کد خبر : 7174
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 تیر 1393 - 12:43
-

افتخاری: بهتر از خسوس برای هدایت تیم ملی نداریم!

افتخاری: بهتر از خسوس برای هدایت تیم ملی نداریم!
رئیس کمیته فوتسال به صحبت‌های شمسایی علیه خسوس واکنش نشان داد و گفت: در حال حاضر مربی بهتر از خسوس برای هدایت تیم ملی نداریم و این واقعیتی است که بعضی‌ها باید بدانند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سیدرضا افتخاری در خصوص صحبت‌های تند وحید شمسایی علیه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار کرد: رفتن و یا ماندن خسوس کاندلاس از تیم ملی فقط دست فدراسیون فوتبال است و این ما هستیم که تصمیم می‌گیریم خسوس چه زمانی از تیم ملی برود. در حال حاضر هم هیچ فردی بهتر از خسوس برای هدایت تیم ملی نداریم و این واقعیتی است که بعضی‌ها باید بپذیرند.

وی افزود: فدراسیون اعتقاد ویژه‌ای به خسوس کاندلاس دارد و کاملا از او حمایت می‌کند. بحث‌هایی هم که می‌شود بی فایده است. اگر توجه کنید در فوتبال هم می‌خواستند همین بلا را سر کارلوس کی‌روش بیاورند ولی فدراسیون پای کی‌روش هم ایستاد و در نهایت یک تحول در تیم ملی ایجاد شد. موضع ما در قبال خسوس کاندلاس هم همین است و او تا سال ۲۰۱۶ در تیم ملی خواهد ماند.

رئیس کمیته فوتسال در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره اضافه شدن محمد ناظم الشریعه به تیم ملی فوتسال و همکاری با خسوس کاندلاس تاکید کرد: من روز سه شنبه با ناظم الشریعه صحبت کردم. قرار شد وی از روز شنبه کارش را در تیم ملی شروع کند و همراه تیم به تورنمنت چین برود.

افتخاری در پایان در خصوص حضور چهار بازیکن جدید در اردوی تیم ملی هم گفت: علی اصغر حسن زاده، حسین طیبی و فرهاد توکلی با درخواست خسوس کاندلاس به اردوی تیم اضافه شده‌اند. علیرضا صمیمی هم یک مشکل خانوادگی داشت که به همین خاطر مقرر شد از هفته بعد در اردوی تیم حضور یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

futsali چهارشنبه , ۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹

Ta vaghti to hasti k khodet malom nist az koja omadi malome k badtarin gozine mojod roye koreye khaki behtarine …
Aghaye eftekhari joon bachehat to in mahe mobarak ghasam midam boro az futsal bekhoda torabiyan ba hameye badihash behtar az to bod

futsali چهارشنبه , ۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰

Age khoda ro mishnasiboro

نام ... چهارشنبه , ۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸

متاسفم برای کمیته فوتسال تیم اول آسیا که مدیری نالایق سکاندارهدایت اونه وازمشاوران لایق بهتره میبرن

نام ... چهارشنبه , ۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸

افتخاری هیچ کاره فوتسال ایرانه ، همه کاره فوتسال همچنان ترابیانه الکی خودتون رو خسته نکنید اگر کاری دارید باید با ترابیان هماهنگ کنید!!!!!!!!!!!

ایمان چهارشنبه , ۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵

خونسردتر از تو هم تو دنیا نداریم !!!!! خیلی با صفایی آقای افتخاری !!!