کد خبر : 7313
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تیر 1393 - 18:37
دسته‌بندی نشده
-

علیرضا صمیمی فرش آرایی شد!

علیرضا صمیمی فرش آرایی شد!
علیرضا صمیمی سنگربان فصل گذشته تیم فوتسال حفاری اهواز در لیگ93 پیراهن تیم فوتسال فرش آرای مشهد را بر تن خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که دفتر خوزستان خبرگزاری ایسنا خبر از تمدید قرارداد علیرضا صمیمی با باشگاه حفاری خوزستان می دهد، از مشهد خبر می رسد که حاجی مرتضایی مدیرعامل فرش آرا توانسته یکی از شاه ماهی های فصل نقل و انتقالات را شکار کرده و راضی به حضور در دیار امام رضا (ع) کند.

بنا به تایید مدیر رسانه ای باشگاه فرش آرا علیرضا صمیمی طی روزهای گذشته حضوری نیز در دفتر باشگاه فرش آرا حاضر شده و مذاکراتی جدی نیز با مدیرعامل و سرمربی این باشگاه انجام داده است که به گفته رضا سالار چیزی قطعی نشده است.

با این حال امروز خبر رسید که توافق نهایی میان صمیمی و باشگاه فرش آرا حاصل شده و به همین منظور نیز کادر فنی این باشگاه به حسین عظیمی گلر شماره یک خود چراغ سبز نشان داده اند تا علیرغم تمدید قراردادش در صورت تمایل تیم جدید خود را انتخاب کند که این اتفاق به قطعیت حضور صمیمی در مشهد قوت می بخشد.

گفته می شود این پایان شکار چراغ خاموش فرش آرای مشهد نیست چراکه آنها با فرهاد توکلی نیز تا به این اندازه جلو رفته اند و باید این بازیکن را هم نیز فرش آرایی دانست و البته شاید دومین بازیکن حفاری هم پایان خریدهای اهوازی مرتضایی نباشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ارمان سه شنبه , ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۵

ستاره ها در تور فرش ارا…ابول مشهد..ای ول مرتضایی که این ستاره ها رو به مشهد اورد

ناشناس چهارشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۳ - ۸:۲۱

آقا آرمان برای خودمون که مشهدی هستیم واقعا متاسفم که مرغ همسایه برامون غازه …ما راحت داریم ستاره هامونو از دست میدیم از جمله قدرت بهادری ،حسین عظیمی و… و.به نظرتون این خوشحالی داره؟

ف چهارشنبه , ۱۸ تیر ۱۳۹۳ - ۴:۲۲

اقا ارمان بقیه ستاره نیستند؟

علي پنجشنبه , ۱۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱:۴۱

این صمیمی که از اسماعیل عباسیان بهتر نیست که یک تنه تیم تایلندیه رو قهرمان آسیا کرد،وقتی تیمی مربی خوب نداشته باشه،بهترین بازیکنم که باشی خراب میشی…