کد خبر : 4211
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1392 - 12:10
-

مرتضایی: برای بررسی وضعیت بازیکن تیمم وارد زمین شدم!

مرتضایی: برای بررسی وضعیت بازیکن تیمم وارد زمین شدم!
سرمربی فرش آرا مشهد از دلیل اخراجش در بازی با تاسیسات می گوید.

مجید مرتضایی سرمربی فرش آرا مشهد در دیدار با تاسیسات به دلیل ورود به زمین از بازی اخراج شد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مرتضایی در این خصوص گفت:در حالی که ۲.۳۰ ثانیه به پایان بازی مانده بود و سروری و بنی اسدی در حال هجوم به سمت دروازه تاسیسات بودند که بازیکن این تیم خطای واضح و سختی کرد که سر سروری با اصابت شدید به کف سالن چنان صدایی کرد که ناخود اگاه به داخل زمین رفتنم تا حال بازیکنم را جویا شوم و جالی اینکه داور به ادامه مسایقه دستور داده بود .این حرکت بی اختیار من که نگران سلامتی بازیکنم بودم ،باعث شد بعد از توقف بازی، داور در نهایت احترام و به دلیل ورود من به داخل زمین حکم اخراج من را بدهد.دلیل اخراج من به دلیل ورودم به داخل زمین حین جربان بازی بود که البته نگران سلامتی بازیکنم بودم که پس لحظاتی که از جا بلند شد ،خارج شدم و هیچ اعتراضی به داوری نداشتم.چرا که اصول اخلاقی من و باشگاه فرش ارا در اعتراض به داوری نیست.
مرتضایی درباره بازخورد این حرکت گفت :پس از بازی سرمربی تیم ملی که در سالن حضور داشت و ناظر داوری و اغلب کسانی در سالن حضور داشتند به اشتباه بودن تصمیم داور در نگرفتن خطا بر روی بازیکن ما صحه گذاشتند.اما من قبول دارم که ورودم به داخل زمین درست نبود.

مرتضایی درباره بازی نیز گفت : تیم تاسیسات مربی خوبی دارد ودو بازیکن برزیلی این تیم هم از خارجی های خوب لیگ هستند.اما پس از پیروزی هفته گذشته شرایط خوبی داشتیم و می توانستیم پیروز هم باشیم که نشد. اما شاگردان من نشان دادن که بازی را بلدند و جوانان تیمم آینده باشگاه فرش ارا هستند.
مرتضایی در خاتمه این گفتگو گفت : باز هم تاکید میکنم که در تمام سال های حضورم در ورزش اعتراض به داوری وتحت فشار گذاشتن داور الگو من نبوده.اما برای ابجاد شرایط بهتر در فوتسال ،در پایان بازی با ناظر داوری که مسئو ل چیدمان داوری هم هستند در نهایت احترام مسایل را مطرح کردم و اشاره کردم که مشکلات داوری را بررسی کنند.اما حق خود میدانیم که تصویر این صحنه را برای کمیته فوتسال ارسال کنیم.

فرش آرا در بازی اینده خود برابر میثاق تهران قرار می گیرد که این بازی ۱۷ اسفند در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار میشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴

فقط بلدن مصاحبه کنن ،داور ١٠ تا سوت به ضرره تاسیسات زد اصلا همون باعث شد ک شما بر اثر اتفاق بازیا مساوی کنین

ماهان سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱

منم موافقم فقط بلده شعار بده من اینجوریم من اونجوریم… اصلا تاحالا دیدین داور ی مربی رو که واسه اروم کردن بازیکنش میره تو زمین اخراج کنه…………………..
اقا رفته اعتراض کرده اخراج شده حالا واسه اینکه حرفای هفته ی قبلشو توجیح کنه که گفته بود باختو نمیندازه گردن داوریو به داور احترام نمیذاره و ……….. داره سیاه بازی میکنه

سعید سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۵

به نظر شما چه سودی برای این بنده خدا داره که شعار بده آیا با این کار بهش امتیاز میدن یا بازی ها رو میبره یا اینکه با این رفتار تمام داورها میدونن اینها اهل اعتراض نیستند و تمام قد سر تیم فرش آرا رو میبرن. اما به عقیده من ایشون میخواد به امثال شما بگه که جور دیگه هم میشه به مسایل نگاه کرد. هیچکس رو ندیدم مثل این بنده خدا مثبت مصاحبه کنه . سیاه بازی برای کی برای چی . برای تو اشکال نداره میدونیم ناراحتی که باختی هم رفت هم برگشت. زنده باد مشهد زنده باد فرش آرا

فوتسال سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۱

خدایی هفته ی قبل قمم شانسی بردن
با مصاحبه هاش میخاست برد هفته ی قبلشو بزرگ کنه
عوض این که تیمشو قوی کنه علیه مربی تیم حریف مصاحبه میکنه

مشهدی سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۶

خوبه که این تیم قمی رو رفت وبرگشت بردیم…پس ساکت!!!
نفهمیدی سال دیگه بگو باز حالتونو همینجوری بگیریم!!!

سعید سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۸

یکی از کارهای ما تومشهد بردن شانسی قم در بازیهای رودرو هستش طی دوسال بازی سه بازی از ۴ بازی با شما رو بردیم همش هم در ثانیه های پایانی چه تیم خوش شانسی این فرش آرا

علیرضا چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۹

برد هم در زمین حریف هم در زمین خودی شانسی نیست

مشهدی سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۷

فرش آرا رو شاخ قدرت بهادری میچرخه. زیاد دنبال مسایل دیگه نباش آقای مرتضایی با این تعویض های خنده دارت

سعید سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۰

دوست عزیز که فقط کارت تخریبه اگه مشهدی هستی پس باید میدونستی که در بازی رفت مقابل همین تیم ماهان قم فرش آرا بدون قدرت بهادری این ماهان رو برد. آب به آسیاب بقیه میریزی قدرت بهادری یک بازیکن مثل بقیه بازیکنا.

مهدی چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰:۴۲

شمایی که ادعاتون میشه که با مصاحبه و اعتراض داره بازی رو میبره ،شما . بله خود شما. تا حالا با مرتضایی از نزدیک برخورد داشتی که ببینی چه جور ادمیه چه شخصیتی داره؟ جدای از مربیگری که همتا نداره یک انسان به تمام معناست. اگه چشم دیدن موفقیتاشو نداری مشکل خودته

قم چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰

کدوم موفقیت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با اینهمه بازیکن تو این ۲سال چه موفقیتی کسب کرده این اقای به نظر شما موفق؟؟؟؟؟
البته خوب برای شما هشتم یا نهم البته موفقیته
ضمنا سرتو بالا کن جدولو نگاه کن ۲ ساله زیر هستین ……………….
ما شانسی بلد نیستیم ببریم بلدیم ۵تا ۵تا بهتون بزنیم