کد خبر : 7182
تاریخ انتشار : جمعه 13 تیر 1393 - 12:52
-

گیتی پسند باز هم تافته جدا بافته شد!

گیتی پسند باز هم تافته جدا بافته شد!
در حالی که سرمربی تیم ملی فوتسال ایران قصد داشت سه بازیکن تیم گیتی پسند را هم به اردوی تیم ملی دعوت کند، بنا به دلایلی قید این بازیکنان را زد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران که خود را برای حضور در تورنمنت چین آماده می‌کند، از دو هفته پیش اردوی خود را با ترکیبی از بازیکنان جوان و بزرگسال آغاز کرد تا این تورنمنت محلی برای میدان دادن به بازیکنان جوان‌تر باشد.

در میانه این اردو بود که کمیته فوتسال اعلام کرد به احتمال زیاد قبل از تورنمنت چین تیم ملی ایران در امارات با تیم برزیل و چند کشور دیگر بازی کند. از همین رو، خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت چند بازیکن بزرگسال از جمله حسین طیبی، فرهاد توکی، علی اصغر حسن زاده و علیرضا صمیمی را هم به تیم ملی دعوت کند تا در امارات به مشکل نخورد.

نکته جالب اینکه خسوس سه بازیکن از تیم گیتی پسند هم مد نظر داشت که این بازیکنان به خاطر ممانعت باشگاه گیتی پسند نتوانستند در اردو حاضر شوند. مهدی جاوید، سپهر محمدی و افشین کاظمی سه بازیکنی بودند که خسوس قصد داشت آنها را هم به جمع ملی پوشان اضافه کند ولی باشگاه گیتی پسند به صورت غیر مستقیم به کمیته فوتسال اعلام کرده است که این بازیکنان نمی‌توانند به اردوی تیم ملی اضافه شوند.

پیش از این و زمانی که تیم ملی فوتسال ایران خود را در کوران رقابت‌های لیگ برتر برای مسابقات داخل سالن آسیا آماده می‌کرد، باشگاه گیتی پسند از در اختیار قرار دادن ملی پوشانش خودداری کرده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

دوستدارفوتسال جمعه , ۱۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲

باسلام
یکی ازدوستان لطف کنه این ضرب المثل به عموخسوس بگه مرگ یکبارشیونم یکبار.بهتره دیگه براهمیشه قیدبازیکنای گیتی روبزنه تامسئولین گیتی ام حساب کاردستشون بیادوبفهمن تیم ملی ارث پدرشون نیست که هروقت خواستن بازیکن بدن!!!!!! درضمن برای یادآوری میگم همه تومسابقات آسیایی دیدن که دوره ی اوناتموم شده دیگه.

نام جمعه , ۱۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸

شما نمی خواد در مورد گیتی پسند نظر بدهی برو دنبال کار خودت بابا

نام ... جمعه , ۱۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۲

اقای طاهری چرا جلو پبشرفت این جوونارو میگیری بذار برن تیم ملی دوستس دوستی نکن پوستی بذار پیشرفتشونو بکنن با روحیاتشون بازی نکن

futsali شنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸

To bazihaye asiaei k golo bolbolha bazi kardan na bazikonhaye giti pasand aghaye dostdare futsal ………

نام ... شنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

خیرنمیبینید

سعید یکشنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۳ - ۴:۵۱

وقتی قدرت تبانی کردن و اب از اب تکون نخورد بایدم بازیکن به تیم ملی ندن. وای بر این فوتسال