کد خبر : 4325
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اسفند 1392 - 11:38
-

شمسایی: ادعای تبانی با منصوری را رد می کنم/ افتخاری به جای رجز خوانی به فکر تیم ملی باشد/ قهرمانی دبیری برایشان سخت است

شمسایی: ادعای تبانی با منصوری را رد می کنم/ افتخاری به جای رجز خوانی به فکر تیم ملی باشد/ قهرمانی دبیری برایشان سخت است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی ابتدا درباره پیروزی پنج بر سه دیروز تیمش مقابل حفاری اهواز و قهرمانی احتمالی دبیری در هفته آخر با کسب تنها یک امتیاز، اظهار کرد:  بازی کردن در اهواز، چه زمانی که تیم هایش در کورس باشند با میانه جدول همیشه سخت بوده است. اهوازی ها دنیای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی ابتدا درباره پیروزی پنج بر سه دیروز تیمش مقابل حفاری اهواز و قهرمانی احتمالی دبیری در هفته آخر با کسب تنها یک امتیاز، اظهار کرد:  بازی کردن در اهواز، چه زمانی که تیم هایش در کورس باشند با میانه جدول همیشه سخت بوده است. اهوازی ها دنیای استعدادند و بازیکن بزرگ زیادی هم دارند. ضمن اینکه مربی بزرگی مثل ناظم الشریعه بالاسر این تیم است. کارمان دیروز واقعا سخت بود. ما سه بار در بازی عقب افتادیم اما خدا را شکر بازیکنانم در شرایط روحی خوبی قرار داشتند و توانستند بازی را برگردانند. البته یکی دو بار هم شانس فوق العاده آوردیم. یک بار توپ حفاری به تیر خورد و یک بار هم مماس از روی خط گذشت. خودمان هم قدر موقعیت هایمان را دانستیم و در پایان پیروز از میدان خارج شدیم.

 

وی درباره شانس قهرمانی دبیری در هفته پایانی لیگ افزود: ما در بازی آخرمان تنها با یک امتیاز قهرمان می شویم ولی روزی هم که به راه ساری باختیم فکر می کردیم همه چیز تمام شده است. ما پنج شنبه باید با تاسیسات دریایی تهران بازی کنیم و ببریم. حال کارمان راحت شده و می توانیم با یک امیتاز هم قهرمان شویم ولی فوتسال نشان داده تیمی که برای مساوی به میدان برود محکوم به شکست است. آن هم جلوی تیم خوبی مثل تاسیسات دریایی که افراد روی نیمکت آن از علی صانعی گرفته تا احمد پری آذر و قهرمانی سابقه چندین دوره حضور در جام جهانی را دارند. این تیم بازیکنان جوان و خوب زیادی هم دارد که قدرتش را در نیم فصل دوم به رخ همه کشید. امیدوارم با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان، سرود قهرمانی را در تبریز بخوانیم.

 

سرمربی تیم دبیری تبریز همچنین در مورد اتهام تبانی تیمش با منصوری که از جانب سرمربی گیتی پسند مطرح شده، گفت: من شرایط گیتی پسندی ها را درک می کنم. اگر این اتفاق برای ما هم می افتاد ناراحت بودم. شنیده ام آن ها به ما انگ تبانی زدند و می خواهند از فوتسال هم کنار بکشند. ابتدا در مورد انحلال تیم گیتی پسند باید بگویم که جدای متضرر شدن لیگ، تیم ملی از این تصمیم ضربه می خورد. این باشگاه از نظر مالی، امکانات و افتخارات بی نظیر بود. گیتی پسندهفت، هشت ملی پوش دارد و آدم های بزرگی در این تیم بوده اند. امیدوارم گیتی پسند منحل نشود. اما در مورد اتهام تبانی نمی خواهم جواب رضا لک را بدهم چون همکارم است. می دانم چه فشاری را تحمل می کند. خود من هم وقتی می بازم چنین فشارهایی را تحمل می کنم و خلی ناراحت می شوم. رضا روزهای سختی را در گیتی پسند پشت سر گذاشت. تیم قهرمان را به دست گرفت و تا امروز نتوانسته انتظارات را بر آورده کند. اول فصل هم به خاطر نقل و انتقالات هجمه زیادی را تحمل کرد. در ادامه نیز نتوانست از عنوان قهرمانی گیتی پسند در آسیا دفاع کند و در پایان سخت ترینش این بود که نتوانست با این همه ستاره و ملی پوش، شان و جایگاه گیتی پسند را حفظ کند. او باید هم ناراحت باشد و من به رضا که بچه خوبی است حق می دهم.

