بماند
نظرسنجی چهارم fut5al:خسوس بماند یا برود؟

پایگاه خبری فوتسال ایران،بنیان خود را بر روی حرکت بر مسیر پیشرفت فوتسال و خط مشی خود را بر اساس نظرات خوانندگان خود قرار داده است.روی همین اصل است که بخش نظرسنجی سایت فعال شد تا مردم و علاقمندان به فوتسال هم بتوانند نظرات خود را با مدیران فوتسالی در میان بگذرند.سومین نظرسنجی پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد شانس قهرمانی ایران در پیکارهای قهرمانی آسیا بود که مطابق پیش بینی اکثریت آرا به قهرمانی ایران اختصاص داشت.در این نظرسنجی نزدیک به ۱۰۰۰ نفر شرکت کردند که ۸۶۸ نفراعتقاد داشتند تیم ایران می تواند قهرمان سیردهمین دوره بازی های آسیایی فوتسال شود اما متاسفانه تیم کشورمان در گام آخر کم آورد و به عنوان دومی رضایت داد.آنچه در سومین نظرسنجی ما گذشت به شرح زیر است:
مجموع نظرات:۹۹۲
اول: ۸۶۸
دوم: ۵۲
سوم:۴۲
سایر:۳۰
اما چهارمین نظرسنجی پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد وضعیت ادامه فعالیت خسوس کاندلاس در تیم ملی خواهد بود.علیرغم اینکه افتخاری رئیس کمیته فوتسال گفته بود شرط ادامه همکاری خسوس با تیم ملی قهرمانی در آسیاست اما مشخص نیست این تصمیم عملی می شود یا نه. در این راستا بد ندیدم نظرات شما همراهان همیشگی و علاقمندان به فوتسال را هم به گوش مدیران فوتسال برسانیم تا شاید بهترین تصمیم را در این رابطه بگیرند.پس در چهارمین نظرسنجی ما شرکت کنید وبگویید خسوس بماند یا برود؟
لطفا نظرات خود را در گوشه سمت راست صفحه در بخش نظرسنجی اعلام کنید.
برچسب ها :تیم ملی فوتسال،تیم ملی فوتسال ایران،فوتسال ایران،پایگاه خبری فوتسال،پایگاه خبری فوتسال ایران،
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ممنون از شما که به نظر ما مردم عادی هم اهمیت میدید
به نظر من خسوس برود بهتره
باید بماند براچی برود دوستان…..
هم خسوس زحمت کشید وهم بازیکنان زحمتشونو کشیدن خسته نباشن به نظر من خسوس بماند بهتر
باید برود اگه نرود مردم باید اعتراضشون رو به سالن های لیگ برتر بکشن!
کادر فنی و بچهها عالی بودن ، فقط شانس باهاشون یار نبود ،بمونه
کادر فنی و سرمربی افتضاح بودن!
بیشتر بازیکنا خوب بودن ولی در کل بعضی بازیکنا لیاقت تیم ملی رو نداشتن.
یه سری به نظرات خودت تو چند روز گذشته میزدی بعد منصفانه نظر میدادی!
خسوس تاکتیک نداشت و باید برود.اگر شمس بیارن و قرارداد پنج ساله ببندند و شمس یاد بگیره که مغرور نشه و کارشو انجام بده قول میدم تا پنج سال دیگه ایران قهرمان جهان میشه.
به نظر من خسوس باید برود چون ضعف تاکتیک در بازی آخر ما کاملا مشهود بود !! ایران باید قهرمان میشد .
میشه لطفا تاکتیکهای پیشنهادی خودتون را هم بنویسید تا ما هم استفاده کنیم?ممنون
باید برود.اصلا ایشون نتونسته برای تیم ملی بازیکنی که در شان باشه بیاره
وقتی یک تیم روسیه از بازیکنان ما این طور استقبال میکنن واقای شمس رو از انکلیس برای قرارداد میکشونن ما چرا وقتی همه این گزینه ها هم وطن خودمون هستن به تیم ملی دعوت نکنیم
اقایون مشکل تو اقای خسوس و بازیکنان نیست مشکل تو فدراسیونه که اجازه نمیده ایران پیشرفت کنه
اگه تا چند ساله آینده بیشتر این نفرات تو تیم ملی بودن چی?بازهم لیاقت نداشتن?
