کد خبر : 4369
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1392 - 11:53
-

مریدی زاده: باشگاه حفاری از روی صدا فرد خاطی را پیدا کرد/ فرد خاطی هیچ ارتباطی با باشگاه ما نداشت

مریدی زاده: باشگاه حفاری از روی صدا فرد خاطی را پیدا کرد/ فرد خاطی هیچ ارتباطی با باشگاه ما نداشت

مجتبی مریدی زاده در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: مجموعه ملی حفاری اهواز از ابتدای حضورش در ورزش یکی از خوشنام ترین باشگاههای ایران بوده که اگر به طور مثال من هم به عنوان بازیکن این باشگاه در بازی رفت با دبیری حرکتی جوانمردانه کردم که مورد تمجید

مجتبی مریدی زاده در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: مجموعه ملی حفاری اهواز از ابتدای حضورش در ورزش یکی از خوشنام ترین باشگاههای ایران بوده که اگر به طور مثال من هم به عنوان بازیکن این باشگاه در بازی رفت با دبیری حرکتی جوانمردانه کردم که مورد تمجید قرار گرفت، ناشی از حضور در این مکتب و منش بزرگ باشگاه حفاری بوده است.

وی با بیان اینکه شنیدن فایل صوتی غرور ما را جریحه دار کرده تاکید کرد: با چنین داعیه و سابقه درخشانی از باشگاه حفاری، فردی معلوم الحال که مدیران باشگاه از طریق سرویس های مربوطه او را پیدا کرده اند، دست به حرکتی سخیف زده که شنیدم مدیران باشگاه رسما از وی شکایت کرده اند.

مریدی زاده ادامه می دهد: این که فردی که هیچ ارتباطی با باشگاه نداشته و برایش فرقی نمی کند که از کنار کدام رشته ورزشی و کدام باشگاه اهوازی سودی به جیب بزند، باشگاه ما را هدف قرار داده و با تماسی عجیب آبروی کارمندان غیور شرکت ملی حفاری و بازیکنان باشگاه را به سخره گرفته، موضوعی است که قطعا با درایت آقای حاجتی برخورد خواهد شد.

 این بازیکن ملی حفاری با اعتقاد به اینکه تیمش در بازی با هلال احمر عنوان قهرمانی را از کف داده خاطرنشان کرد: تیم ما در بازی با هلال احمر به دلیل بی تجربگی بازیکنان جوان اشتباهاتی را مرتکب شد که آنجا قهرمانی که در مشت ما بود از دست رفت و در بازی با دبیری با وجود اینکه فقط بر روی کاغذ شانس داشتیم با وجود سر بودن از حریف بازی را واگذار کردیم.

وی افزود: ما کاملا از دبیری سر بودیم و سه بر دو هم از آنها جلو بودیم که سه چهار موقعیت ۱۰۰درصد را از دست دادیم. آنها انگار خودشان هم باور نمی کردند بازی را ببرند اما دو توپ پشت بازیکن ما که اشتباهات فردی عاملش شد باعث شکست تلخ ما شد والا اگر فیلم را هم ببینید ایمان پیدا می کنید که شانس با دبیری یار بود.

مریدی زاده با اشاره به بازی این هفته تیمش با شهرداری در تبریز یادآور شد: ما از اول فصل برای قهرمانی بازی کردیم اما امتیازات زیادی را بر روی کم تجربگی بازیکنان جوان خود از دست دادیم اما این هفته می رویم تا با شکست شهرداری حداقل سومی خود را تثبیت کنیم.

شماره۱۰ حفاری با اشاره به مصاحبه اخیر مدیرعامل باشگاه حفاری و صحبت از کناره گیری وی متذکر شد: ایشان زحمت زیادی برای مجموعه کشیده و دلش برای اینکه گستاخی فردی بیرون از مجموعه پای زحمتکشان حفاری نوشته شود می سوزد. با این حال انشاالله این تصمیم اخیر ایشان از روی عصبانیت بوده باشد. اگر تیم اینجا جای جدول است به خاطر حمایت ایشان و مدیرعامل شرکت است.

وی که با تازگی از عراق به ایران بازگشته نیز از پیشنهاد یک تیم عراقی خبر داد و خاطرنشان کرد: صحبتهایی با من انجام شد که با توجه به اینکه هنوز لیگ به پایان نرسیده همه چیز را به بعد از اتمام بازی های ملی حفاری موکول کردم و انشاالله اگر به توافق برسیم در جام باشگاههای آسیا برای آنها به میدان خواهم رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تبریز سه شنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹

درود بر شرف مدیران کارکنان و تمامی زحمتکشان غیور شرکت ملی حفاری ایران
حیف است حفاری سال دیگر در لیگ برتر نباشد