کد خبر : 157476
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1399 - 13:14
-

صبوری:بازی در شرایط عادی برگزار می‌شد نتیجه بازی به این شکل رقم نمی‌خورد/از زمانی که به شهرداری ساوه آمدم روند نتایج صعودی بود

صبوری:بازی در شرایط عادی برگزار می‌شد نتیجه بازی به این شکل رقم نمی‌خورد/از زمانی که به شهرداری ساوه آمدم روند نتایج صعودی بود

سرمربی شهرداری ساوه از بازی این تیم در هفته آخر لیگ دسته اول می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین صبوری سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه در خصوص دیدار آخر این تیم در لیگ دسته یک فوتسال گفت: قطعا نتیجه این بازی برای ما خوشایند نبود. اگر بازی در شرایط عادی خودش برگزار می‌شد مطمئنا نتیجه بازی به این شکل رقم نمی‌خورد. تعطیلی طولانی مدت مسابقات باعث شد ما با سه جلسه تمرین و بدون حضور ۴، ۵ بازیکن خود به مصاف تیم کراپ صدرنشین گروه برویم. در این بازی ما از چند بازیکن جوانان خود استفاده کردیم. به هر حال به تیم خوب کراپ تبریک می‌گویم. این تیم صعودش پیش از این مسجل شده بود و با استرس کمتری مقابل ما بازی کرد و حقشان هم کسب این سه امتیاز بود.
وی در خصوص شرایط شهرداری ساوه در طول فصل گفت: از زمانی که به این تیم آمدیم روند نتایج شهرداری صعودی بوده و توانستیم پله به پله در جدول رده‌بندی بالا بیاییم و اگر کمی خوش‌شانس بودیم به پلی‌آف صعود می‌کردیم. مطمئنا این شرایط بدون زحمت و تلاش خستگی‌ناپذیر بازیکنان، همکاران خوبم در کادر فنی، کادر مدیریتی و حمایت هواداران مهیا نمی‌شد. امیدوارم تیم شهرداری ساوه فصل جدید را قدرتمند آغاز کند و بتواند به لیگ برتر صعود کند. این تیم با وجود کادر مدیریتی و هواداران خوبی که دارد و پتانسیل بازیکنی که در اختیارش است لیاقت جضور در لیگ برتر دارد.
صبوری در پایان گفت: جا دارد در پایان از تمامی بازیکنان، اعضای کادر فنی، مدیریت تیم، هواداران و تمام کسانی که در این مدت در کنار بودند تشکر کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.