نه خسوس نه شمس و نه شمسایی
فقط یک مربی درجه یک از برزیل یا اسپانیا
همان کاری که در والیبال انجام شد
یه مطالعه ای بکن قبل از حرف زدن بهترین مربی جهان در سال ۲۰۰۸ حسین شمس بود!دنبال درجه ۱ خارجی میگردی؟اول اینکه اونها همشون تیم دارن فرضا نداشته باشن هم از پس مخارجشون برنمیایم!بالاترین درجه ای که از خارج بیاد همین خسوسه …
خسوس بماند بهتر است..مربی های ایرانی فقط به دنبال منافع خود هستند ولی خسوس روی جدید بازیکنان را معرفی کردو بی طرف است.خسوس باید بماند فقط شانس با مانبود
بهادری بازیکن جدیده؟؟!!!
و با اون اضافه وزنش!
آقای منتخب استان !!!
اگه از فوتسال چیزی سرت بشه باید بدونی بهادری از موقعی که شمس سرمربی بود وارد تیم ملی شد..بهتر بری اطلاعات کسب کنی بعد بیای نظر بدی هرچند سنت هنوز اقتضا نمیکنه..زمانی که تو داشتی بابا آب داد یاد میگرفتی بهادری با شوت های آرپیچیش گل میکاشت.. باوجود اضافه وزن و مصدومیت عالی بود خیلی بهتر از بعضی بازیکنان بود حداقلش این بود که بهضرر تیم کار نکرد..پاس اشتباه نداد گل به خودی نزد خطا نداد
مدتی مصدوم بوده و آماده نبود ولی از جمله بازیکنها هست که توان شوتزنی سنگین با هر دو پا را داره
کادر فنی عالی بود باید بمانند
از نظر تو عالی بود چون معلومه از فوتسال هیچ نمی دونی!
افتخاری و کفاشیان هم آدمی مثل تو هستن که فوتبال و فوتسال ما به این روز افتاده!
فقط شمس
آفرین فقط شمس.
احسنت فقط باید شمس بیاد و یا مربی درجه یک دنیا(نه مثل خسوس درجه سه)
همه میگفتن ایران تو فوتبال به کره باخت میده و نمیتونه بره جام جهانی،کی روش برگشت گفت کره رو تو خاکش میزنیم…
تو فوتسال همه میگفتن ایران رکوردش رو در برابر ژاپن میشکنه و ۱۰ تایش میکنه
خسوس برگشت گفت فکر نمیکردم به فینال برسیم…
متاسفم برای مسئولین که مربی رو میارن که حتی قدرت ایران در اسیا رو نمیدونه.
لطفا یک نظر هم درباره کارهاشون روی نیمکت بدهید
شنیدی میگن کنارهر مرد موفقی حتما زن موفقی هم هست
سرمربیان موفق هم کنارشون مربیان کاربلدی هم دارند آما روی نیمکت ما چه کسانی با چه سابقه مربیگری و چه مدارکی نشسته اند
برای چی باید بمونه؟!!! با این همه مهره نتونست هیچ کاری بکنه!!! وقتی اینقدر خودخواهانه بازیکنان باتجربه رو کنار گذاشت حالا حقش که قهرمان نشه!!! من نمیدونم چه خصومتی با باتجربه ها داشت!!!
