کد خبر : 7168
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 تیر 1393 - 8:45
-

ناظم الشریعه، کمک خسوس شد

ناظم الشریعه، کمک خسوس شد
دیروز محمد ناظم‌الشریعه به محل اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان رفت و از نزدیک با کادر فنی و بازیکنان دیدار کرد تا بزودی در کنار خسوس به هدایت تیم ملی فوتسال کشورمان بپردازد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران؛ پس از رقابت‌های جام ملت های آسیا و ابقای خسوس در سمت خود این سر مربی اسپانیولی درصدد تغییر در کادر فنی برآمد تا ادامه کار خود را با سایر مربیان ایرانی پیگیری کند.

گفتنی است محمد ناظم‌الشریعه و رضا لک از گزینه‌های مورد نظر وی در کادر فنی بودند، اما امروز نظر کمیته فوتسال و خسوس نهایی شد تا محمد ناظم الشریعه به عنوان دستیار خسوس کار خود را در میان سایر اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران آغاز کند.

شایان ذکر است دیروز محمد ناظم‌الشریعه به محل اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان رفت و از نزدیک با کادر فنی و بازیکنان دیدار کرد تا بزودی در کنار خسوس به هدایت تیم ملی فوتسال کشورمان بپردازد.

حال باید منتظر ماند و دید که اولاً آیا با توجه به همکاری ناظم الشریعه با تیم ملی ، وضعیت همکاری او با حفاری اهواز به چه صورت خواهد بود و ثانیاً او در تیم بزرگسالان فعالیت خواهد کرد یا در تیم امید؟ و ثالثاً مدت همکاری ناظم با تیم چه مدتی خواهد بود؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.