کد خبر : 6068
تاریخ انتشار : شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 11:26
-

شفیعی: هرچه از بازی می گذشت، استرسمان بیشتر می شد و ژاپن با نشاط تر!

شفیعی: هرچه از بازی می گذشت، استرسمان بیشتر می شد و ژاپن با نشاط تر!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن ملی پوش تیم فوتسال شهرداری تبریز در مورد ناکامی تیم ملی کشورمان در جام ملت های آسیا و عملکردش در این رقابت ها گفت: با اینکه تیم ملی فوتسال کشورمان جوان گرایی کرده بود ولی هدف تیم ملی در این رقابت ها فقط کسب عنوان قهرمانی بود و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن ملی پوش تیم فوتسال شهرداری تبریز در مورد ناکامی تیم ملی کشورمان در جام ملت های آسیا و عملکردش در این رقابت ها گفت: با اینکه تیم ملی فوتسال کشورمان جوان گرایی کرده بود ولی هدف تیم ملی در این رقابت ها فقط کسب عنوان قهرمانی بود و من هم به عنوان یکی از اعضای این تیم خیلی ناراحت هستم که نتوانستیم قهرمانی این مسابقات را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم و باعث شادی هموطنانمان شویم.

وی افزود: از عملکرد خودم در این رقابت ها راضی هستم و موفق شدم از سوی سایت AFC بهترین بازیکن مرحله نیمه نهایی این رقابت ها انتخاب شوم، در مورد گلزنی نیز در دو دیدار هت تریک کردم که در مقابل تیم های چین و ازبکستان بود.

وی همچنین در مورد حضور کم خود در فینال این رقابت ها گفت: در دقیقه ۱۰ این دیدار دچار آسیب دیدگی شدم و به همین دلیل برای مداوا تعویض شدم که با بهبودی این مصدومیت در وقت های اضافه دوباره در ترکیب تیم قرار گرفتم.

بازیکن تیم فوتسال شهرداری تبریز در مورد بازی فینال این رقابت ها و شکست تیم ملی فوتسال کشورمان در مقابل ژاپن اظهار کرد: همه بینندگان این بازی نیز دیدند که چقدر تیم ملی کشورمان سرتر از ژاپنی ها بود ولی در طول بازی هر چه به پایان بازی می رسیدیم استرس در بچه های تیم ملی بیشتر می شد و برعکس ژاپنی ها با نشاط تر می شدند و همین مساله نیز باعث شد در ضربات پنالتی نتوانیم با تمرکز ضربات خود را بزنیم و در نهایت مغلوب ژاپن شدیم.

عضو تیم ملی فوتسال ایران در مورد حسین طیبی و اینکه سرمربی تیم ملی فوتسال استرالیا این بازیکن را جزو ۵ بازیکن برتر دنیا می داند، گفت: حسین طیبی در جام ملت ها عملکرد فوق العاده ای داشت و با ۱۵ گل آقای گل این رقابت ها نیز شد. حسین از بازیکنان جوان و خوب، چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ اخلاقی تیم ملی ایران است و من نیز اعتقاد دارم از این بازیکن خیلی چیزها می توانم یاد بگیرم، مطمئنم این بازیکن بزودی می تواند با طی کردن پله های ترقی حتی تبدیل به بهترین بازیکن دنیا شود.

ملی پوش قزوینی فوتسال ایران در مورد وضعیت خود اظهار داشت: فعلا با باشگاه شهرداری یک سال قرارداد دارم و درخدمت این تیم هستم. خودم هم علاقه مندم یک سال دیگر در این تیم بازی کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عبدالهی شنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶

با خوندن این مصاحبه تفاوت مربیان ایران و ژاپن مشخص میشه!
و اینگونه جام قهرمانی به هوا رفت!

نام ... شنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷

مرسی از شفیعی ، حداقل میگه که از ناراحتی مردم ناراحته . بعضی از هم بازی هاش که برا مردم شاخ و شونه هم می کشند.

نام ... یکشنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱:۴۰

خدا خیر بده خسوس رو که شماها رو به تیم ملی راه داده…همین بازیکنان بودن که تیم ملی رو به این روز انداختن …حالا حالاها باید پشت خط باشی اقای شفیعی که بری بیشتر تلاش کنی خیلی ضعیف هستی

علی صحرایی یکشنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴

یکی از بهترین بازیکنان لیگ و تیم ملی شفیعی بود. اینقدر غرض ورزانه حرف نزنید.

ایمان یکشنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۳

اگر خسوس بنود ۵۰ سال دیگر این آدم به تیم ملی دعوت نمیشد !!!!

عمو رسول یکشنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶

تو اصن تو باغ نیستی…شفیعی با این حال که جوونترین بازیکن ایران بود در کنار حسن زاده دومین گلزن برتر مسابقات شد با هشت گل زده…تو لیگ با ۲۳ گل زده نفر سوم لیگ شد در حالی که هم تیمی هاش و تیمش خیلی ضعیف بودن….تنها بازیکنی بود که تو کل بازیها کلا دو پا بازی میکرد….من از بچگی وحیدو میشناسم و باهاش همبازی بودم…اکثرا با پای چپ بازی میکرد و همه مردم و گزارشگرا فکر میکردن که چپ پاست،در حالی که راست پاست…..این یعنی ارزش….حالا بشین ببین که پشت دروازه تیم ملی میمونه یا نه؟؟؟؟؟؟؟

محمدي یکشنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۱

خوب بقیه تیم هاکه سطح پایینی داشتن عیارتیم ملی به لحاظ فنی وبدنی درمقابل ژاپن دیده شد.آقای پروفسوروفیزیولوژیست کجابودن؟