در کل خوب بازی کردن ولی این بازیکنا با شمس خوب تر هم میشن
اگر شمس میاید برود و گرنه برود
برود
بماند
نه بابا برای چی بره نگهش دارید تا جام جهانی عین علی صانعی قشنگ اونجا مشخص میشه چقدر تیم ما قدرتمنده دیگه تایلند و استرالیا نیستن که آبکش کنیم میخوریم به یک گوامی کلمبیایی چیزی حذف میشیم البته اگه از گروه بالا بیایم!…
این حرفا که قهرمان نشیم من خودم میرم و استعفا میدم هم کشکه قبلا زیاد شنیدیم سه دستی چسبیدن …
به نظر من حسین شمس بهترین گزینه برای ایران است چون او علم این کار را دارد و روی تیمهای بزرگ فوتسال جهان و نحوه ی کار آنها مطالعه میکند
بمونه
باید خسوس برود فقط شمس میتواند ایران رو از این بهران نجات دهد
برود وحسین شمس بیاد
باید بره سرمربیم یا شمس باشه یا شمسایی
اصلا معلوم نشد این خسوس از کجا اومد تو فوتسال ما …
نمیدونم چرا ما قدر مربی های داخلی خودم رو نداریم ، این همه مربی خوب ، (حسین شمس، وحید شمسایی ، خوراکچی و…)
مسئولین فدراسیون فکر کردن حالا که مربیه خارجیه ، خیلی خوبه …
اصلا بعضی ها رو برد تیم ملی که خودشون تو خواب هم نمیدیدن
آقای خسوس قدرت بهادری مصدوم رو برداشتی بردی چه کار کنه برات ؟؟؟
تمام ذهنیتم در مورد قدرت خراب شد … واقعا تو فینال خراب کرد
از بعضی ها که اصلن انتظار نداشتم اینقدر ضعیف باشن ..
دوستان هی میگید باید از باتجربه ها استفاده میکردن، مگه با تجربه های ما برامون چه کار کردن این بازی هاا؟
طاهری و اسماعیل پور چه کار کردن ؟؟؟
فقط حسن زاده خوب بود ..
بازم شانس آوردیم
اگر حسن زداه و طیبی و وفایی رو نداشتیم تا همین جا هم نمی اومدیم
ولی تو بازی ها اونقدر بازی به اسماعیل پور و طاهری نرسید که بخوایم اینطوری در موردشون قضاوت کنیم.تو سری های قبلی مسابقات طاهری و اسماعیل پور با بهترین ها همبازی میشدن و از پاس هاشون به خوبی استفاده می شد و خوب میتونستن کنار هم باشن.ولی الان با بازیکنای دوم و سوم تیم ملی همبازی میشدن موقعی که تعویض بود.تفکرات خسوس رو واقعا نمی فهمیدم !
از قوطی لپ لپ پیداش کردن
به نظرم اگه بره بهتره چون واقعا تاکتیکی نداشت و تو لحظاتی از بازی ( بیشتز بازی)نتونست به بچه ها آرامش لازم و اعتماد به نفس بهشون بده.این مربی اصلا به روز نیست
خسوس جان زن فرزندت برو نمیخایم تورو ما تیم ملی ایران دوست داریم ما ریشمون ایرانیه تو لج بازی فکر میکنی حالیته ولی نیست برو خواهشن برو تو جام جهانی واقعا تیم ملیو بی ابرو میکنی ماشرف داریم غیرت داریم درود بر ایران درود
شخصی که مصطفی نظری شمسای کشاورزه بزاره کنار همین میشه خسوس ۲هفته قبل تیم ملی ایران به روسیه رفت مقابل تیمی بازی کرد که مصطقی نظری دروازبانش بود خودش دید مصطفی نطری منفجر کرد تیم ملی ایرانو بازم دعوت نکرد حرفش این بود مصدومه مصطفی نظری تو روسیه تو این ۲هفته ۹بنالتیو برایه تیمش کرفته مصطفی نظری بود شک نکنید میبورد ایران کشاورزم بود ۱۰۰%۱۰۰برده بودیم تجربه زیادی دارن ما باختمون بخاطره کم تجربه بودن باختیم
بنام او
بنظر من عامل اصلی باخت مقابل ژاپن استرس و ترس خود خسوس بود که به تیم و بچه ها وارد شد بهمین جهت ایشون بره بهتره!!
