کد خبر : 6447
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 خرداد 1393 - 20:23
-

مهدی جاوید تبرئه شد

مهدی جاوید تبرئه شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، درست یک روز قبل از اعزام تیم ملی به ویتنام برای حضور در جام ملت های آسیا، اعلام شد که مهدی جاوید از فهرست نهایی کنار گذاشته شده و در حالی که حتی خود خسوس هم از دلیل خط خوردن بازیکنش اطلاع نداشت، رضا افتخاری در گفت و گویی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، درست یک روز قبل از اعزام تیم ملی به ویتنام برای حضور در جام ملت های آسیا، اعلام شد که مهدی جاوید از فهرست نهایی کنار گذاشته شده و در حالی که حتی خود خسوس هم از دلیل خط خوردن بازیکنش اطلاع نداشت، رضا افتخاری در گفت و گویی غیر حرفه ای با چند رسانه اعلام کرد جاوید به دلیل مثبت شدن دوپینگش باید در تهران بماند و پیگیر پرونده اش شود!

کار غیر حرفه ای تر رئیس کمیته فوتسال این بود که شروع به تکذیب ادعایش در رسانه ها کرد اما دیگر کار از کار گذشته بود و آبروی ملی پوش فوتسال آن هم در آستانه مراسم ازدواجش به شدت به خطر افتاده بود.

اما خوشبختانه از یک منبع موثق مطلع شدیم مهدی جاوید تبرئه شده و می تواند به فعالیت ورزشی خود ادامه دهد. نمونه گرفته شده از جاوید متعلق به بازی گیتی پسند و ماهان تندیس بود و جاوید بعد از ارائه توضیحاتش در کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال تنها به سه ماه محرومیت محکوم شد که در اصل محرومیتی به حساب نمی آید و با توجه به اتمام آن در تاریخ بیستم تیر، این بازیکن برای حضور در لیگ برتر ۹۳ و حتی در جام باشگاه های آسیا مشکلی نخواهد داشت.

جاوید با ارائه توضیحاتش مبنی بر اینکه ماده مصرفی به خاطر مصدومیت بوده، تبرئه شد.

حکم مربوط به تبرئه مهدی جاوید به باشگاه گیتی پسند و خود بازیکن ابلاغ شده و با توجه به عدم اعتراض دوباره از سوی جاوید به کمیته استیناف، حکم قطعی است.

IR-OSTARA-javid

اما در این میان لازم می دانیم به چند نکته اشاره کنیم. ابتدا اینکه اگر این حکم مربوط به یک بازیکن نامی و شاخص فوتبال هم بود، به این سرعت اعلام می شد تا بازیکن، یکی از مهم ترین تورنمنت ها را از دست بدهد؟ آیا کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال نمی توانست تنها دو هفته در اعلام نتیجه آزمایش، صبر پیشه کند؟

انتقاد بعدیمان هم به رئیس کمیته فوتسال است. اگر نام جاوید هیچ گاه از سوی افتخاری اعلام نمی شد، با توجه به تبرئه شدن جاوید، دیگر نام او بعد از تبرئه شدن دوباره در رسانه ها مطرح نمی شد و هیچ گاه هیچ کس متوجه نمی شد چه اتفاق حاشیه ای برای این ملی پوش فوتسال کشورمان افتاده است.

قطعا پدیده دوپینگ در ورزش از سوی همگان مورد نکوهش قرار می گیرد و همه قبول دارند که دوپینگ کار غیر حرفه ای و غیر اخلاقی است اما اینکه برخی بخواهند از این موقعیت استفاده کرده و با آبروی یک ورزشکار بازی کنند، بسیار غیر اخلاقی تر از خود دوپینگ است.

 

انتهای پیام

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 16 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۷

آقای افتخاری تو رو خدا دست از سر فوتسال بردار.آخه مگه چه گناهی کرده که هنوز چیزی ثابت نشده اسمشو توی رسانه ها پخش میکنی اونم نزدیک مراسم ازدواجش.
خواااااااهش میکنم افتخاری فوتسال رو رها کن.

ناشناس چهارشنبه , ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۹

اقای افتخاری اخه چرا ابروی مردم رو میبری و باعث میشی یه بازیکن یه تورنمنت رو از دست بده. شاید اگه جاوید توی جام ملت ها بود وضعیت تیممون اینجوری نبووووووود.

