کد خبر : 4476
تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1392 - 14:43
-

شمس: دبیری بادرایت شمسایی قهرمان شد/باید با صحنه گردان توهین ها در قرچک برخورد شود

شمس: دبیری بادرایت شمسایی قهرمان شد/باید با صحنه گردان توهین ها در قرچک برخورد شود
سرمربی سابق تیم ملی از لیگ امسال و قهرمانی دبیری و ... می گوید.

سرمربی سابق تیم ملی معتقد است با قهرمانی دبیری و حضور دو تیم دیگر از تبریز در لیگ برتر، این استان قطب جدیدی در فوتسال ایران است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حسین شمس درباره اولین قهرمانی تبریز و وحید شمسایی در لیگ فوتسال اظهار کرد: من این قهرمانی را به مردم خوب آذربایجان تبریک می گویم و امیدوارم این تیم در آسیا بتواند نماینده شایسته ای برای ایران باشد و جامی که سال قبل تقدیم تایلندی ها کردیم را به کشورمان بازگرداند.

وی افزود: فکر می کنم بعد از قهرمانی تراکتورسازی در فوتبال، شمال غرب کشور نیاز به قهرمانی دیگری داشت که برنامه سه ساله را می طلبید ولی خوشبختانه دبیری با درایت وحید شمسایی در سال دوم به این موفقیت رسید. با حضور سه تیم در لیگ برتر فوتسال از تبریز باید اعلام کرد که این استان قطب جدیدی در فوتسال ایران محسوب می شود. همچنین فرهاد فخیم بعد از سال ها زحمت و تلاشی که داشت توانست برای اولین بار عنوان آقای گلی را بدست آورد. جواد اصغری مقدم نیز اثبات کرد هنوز شایستگی دعوت شدن به تیم ملی را دارد. امیدوارم درخشش بازیکنان دبیری از چشم خسوس دور نماند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران همچنین با اشاره به صحبت هایی که امسال هم پیرامون تبانی مطرح شد، مطرح کرد: این حرف ها در تمام ادوار لیگ فوتسال بوده است. لیگ فوتسال در بین رشته های مختلف تنها لیگی است که تکلیف قهرمانش به روز و ثانیه آخر می کشد. تیم قهرمان در رشته های دیگر زودتر مشخص می شود اما سه سال است که قهرمان در فوتسال، ثانیه های پایانی بازی معرفی شده است. بنابراین باید تهمت زدن ها را کنار بگذاریم.

شمس گفت: به دنبال همین اتهام ها، اتفاق بسیار تاسف باری در بازی هفته قبل منصوری و گیتی پسند افتاد. امیدوارم توهین ها در قرچک ریشه کن شود. پیش از این به من و وحید شمسایی در این شهر توهین شده بود و هفته قبل هم دیدم که محمد کشاورز کاپیتان تیم ملی را سیبل قرار دادند. همه ورزشی ها این اتفاق را محکوم می کنند و توهین به یک چهره ملی در هیچ جای دنیا پسندیده نیست. معتقدم صحنه گردان این اتفاقات را پیدا کرد و جلویش را گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

rahbar شنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵

یاشاسین شمس

رشيد احمدي شنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۸

سلام. آقای شمس .یک تیم امسال بکیرید و بعنوان مشاور با تیم ها کار نکنید .شأن شما بالاتر از این است که در یک فصل به جند تیم مشاوره بدهید ،زیرا حرف و حدیث بسیار میشود.حیف شما نیست مربی تیم جهارم دنیا در این شرایطی که فوتسال در حال بیشرفت سریع میباشد.قدر خودت را بدان رزمنده

ایمان دوشنبه , ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰:۵۴

آقای شمس شما که حرف از درایت شمسایی میزنی همانی نبودی که گفتی امیدوارم شمسایی برف تبریز را ببیند؟؟؟ بیخود نبود که وحید شمسایی گفت شمس ثبات ندارد حالا معلوم شد که شمسایی در مورد شما درست گفت شما در صحبت کردن و نظر دادن نسبت دیگران اصلا ثبات ندارید. آدم در مورد شما نمیداند دم خروس را ببیند یا قسم حضرت عباس را قبول کند!!!!

طرفدار قرچكي جمعه , ۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳

اقای شمس لطفا در مورد قرچک نظر ندهید قرچکی ها شما را دوست ندارید البته ما دیگ أش ندارید و البته نخود هم نمی خواهیم