فقط مربی بزرگ خارجی.یکی مثل هرمانس یا لوزانو و …
باید شمس برگرده.
اب در کوزه و……………………………………
chera az bazikonan bazi balad estefadeh nashod dar time meli mesle mohsen montazami
che lozomi dareh vaghti ma dakhel iran morabi bozorgi mesle shams darim morabi khareji bearim.
چون جلوی باند و باندبازی گرفته میشه و بازیکنانی نمیتونن دعوت بشن که واسه آینده ۲۰۱۶ آبدیده بشن!!
برودددددد
نروووووووورووررررر
بره بهتره…
خدا کنه دست از لجبازی بردارن و شمس رو برگردونن
قبل از فینال گفته بود فکرنمی کردم ایران به فینال برسد اما در عوض مربی ژاپن برای ایرانیها کری می خوند .همین کافیه واسه رفتنش .ما به خسوس باختیم نه به ژاپن
به نظر من باید منطقی فکر کنیم تیم ملی خیلی خوب بود وتمام بازیها رو با قدرت بازی کرد وبه جز بازی فینال نتایجی رقم زد که عالی بود البته باید بگیم تیم ژاپن خیلی پیشرفت کرده ونباید مثل سابق بهش نگاه کنیم اون این پیشرفت رو مال برنامه ریزی چند ساله هست که داشتن مثل مربیشون که چندین سال باهاشون هست وما هم نباید احساساتی رفتار کنیم ومربی رو بخاطر یک باخت عوض کنیم اینو هم باید در نظر داشته باشیم خسوس کار پایه وخیلی خوبی داره انجام میده که سالهای آینده نتیجه میگیریم واینو بگم تیم ما جوان بود وبا جوانگرایی که کرده بود انشالله مسابقت جام جهانی نتیجه میگیریم
faghat mohsen montazami
morabi faghat shams fut5alis ham
faghat mohsen montazami
خسوس خیلی خوبه ولی شمس و شمسایی فوق العاده هستن شما که نمیدونید جوانکرایی یعنی چی پس خواهشا حرف اضافه نزنید جوون هاتو مسابقات تدارکاتی باید تجربه کسب کنن نه جایی که امتیاز و رکورد ثبت میشه از برزیل قهرمان جهان درس بگیرید کم کم جوونا جای با تجربه ها را میگیرن نه ۲۰۰ در صد تغییر ما مربی خوب میخوایم که ژاپنا ببریم نه ازبک و ویتناما اگه تو تورنومنت ها با برزیل و اسپانیا و روسیه و … بازی کنیم هم ۱سطحش خیلی بالاتره ۲جوون ها آب دیده میشن و ۳ اگه ببازیم هم اشکال نداره وقتی که با این تفکرات خودتونا گول زدید و ژاپن از ما جلو زد بهتون میگم یعنی چی فکر کنم خسوس وضعیت تیم ملی ما در جهان و آسیا را خوب درک نکرد ما باید اونا توجیه میکردیم هیچی ۲۰۱۶ هم ۲۰۰ در صد تغییر بعد باخت برای آینده ۲۰۲۰ هم همین جوونا پیر شدن
یه چیز دیگه خسوس خوب مربی بود فقط نمیدونست چه موقع و چه جایی باید جوون گرایی کنه یعنی شعور نداشت فوتسال ما با ژاپن فرق میکنه با روسیه فرق میکنه ما هر جور بود باید کاپ آسیا را میگرفتیم ولی خسوس فقط سرمربیه میتونه برای هر تیمی سر مربی گری کنه ولی شمس ارق ملی داره میدونه که فوتسال ایران چی را کی میخواد خوب گفت این دوستمون سعید آب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!بعد از مسابقه ایران و ژاپن گریم گرفت که ما خودمون خودمونا شکست دادیم بعد به اسم ژاپنی ها تموم شد میترسم دو سال دیگه هم اینطور بشه حیف ما ایرانی ها خیلی بدبختیم
بماند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 59 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵۹