلاف برنده بود