کد خبر : 6076
تاریخ انتشار : شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 17:54
-

یک فوتسالی رئیس هیات فوتبال فارس شد

یک فوتسالی رئیس هیات فوتبال فارس شد
با روی کار آمدن یک فوتسالی در هیات فوتبال فارس،شیرازی ها امید دارند فوتسال مرده این خطه احیا شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجمع انتخاباتی رئیس هیات فوتبال استان فارس با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و اعضای مجمع برگزار شد. در این مجمع که ۱۱ کاندیدا برای پست ریاست هیات فوتبال فارس ثبت نام کرده بودند، ۴ نفر انصراف داده و پس از کشیده شدن انتخابات به دور دوم، غلامعلی هنرپیشه  با ۲۹ رای به عنوان رئیس هیات فوتبال استان فارس انتخاب شد.غلامعلی(فرزاد) هنرپیشه پیش از این ریاست کمیته فوتسال هیات فوتبال را عهده دار بود و از فعالان فوتسال این استان به شمار می رود. با ریاست او بر هیات فوتبال فارس، هنرپیشه وعده داده که فوتبال و فوتسال مرده شیراز دوباره جان می گیرد و در روزهایی که خبر انحلال تیم ارژن شیراز به گوش می رسد چه بسا شاهد حضور یک تیم از شیراز در لیگ برتر فوتسال باشیم.

شنیده می شود صدرا شیراز از تیم های قدیمی فوتسال که چند سال قبل امتیاز خود را به گیتی پسند فروخت در صدد بازگشت به فوتسال است و با یکی از تیم های لیگ برتری هم مذاکراتی برای خرید امتیاز این تیم داشته است.از سوی دیگرهنرپیشه وعده داده تمام تلاش خود را برای احیای فوتسال شیراز خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالي شنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۰

شما که طرف محمد ناظم الشریعه بودید نظرهایی که در مورد ناظم الرشیعه میدادن ثبت نمیکردی حالا هنرپیشه فوتسالی شد. اون روزم گفتم هنرپیشه میشه رئیس به کوری چشم تو

8 یکشنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲:۳۸

tabrik migam agha farzad,,,,ishalah futsal Shiraz mesle Hamish beshe