نام ... پنجشنبه , ۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۸:۱۵

من بازیا مهدی جاویدا را پیگیرم ، بنده خدا نون عرق و کار کردن خودشا می خورد نیاز به دوپینگ نداره آقای افتخاری شرم کن با آبروی بنده خدا بازی کردی
بخدا اگه جا مهدی جاوید بودم شکایت می کردم اونوقت آقای افتخاری باید فوتسالا می بوسید گوشه زندان آب خنک می خورد
آقای رئیس همین جور که عشق مصاحبه داری بیا الان عذز خواهی رسمی تو رسانه ها بکن لااقل بفهمیمم یکچیزی حالیته

قم مهد فوتسال ایران پنجشنبه , ۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹

خدارو شکر ، ایشالا خوشبخت بشه ♥

سرشناس پنجشنبه , ۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷

حالا خدارو شکر ایشون راحت شدند از محرومیت اما مگه قراره این آقا تو جام باشگاه های آسیا بازی کنه؟
دبیری کجا گیتی کجا؟
مگه صحبتی شده یا نقل و انتقالی شده؟
اگه بشه نقل و انتقال بازیکن ها رو بزنید لطفا

علی پنجشنبه , ۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷

من به اینکه اقای افتخاری این اشتباه کرد ندارم
ولی خداییش اقای مهدی جاوید مگر بازیکن بی تجربه ای که این مواد بدون هماهنگی با دکتر مصرف کرده؟
با اینحال بنظر من اقای افتخاری ناخواسته یا به عمد کار خوبی کرد تا دفعه بعد بازیکنان محترم تیمها بدون مشورت پزشک دارویی مصرف نکنن که باعث ابروریزی برای رشته زیبای فوتسال بشه
به اصطلاح ورزشکار حرفه ای هستید ها !!!!!

. پنجشنبه , ۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۸

کاری که افتخاری کرد زمانی خوب بود که همه چیز قطعی میشد.نه اینکه ابروی این بنده خدارو ببره بعد معلوم شه دوپینگ نکرده!

نام ... پنجشنبه , ۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴

با عرض پوزش در سطر اول کلمه( کاری) بعد از کلمه اشتباه کرد و در سطر دوم کلمه( بودن )بعد از کلمات بازیکن بی تجربه ای از قلم افتادن

M R 77 پنجشنبه , ۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۶

بله خب ازاولش هم معلوم بود که مهدی ازاین اتهام تبرئه میشه من ازهمون اولش هم میدونستم که دوپینگ نکرده اما خیلی ها به دنبال این هستن که جلوی پیشرفت یه سری از ادم ها رو بگیرن که خیلی انسان های…هستند. به این دلیه که فوتسال ما پیشرفت نمیکنه همش حاشیه داره….مشکل فنی نداره وقتی هیچکاری رو درست انجام نمیدن همیین میشه که باید به دست یک سری ادم بی افته که هیچی بلد نیست.واقعاحیفه که ماکسانی مثل مهدی جاویدرو درفوتسال کشورداریم اماقدر اونارو نمیدونیم…یک سری ادم معلوم نیست که بدنباله چی هستن اینطوردرموردهمه چیز نظر میدن….اقای افتخاری خدا جایی حق نشسته اینطوری باابروی یک انسان بازی کردن کاره درستی نیست چی میخوای از جون این فوتسال …اقای محترم(علی)این که میگی مهدی جاویدبدونه هماهنگی دکتر دارومصرف کرده.ازکجامیدونی؟بعدشم کجای این فوتسال ما زیباس روز به زور داره وضعش خراب میشه چرا چون یک سری انسان که کار بلد نیستن در راس کارهستن اصلا شما میدونید فوتسال چی هستد ونظر میدهد….

فرشته پنجشنبه , ۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۹

Agha mehdi jat tu final ba zhapon vaqean khali bud ta ba pasaye zibat o hushet gerehe bazio baz mikardi, ishala jam jahani haqeto migiri

رسول جمعه , ۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۳:۳۵

بچه ها یه چیزی بگم اگه مهدی جاوید بازیکن یه تیم دیگه غیر گیتی هم بود تبریه میشد یه کمی فکر کنید!

M R 77 جمعه , ۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰

اقای محترم(رسول)فرقی نمیکنه مهدی جاوید بازیکن هر تیم دیگه ای هم بود حتما تبرئه میشد فرقی نمیکنه چون مهدی هیچ کارنکرده خواهش میکنم الکی حاشیه درست نکنید تاازچیزی خبر ندارید نظر ندید لطفا….

نام ... شنبه , ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸

من جای مهدی بودم ازاینکارغیرحرفه ای افتخاری شکایت رسمی میکردم تادیگه همچین کاری نکنه

همشهری شنبه , ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹

قای افتخاری خیلی کارت بچه گونه بود خدا ازت نگذره با سرنوشت یه جوون بدجوری بازی کردی کاری که سعید علی حسینی تو وزنه برداری کردن
وجدان پاک

همشهری شنبه , ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰

قای افتخاری خیلی کارت بچه گونه بود خدا ازت نگذره با سرنوشت یه جوون بدجوری بازی کردی کاری که با سعید علی حسینی تو وزنه برداری کردن
وجدان پاک

بهرامی رض چهارشنبه , ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۰:۲۶

خواستی با بدنام کردن یه ورزشکار حرفه ای سری تو سرا در بیاری .
مهدی جان تبریک هم تبرئه هم ازدواج