کد خبر : 5884
تاریخ انتشار : شنبه 20 اردیبهشت 1393 - 12:52
-

جایزه بهترین گلزن در انتظار پنجمین ایرانی/ طیبی آقای گل جدید فوتسال آسیا؟

جایزه بهترین گلزن در انتظار پنجمین ایرانی/ طیبی آقای گل جدید فوتسال آسیا؟
حسین طیبی در آستانه کسب اولین آقای گلی خود در رقابتهای قهرمانی فوتسال آسیا است و فقط یک اتفاق عجیب می تواند او را از کسب این عنوان دور کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، امروز با برگزاری دیدار رده بندی و فینال تکلیف تیم های برتر اول تا سوم مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا ۲۰۱۴ ویتنام مشخص نا قاره کهن تا سال ۲۰۱۶ به انتظار برگزاری این مسابقات بنشیند.
یکی از عناوین حائز اهمیت این مسابقات عنوان آقای گلی یا بهترین گلزن مسابقات است،عنوانی که پیش از این بارها توسط بازیکنان ایرانی بدست آمده است.
کاظم محمدی ، رضا رضایی کمال، وحید شمسایی و محمد طاهری ۴ ایرانی هستند که موفق به کسب این عنوان شده اند و با کسب محتمل این عنوان توسط حسین طیبی او پنجمین ایرانی است که موفق به کسب این جایزه و عنوان سده است.
بازیکن ۲۶ ساله مشهدی فوتسال ایران در حال حاضر با زدن ۱۴ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد و نزدیک ترین فرد به او هم یک ایرانی به نام علی اصغر حسن زاده و اوسودو نوبویا ژاپنی است که با ۸ گل ، دوم هستند. وحید شفیعی و سوفات تایلندی هم با ۷ گل در رده سوم گلزنان قرار دارد و فقط یک اتفاق عجبیب می تواند طیبی فوتسال ایران را از کسب این عنوان محروم کند.

آقای گل های ایرانی فوتسال آسیا:
۱- کاظم محمدی و رضا رضایی کمال (۱۹۹۹)
۲- وحید شمسایی( ۲۰۰۱، ۲۰۰۲، ۲۰۰۳، ۲۰۰۴، ۲۰۰۵ ، ۲۰۰۶ ، ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲)
۳- محمد طاهری(۲۰۱۰)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.