کد خبر : 4532
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اسفند 1392 - 14:40
-

درودگر: شمسایی شخصیت مدیریتی دارد / دبیری مقتدرانه قهرمان شد

درودگر: شمسایی شخصیت مدیریتی دارد / دبیری مقتدرانه قهرمان شد
رئیس سابق کمیته فوتسال از قهرمانی دبیری تبریز در لیگ برتر می گوید و اعتقاد دارد برای پیشرفت فوتسال باید از تیم های بخش خصوص حمایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد صادق درودگر در خصوص قهرمانی دبیری در لیگ برتر فوتسال گفت: تیم دبیری تبریز از آغاز مسابقات با اقتدار در صدر جدول قرار داشت و این تیم شایسته قهرمانی بوده و امیدوارم این تیم بتواند در رقابت‌های آسیایی نماینده شایسته‌ای برای کشور باشد.

مدیرعامل سابق باشگاه ملوان بندرانزلی تاکید کرد: من هم در جشن قهرمانی تیم تراکتورسازی و هم در جشن قهرمانی تیم دبیری حضور داشتم و صحنه های زیبا و فراموش نشدنی را دیدم و باید عنوان کنم که امسال با این دو قهرمانی سال تبریزی‌ها بود.

وی افزود: وحید شمسایی به خوبی نشان داد که شخصیت مدیریت را داشته و حتی زمانی که خود در میدان حضور داشت به خوبی تیمش را هدایت کرده و من فکر می‌کنم شمسایی می‌تواند حداقل ۱۵ سال در سطح اول فوتسال کشور مربیگری کند و شایستگی هدایت تیم ملی فوتسال ایران را نیز دارد.

رئیس سابق کمیته فوتسال عنوان کرد: در زمانی که مسئولیت فوتسال با من بود حمایت از بخش خصوصی را در اولویت قرار داده بودم و امروز نیز باید دبیری‌ها، منصوری‌ها و سایر تیم‌های بخش خصوصی باید حمایت شده و تنها رها نشوند.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.