کد خبر : 4264
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 اسفند 1392 - 9:53
-

نظمی: شاید تراکتور سازی برای قهرمانی در لیگ فوتسال تیمداری کند!/منتظر قهرمانی تیم دبیری هستیم

نظمی: شاید تراکتور سازی برای قهرمانی در لیگ فوتسال تیمداری کند!/منتظر قهرمانی تیم دبیری هستیم

جمشید نظمی مدیر عامل باشگاه تراکتور سازی تبریز از با حضور در ورزشگاه علوم پزشکی تبریز از نزدیک دیدار دو تیم دبیری و زمزم را تماشا کرد. به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، نظمی در مورد علت حضورش گفت: در قهرمانی تیم تراکتورسازی در جام حذفی شاهد یک بسیج عمومی در استان بودیم و

جمشید نظمی مدیر عامل باشگاه تراکتور سازی تبریز از با حضور در ورزشگاه علوم پزشکی تبریز از نزدیک دیدار دو تیم دبیری و زمزم را تماشا کرد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، نظمی در مورد علت حضورش گفت: در قهرمانی تیم تراکتورسازی در جام حذفی شاهد یک بسیج عمومی در استان بودیم و باشگاه دبیری نیز در فراهم کردن شرایط سفر هواداران تراکتورسازی به کرمان کمک شایانی کرد و امروز وظیفه من و هواداران تیم تراکتورسازی است که از تیم دبیری تبریز حمایت کنیم.

وی افزود: حضور من در بازی دبیری تبریز با زمزم اصفهان برای حمایت و دادن روحیه به تیم دبیری بوده و ورزش تبریز و آذربایجان منتظر قهرمانی و کسب دومین جام این بار توسط تیم دبیری تبریز است.

نظمی در مورد پیشنهاد افشین دبیری در مورد تیمداری تراکتورسازی در فوتسال گفت: باشگاه تراکتورسازی در گذشته تیم فوتسال داشته است و شاید روزی به صورت حرفه‌ای در فوتسال هم تیمداری کنیم و قطعا اگر روزی چنین قصدی داشتیم مطمئن باشید که تیم فوتسال تراکتورسازی برای قهرمانی بسته خواهد شد و از مدعیان این رقابت‌ها خواهیم بود.
اضافه یم شود نظمی در پایان بازی با حضور در رختکن تیم دبیری ضمن تبریک برد این تیم برابر زمزم اصفهان برای این تیم آرزوی موفقیت و قهرمانی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Amir چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۲

باعرض سلام من پیشنهاد میکنم که تا وقتی کسی مثله علی طاهری دنباله تبانیه تراکتور تیم نده بهتره چون تا همین الان اقای طاهری حقه خیلی از تبریزیهای عزیزو نابود کرده

نام ... چهارشنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸

ای یایا کار گیتی پسن سخت شد . از این به بعد باید تراکتورسازی رو هم بخره!!!!!!!!!!

نام ... جمعه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۵

اره کلا گیتی خیلی پول خرج میکنه مخصوصا بای فصل بعد بیچاره ها دلم براشون میسوزه

نام ... جمعه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۶

اره کلا گیتی خیلی پول خرج میکنه مخصوصا برای فصل بعد بیچاره ها دلم براشون میسوزه