 

شمسایی در ادامه اتهام تبانی تیمش با منصوری را رد کرد و افزود: روزی که می خواستیم با منصوری بازی کنیم با ما ۶ امتیاز اختلاف داشتند و قرچک می توانست با برد ما مدعی قهرمانی شود. نمی دانم این حرف ها را چرا مطرح می کنند. طاهری خود کارشناس فوتسال است. فیلم بازی ما با منصوری را به کارشناسان خبره نشان دهید تا نظر دهند. منصوری تیم با عزتی است و باید عزت و شرفش را برای دبیری زیر سوال ببرد؟ همه برای موفقیت خودشان تلاش می کنند.

 

کاپیتان سابق تیم ملی همچنین در بخش دیگری از این گفت و گو برای اولین بار انتقاد بسیار تندی به افتخاری رئیس کمیته فوتسال مطرح کرد. شمسایی گفت: افتخاری به جای اینکه برای باشگاه دبیری خط و نشان بکشد و رجز بخواند، برود و برای تیم ملی بازی دوستانه تدارک ببیند که قرار است دو ماه دیگر به جام ملت های آسیا برود و هنوز کاری برایش نکردند. این آقا از اول فصل مدام به من و تیمم گیر داد. من هیچ گاه درباره او حرفی نزدم. من از کمیته اخلاق و انضباطی خواستم به مسائل پشت برده رسیدگی کند نه او که جوابم را در رسانه ها داد. من بعد از پایان لیگ همه مسائل و پشت پرده ها را بازگو می کنم و می گویم چه تماس هایی با من گرفتند و چه درخواست هایی کردند. من بلف نمی زنم اما دوستان سر جای خود نشسته اند و بلف می زنند. چون ناراحتند وحید شمسایی در اولین سال مربی گری اش به قهرمانی می رسد.

 

شمسایی اضافه کرد:  برای آقایان خیلی سخت است که شمسایی بعد از ۱۳ سال افتخار در تیم ملی و باشگاهی، حالا آمده و با عنوان مربی قهرمان لیگ می شود. این برای دوستان سنگین است. امیدوارم چشم داشته باشند و ببینند. ما حتی یک بازیکن ملی پوش نداشتیم و بازیکنان مرا ندیدند. گیتی پسند، حفاری و منصوری پر از ستاره و ملی پوش بود. اما ستاره های ما واقعی بودند. آقایان به خاطر دشمنی و کینه توزی حتی یک بازیکن هم از دبیری به تیم ملی دعوت نکردند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار قمی یکشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۰

من بعنوان یک هوادار قمی خیلی خوشحالم یه تیم پیدا شد که همون بلایی که گیتی پارسال بر سر صبای قم در آورد…..امسال دبیری همچین کاری با گیتی کرد.
آقایان گیتی پسندی……………..گهی زین به پشت و گهی پشت به زین……..

عجوبه یکشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱

خب رضا لک هنوز بازی های پارسال تیم خودش(منصوری) با گیتی و صبای قم یادش نرفته که اینطوری اعتراض میکنه………..حتما پارسال یه چیزی بوده که امسال هم به بازی دبیری با منصوری اعتراض میکنه دیگه……..!!!!!!!!!
.
.
آقای لک چوب خدا صدا نداره……..این یه قانون نانوشته هست…..هر دستی بدی پس میگیری…!!

نام ... یکشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۵

فقط سلطان وحید شمسایی